Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jaquote:
schiet eens opquote:Op maandag 17 januari 2011 18:35 schreef Trevland het volgende:
Wiki en op doen voordat stuk ongeduld weer begint te zeuren
Jij pech dat er hier een zooi lege staanquote:Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari steelt Monster van trev.![]()
Schiet toch eens opquote:Op maandag 17 januari 2011 18:35 schreef Trevland het volgende:
JFquote:Op maandag 17 januari 2011 18:35 schreef john-frusciante het volgende:
Ik was ff undercover![]()
OLA allemaal
Vergader zequote:
hallo, schiet eens opquote:Op maandag 17 januari 2011 18:35 schreef Trevland het volgende:
vergader ze bosquote:
Schiet eens op, zo kwartet gemaaktquote:Op maandag 17 januari 2011 18:35 schreef Trevland het volgende:
we hadden ons verstopt hihiquote:
quote:
Vet flauwquote:
quote:
FAP FAPquote:Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef Ladylike het volgende:
ik heb JF net de link van Heidi gestuurd, hij is hem nu aan het bekijken
van schele heidiquote:Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef Ladylike het volgende:
ik heb JF net de link van Heidi gestuurd, hij is hem nu aan het bekijken
dat is dan de verkeerde linkquote:
quote:
Andere Heidi wrsquote:Op maandag 17 januari 2011 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is dan de verkeerde link
sssssssssshhhhhhhhhtquote:Op maandag 17 januari 2011 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is dan de verkeerde link
flesquote:
lovelyquote:
Flessiequote:
LLquote:
Preciesquote:
jou moet ik ook nog ff huggenquote:
Hallo IKquote:
Hallo LLquote:
Prrrquote:
Het zal ff rustig zijn, ik ga ook zo ff kiekenquote:
Met zijn alluuuuhquote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zal ff rustig zijn, ik ga ook zo ff kieken
Ik ga zo eten (had broodje genomen in het winkelcentrumquote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik plof zo op de bank met mijn latte. Ik heb iets teveel gegeten
Niet te hard ploffen, dan komt het omhoog en dan voel je je helemaal kutquote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik plof zo op de bank met mijn latte. Ik heb iets teveel gegeten
en de spaghetti danquote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo eten (had broodje genomen in het winkelcentrum)
Die eet ik dus over een kwartiertjequote:
Jeumig wat wortie grootquote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef Ladylike het volgende:
zo'n leuke foto's gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
kennelijkquote:
Ja man, gaat veul te snelquote:
ik heb een hele zachte bank..... en mijn kont is geen stuiterbalquote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Niet te hard ploffen, dan komt het omhoog en dan voel je je helemaal kut![]()
Hij heeft het wel naar zijn zinquote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je lijkt nic welquote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die eet ik dus over een kwartiertje
uh hij wordt 4?????????quote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beroemdequote:
5quote:
7 had ik ook gelooftquote:
5quote:
Ja, onderstaande foto is in het pikkedonker genomenquote:
Heej snoepiequote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Fha en LL en LL en JF en andere vriendjes
quote:
Komt al een heel eindquote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
5
[..]
Ja, onderstaande foto is in het pikkedonker genomen
Grootte in verhouding tot pappa
[ afbeelding ]
hier doet het ook bim bamquote:
toekquote:
wij ik willen fotowsquote:
quote:
Kan ze nog gaan dweilen ookquote:
en stofzuigenquote:
quote:
ik nietquote:
Nja nog ff groeien en hij is zo groot als mijquote:
Hoezo stom? kan gewoon gebeuren, hoe lang ben jij?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nja nog ff groeien en hij is zo groot als mij![]()
En dan te bedenken dat ik al groter als mijn vader en broer, en ik ben de jongste, stom he
Die hond wordt niet meer groter toch??quote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nja nog ff groeien en hij is zo groot als mij![]()
En dan te bedenken dat ik al groter als mijn vader en broer, en ik ben de jongste, stom he
neuhquote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hond wordt niet meer groter toch??
jaaaaaaaaaaaquote:
Ongeveer 1.78quote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo stom? kan gewoon gebeuren, hoe lang ben jij?
Ik hoop het nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hond wordt niet meer groter toch??
yep, digitaal aan het opnemen hierquote:
Uitzending gemistquote:
Ik had je groter verwachtquote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ongeveer 1.78
[..]
Ik hoop het niet
The One, The Onlyquote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dr Flash bij man-bijt-hond
sssssssssssssstquote:
Goezzowquote:
Jij leeft ook nogquote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dr Flash bij man-bijt-hond
Daar blijft het niet eeuwig op staanquote:
ahh, ik zie 'mquote:
Oh, 't is een complot?quote:
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, 't is een complot?
Fhaatjequote:
Ik doe mee met eentjequote:
Klopt.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel tof dat het er tussen zit
beroemde mensen kennen FTWquote:
Woaaahquote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beroemde mensen kennen FTW
ik kan zeggen dat ik een beeldscherm van hem heb gekregen, die is ooit veel geld waard
BN-erquote:
Nja volgens mij ben ik toch wat groter als gemiddeld dacht ik zo, Of nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Uitzending gemist
[..]
Ik had je groter verwacht
Handtekeningen sessie nu jah?quote:
datquote:
datquote:
datquote:
Ik blijf kijken in de hoop dat Fles de afsluiting doetquote:
Ik weet zo niet wat gemiddeld isquote:Op maandag 17 januari 2011 19:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nja volgens mij ben ik toch wat groter als gemiddeld dacht ik zo, Of niet![]()
en niet in de breedte
Ik vond het echt leukquote:
Je hebt net wat gemistquote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
Zo, gesport en gedoucht, nu eten maken.
Doetie dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik blijf kijken in de hoop dat Fles de afsluiting doet
Jah weukniequote:
Nou, ik vond het meevallen. Het ging echt niet heel goed of zo. In de zomer loop ik dan echt zo'n heel rijtuig op en neer te rennen met getrokken camera zeg maar. Al die mensen raar kijken jongequote:
neuknie?quote:
Dat viel me nog mee inderdaad, dat je bleef zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik vond het meevallen. Het ging echt niet heel goed of zo. In de zomer loop ik dan echt zo'n heel rijtuig op en neer te rennen met getrokken camera zeg maar. Al die mensen raar kijken jonge![]()
Maar er komt nog een DVD naar mij toe heb ik begrepen. We gaan het zien.
quote:
Leuk tochquote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik vond het meevallen. Het ging echt niet heel goed of zo. In de zomer loop ik dan echt zo'n heel rijtuig op en neer te rennen met getrokken camera zeg maar. Al die mensen raar kijken jonge![]()
kleutertjes die niet weten wat de toren van babel isquote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
kijk dan tussen wat voor mensen je zit in zo'n programma
Zou ook eens tijd wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef DaMart het volgende:
Fles heeft een fantopic.
Dr_Flash bij Man bijt Hond?
Leuke reportage (ofzoiets) Ik zou in mijn broek poepen van nervositeitquote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had hier gepost:
treinentopic #288| Waar 90% van het topic foto's van Durk zullen zijn
je kan het ook overdrijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had hier gepost:
treinentopic #288| Waar 90% van het topic foto's van Durk zullen zijn
zeg dat welquote:
Nogal! Nu naar Rotterdam, morgen werken!quote:
en vrouwelijke fans voor de deur die ontzettend aan het gillen zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 19:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor de aanstormende paparazzi
Veel reis plezierquote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nogal! Nu naar Rotterdam, morgen werken!
Klopt, was een of ander vaag wijfquote:Op maandag 17 januari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh afsluiting heb ik gemist. Maar ik begrijp dat ik daar geen deel aan had?
Nopequote:Op maandag 17 januari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh afsluiting heb ik gemist. Maar ik begrijp dat ik daar geen deel aan had?
ja IDDquote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en vrouwelijke fans voor de deur die ontzettend aan het gillen zijnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mooi, niks aan gemist dusquote:Op maandag 17 januari 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, was een of ander vaag wijf
Moet het niet zo zijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja IDD
De krant van morgen:
Stalkster trouwt met Kilometervreter naar het zien van MBH
godsamme, al voor ik tekst had staan werd het gepost...quote:
lievquote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
echt wel, als ik iemand het gun is het hem wel
Ik denk het ookquote:Op maandag 17 januari 2011 19:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godsamme, al voor ik tekst had staan werd het gepost...
anyhow, idd, het is voorbestemd
Dat zeker maar ik bedoelde de volgorde van de woordenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
echt wel, als ik iemand het gun, is het hem wel
ik heb nog een zus, oh nee dat is de zus van Llquote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
huh? Moet ik trouwen ergens mee of zo?
Met je stalkster die dat nu besloten heeft te gaan doen, na het zien van de uitzending van MBHquote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor.. je moet niksquote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
we dwingen hem gewoonquote:
Oh okee. Geen idee wie dat is dan, maar de eerste vrouw die hier aan de deur staat die sleur ik naar binnenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met je stalkster die dat nu besloten heeft te gaan doen, na het zien van de uitzending van MBH
hey tis een limburger, die mogen datquote:Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het ook
[..]
Dat zeker maar ik bedoelde de volgorde van de woorden
Dit is zo'n moment waarop het jammer is dat je huis nog niet af is hahahaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Geen idee wie dat is dan, maar de eerste vrouw die hier aan de deur staat die sleur ik naar binnen
Dat is wel een goede reden jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey tis een limburger, die mogen dat
miereneukerquote:Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het ook
[..]
Dat zeker maar ik bedoelde de volgorde van de woorden
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop het jammer is dat je huis nog niet af is hahahaAnders kwam ik nu even langs rennen
![]()
iddquote:
Volgende week krijg ik die DVD, dan kunnen we eindeloos op de bank nagenietenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop het jammer is dat je huis nog niet af is hahahaAnders kwam ik nu even langs rennen
![]()
Dat is een combinatie die mijn maag niet waardeertquote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan sterke drank en eten
Foooodquote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan sterke drank en eten
Wooohoooquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende week krijg ik die DVD, dan kunnen we eindeloos op de bank nagenieten
Hoezo niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is een combinatie die mijn maag niet waardeert
Ik zeg doenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fooood
Ik zou hem bijna zelf gaan stalken, alleen al voor het buffet
En negen maanden krijgen we James vernoemd naar het treintje uit Thomas the Tank Engine en beschuit met muisjesquote:
Hier: Heb ik een PB?quote:
preciesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik zie het ja... jullie zijn al een taart verder.
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier: Heb ik een PB?
ik: weet ik toch niet
hij: ohja (vrouwenstemmetje)maar goed dat je het ff gezegd hebt
Ik wil je wel helpen met de restjesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik heb ook een taart gemistquote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het stomme achterlijke stageverslag eindelijk af is + ik had geen taart gehad met mn verjaardag + morgen nieuwe fiets + de vriend die heeft geholpen met het stageverslag komt morgen op het huis passen omdat de fiets geleverd word terwijl ik op stage ben + taartquote:
Niet eensquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
Jullie zijn bruidstaart aan het testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
Niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Omdat het stomme achterlijke stageverslag eindelijk af is + ik had geen taart gehad met mn verjaardag + morgen nieuwe fiets + de vriend die heeft geholpen met het stageverslag komt morgen op het huis passen omdat de fiets geleverd word terwijl ik op stage ben + taart= taart in de koelkast
![]()
[..]
Niet eens
oeh spannundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou ie ja zeggen?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
[..]
Niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ie gaat voor "Weet niet/geen mening"quote:
Niet eens
You go girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus maandag weer een taart in de koelkast om zijn 'ja' te vieren.
Ja echtquote:
Hij moet welquote:
Ik hoop tquote:[b] Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef DaMart het volgende:[/b
You go girl.
Dus maandag weer een taart in de koelkast om zijn 'ja' te vieren.
Ik zie t m doen ookquote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gaat voor "Weet niet/geen mening"
optie C: kunnen we niet gewoon neuken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gaat voor "Weet niet/geen mening"
hoooooiquote:
Olidoladiloquote:
Meer van zeg ja anders nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
optie C: kunnen we niet gewoon neuken?
Hey Symquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
En als hij onverhoopt niet direct heel enthousiast 'ja' roept, dan duw je de taart in zijn gezichtquote:
Ja of eerst mn truitje/jurkje/wat ik aan trek wat verder naar beneden trekken en wat verder voorover hangenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als hij onverhoopt niet direct heel enthousiast 'ja' roept, dan duw je de taart tegen zijn gezicht.
welokquote:
Dirty talk volstaat wel hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij moet welAnders schop ik hem keihard in zn kruis en hij ik geloof dat hij dat niet plezierig idee vind
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OLAquote:
Leg de rest dan ook goed wegquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie die stroopwafels zijn lekker
en vanacht weer wakker liggen van de maagkrampen door het vreten
Ruilen voor een stuk taart?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Ladylike het volgende:
dat zijn gevaarlijke dingenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Ladylike het volgende:
Keek je in de spiegel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
het erge is: ik heb 2 pakjesquote:
Sgoedquote:
z e l f d i s c i p l i n equote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het erge is: ik heb 2 pakjes
[..]
Sgoed
Doe dan eens heel snel delenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het erge is: ik heb 2 pakjes
[..]
Sgoed
* geeft ibuquote:
Ja manquote:
h e b i k n i e tquote:
* zet pakje neerquote:
Bitsesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Ja man
ze waren ook nog afgeprijsd, tis gewoon een complot
Waar ben je dan naar toe geweest?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Het was gisteren echt kicken in het theater
trevquote:
tfmquote:
ladylikequote:
Fhaquote:
sjonniequote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
![]()
in mijn multi quote vergeten sorry
en in plaats dat ik ga slaan, koop ik het ook nogquote:
Tis echt erg bij mijquote:
Toon de Musical...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar ben je dan naar toe geweest?
Wie heb je in elkaar geschopt??quote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Het was gisteren echt kicken in het theater
Sinds deze week ga ik een tijdje 1 keer in plaats van 2 keer in de week sporten, omdat mijn motivatie gewoon beneden het nulpunt ligt. Vanavond had ik een gesprek met een instructeur en het woord zelfdiscipline is toen ook aardig vaak gevallenquote:
leuk he die zelfdiscipline heb ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds deze week ga ik een tijdje 1 keer in plaats van 2 keer in de week sporten, omdat mijn motivatie gewoon beneden het nulpunt ligt. Vanavond had ik een gesprek met een instructeur en het woord zelfdiscipline is toen ook aardig vaak gevallen.
Whehehehe, een beetje s.o.g. afentoe kan geen kwaadquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja jaik ga al leren
oh, je had het niet tegen mij
Oh gaaaafquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toon de Musical...
Echt zo bizar gaaf
Als je vanavond wakker ligt met au, dan moet je gewoon de baas van de winkel wakker gaan bellen de hele nachtquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef Ladylike het volgende:
en in plaats dat ik ga slaan, koop ik het ook nog
maar morgen is het examenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, een beetje s.o.g. afentoe kan geen kwaad
Dus wel nodigquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds deze week ga ik een tijdje 1 keer in plaats van 2 keer in de week sporten, omdat mijn motivatie gewoon beneden het nulpunt ligt. Vanavond had ik een gesprek met een instructeur en het woord zelfdiscipline is toen ook aardig vaak gevallen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je vanavond wakker ligt met au, dan moet je gewoon de baas van de winkel wakker gaan bellen de hele nacht
Nou ja, ik ben 3 jaar lang 2 keer in de week gaan fitnessen, ook zonder al teveel motivatie en het hield een keer op. En nu hoorde ik dan een keer van een instructeur dat als ik vooral wat overtollige kilo's kwijt wil, ik beter alleen cardio kan doen dan ook fitness erbij, omdat het anders niet gaat werken...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk he die zelfdiscipline heb ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |