quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
de plaat die ik ooit op mijn begrafenislijst had staan
Deeper underground van Jamiroquai
ja, ik was ooit een depri puberquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
en ook nog een tweet van Corton.
wat een avond mensen!
zeroes request is het voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef henkde_j het volgende:
Komt weer een 3fm 90's video aan?![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jepperdepep.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zien ze eruitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
twee zwevende negerhoofdenquote:
Ik ben er nog stevig over aan het piekeren, kan me wel vaag een clip herinneren waarin je van die zwevende hoofden zag... Weet alleen niet meer welke het wasquote:
daar ben ik nog niet helemaal uit...maar t ziet er niet uit als Veldhuis en Kemper!quote:
Ja! Zat daar niet zo'n stukje in waar ook de naam van een dj in voor komt? Als mamma appelsapjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij zo'n nummer met zo'n schreeuwende neger in een cartoon met z'n hoofd op een getekend lichaam. Erg populair nummer in clubs toentertijd.
dan is het van Fatman Scoop!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Zat daar niet zo'n stukje in waar ook de naam van een dj in voor komt? Als mamma appelsapje
Edit: VeenstraVeenstra zat erin!!
Das wel het nummer dat ik bedoel, tnx!!quote:
Welk nummer was het, nu wil ik het weten ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Zat daar niet zo'n stukje in waar ook de naam van een dj in voor komt? Als mamma appelsapje
Edit: VeenstraVeenstra zat erin!!
quote:
Kut, net te laatquote:
Die ja!quote:
Ik hoor iig geen verschilquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die ja!![]()
Ik had de tekst bijna goed
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef gerardekdom het volgende:
Vanavond met @giel3fm nog effe een award opgehaald! we waren vereerd! herken de fout op de award... http://twitpic.com/3r0c0t
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
dames en heren...
ik ga pitten!
slaap lekker!
iddquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
dames en heren...
ik ga pitten!
slaap lekker!
Goed dat je dat er even bij zetquote:
bye bye man bye byequote:
Zodat jullie het wetenquote:Jaaaaaa gewonnen!!! Whoehoeee Djumbo is beste kidsact!!!! Feesten jongee!!!
zal wel hier vandaan komen http://www.nieuwjaarsparty2011.nl/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:02 schreef DaMook het volgende:
Lotte van Djumbo tweet:
[..]
Zodat jullie het weten. Een of andere kindermuziek award ofzo trouwens
.
laat ik het zo zeggen wijnand moet de boel redden, Joey is gewoon slecht al viel het de laatste keren mee, maar ik zie nog geen progressiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef alors het volgende:
Joey en Wijnand van de EO? zijn die een beetje geefbaar?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zal wel hier vandaan komen http://www.nieuwjaarsparty2011.nl/
Dus als dat wat jij zegt daar is dan zal dat idd welquote:Djumbo bij de Award show in Uitgeest,we hopen dat we winnen!!!! Allemaal duimen jongens!!!
even gekekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Dus als dat wat jij zegt daar is dan zal dat idd wel.
dus jaquote:Wie, wat, waar?
Thema: Geels Nieuwjaarsparty 2011
Datum: Maandag 17 januari 2011
klik hier voor meer informatie van de locatie
Aanvang: 20:30 uur
Dresscode: Feestelijk
Weten we dat ook weerquote:
Met geefbaar bedoelde ze iets anders volgens mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen wijnand moet de boel redden, Joey is gewoon slecht al viel het de laatste keren mee, maar ik zie nog geen progressie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |