quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
optie C: kunnen we niet gewoon neuken?
quote:
En als hij onverhoopt niet direct heel enthousiast 'ja' roept, dan duw je de taart in zijn gezichtquote:
Ja of eerst mn truitje/jurkje/wat ik aan trek wat verder naar beneden trekken en wat verder voorover hangenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als hij onverhoopt niet direct heel enthousiast 'ja' roept, dan duw je de taart tegen zijn gezicht.
welokquote:
Dirty talk volstaat wel hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij moet welAnders schop ik hem keihard in zn kruis en hij ik geloof dat hij dat niet plezierig idee vind
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
optie C: kunnen we niet gewoon neuken?
OLAquote:
Leg de rest dan ook goed wegquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie die stroopwafels zijn lekker
en vanacht weer wakker liggen van de maagkrampen door het vreten
Ruilen voor een stuk taart?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Ladylike het volgende:
dat zijn gevaarlijke dingenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Ladylike het volgende:
Keek je in de spiegel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
het erge is: ik heb 2 pakjesquote:
Sgoedquote:
z e l f d i s c i p l i n equote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het erge is: ik heb 2 pakjes
[..]
Sgoed
Doe dan eens heel snel delenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het erge is: ik heb 2 pakjes
[..]
Sgoed
* geeft ibuquote:
Ja manquote:
h e b i k n i e tquote:
* zet pakje neerquote:
Bitsesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Ja man
ze waren ook nog afgeprijsd, tis gewoon een complot
Waar ben je dan naar toe geweest?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Het was gisteren echt kicken in het theater
trevquote:
tfmquote:
ladylikequote:
Fhaquote:
sjonniequote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
![]()
in mijn multi quote vergeten sorry
en in plaats dat ik ga slaan, koop ik het ook nogquote:
Tis echt erg bij mijquote:
Toon de Musical...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar ben je dan naar toe geweest?
Wie heb je in elkaar geschopt??quote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Het was gisteren echt kicken in het theater
Sinds deze week ga ik een tijdje 1 keer in plaats van 2 keer in de week sporten, omdat mijn motivatie gewoon beneden het nulpunt ligt. Vanavond had ik een gesprek met een instructeur en het woord zelfdiscipline is toen ook aardig vaak gevallenquote:
leuk he die zelfdiscipline heb ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds deze week ga ik een tijdje 1 keer in plaats van 2 keer in de week sporten, omdat mijn motivatie gewoon beneden het nulpunt ligt. Vanavond had ik een gesprek met een instructeur en het woord zelfdiscipline is toen ook aardig vaak gevallen.
Whehehehe, een beetje s.o.g. afentoe kan geen kwaadquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja jaik ga al leren
oh, je had het niet tegen mij
Oh gaaaafquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toon de Musical...
Echt zo bizar gaaf
Als je vanavond wakker ligt met au, dan moet je gewoon de baas van de winkel wakker gaan bellen de hele nachtquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef Ladylike het volgende:
en in plaats dat ik ga slaan, koop ik het ook nog
maar morgen is het examenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, een beetje s.o.g. afentoe kan geen kwaad
Dus wel nodigquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds deze week ga ik een tijdje 1 keer in plaats van 2 keer in de week sporten, omdat mijn motivatie gewoon beneden het nulpunt ligt. Vanavond had ik een gesprek met een instructeur en het woord zelfdiscipline is toen ook aardig vaak gevallen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je vanavond wakker ligt met au, dan moet je gewoon de baas van de winkel wakker gaan bellen de hele nacht
Nou ja, ik ben 3 jaar lang 2 keer in de week gaan fitnessen, ook zonder al teveel motivatie en het hield een keer op. En nu hoorde ik dan een keer van een instructeur dat als ik vooral wat overtollige kilo's kwijt wil, ik beter alleen cardio kan doen dan ook fitness erbij, omdat het anders niet gaat werken...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk he die zelfdiscipline heb ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |