Dit is zo'n moment waarop het jammer is dat je huis nog niet af is hahahaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Geen idee wie dat is dan, maar de eerste vrouw die hier aan de deur staat die sleur ik naar binnen
Dat is wel een goede reden jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey tis een limburger, die mogen dat
miereneukerquote:Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het ook
[..]
Dat zeker maar ik bedoelde de volgorde van de woorden
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop het jammer is dat je huis nog niet af is hahahaAnders kwam ik nu even langs rennen
![]()
iddquote:
Volgende week krijg ik die DVD, dan kunnen we eindeloos op de bank nagenietenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop het jammer is dat je huis nog niet af is hahahaAnders kwam ik nu even langs rennen
![]()
Dat is een combinatie die mijn maag niet waardeertquote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan sterke drank en eten
Foooodquote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan sterke drank en eten
Wooohoooquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende week krijg ik die DVD, dan kunnen we eindeloos op de bank nagenieten
Hoezo niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is een combinatie die mijn maag niet waardeert
Ik zeg doenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fooood
Ik zou hem bijna zelf gaan stalken, alleen al voor het buffet
En negen maanden krijgen we James vernoemd naar het treintje uit Thomas the Tank Engine en beschuit met muisjesquote:
Hier: Heb ik een PB?quote:
preciesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik zie het ja... jullie zijn al een taart verder.
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier: Heb ik een PB?
ik: weet ik toch niet
hij: ohja (vrouwenstemmetje)maar goed dat je het ff gezegd hebt
Ik wil je wel helpen met de restjesquote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik heb ook een taart gemistquote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het stomme achterlijke stageverslag eindelijk af is + ik had geen taart gehad met mn verjaardag + morgen nieuwe fiets + de vriend die heeft geholpen met het stageverslag komt morgen op het huis passen omdat de fiets geleverd word terwijl ik op stage ben + taartquote:
Niet eensquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
Jullie zijn bruidstaart aan het testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
Niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Omdat het stomme achterlijke stageverslag eindelijk af is + ik had geen taart gehad met mn verjaardag + morgen nieuwe fiets + de vriend die heeft geholpen met het stageverslag komt morgen op het huis passen omdat de fiets geleverd word terwijl ik op stage ben + taart= taart in de koelkast
![]()
[..]
Niet eens
oeh spannundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou ie ja zeggen?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
[..]
Niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ie gaat voor "Weet niet/geen mening"quote:
Niet eens
You go girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus maandag weer een taart in de koelkast om zijn 'ja' te vieren.
Ja echtquote:
Hij moet welquote:
Ik hoop tquote:[b] Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef DaMart het volgende:[/b
You go girl.
Dus maandag weer een taart in de koelkast om zijn 'ja' te vieren.
Ik zie t m doen ookquote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gaat voor "Weet niet/geen mening"
optie C: kunnen we niet gewoon neuken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gaat voor "Weet niet/geen mening"
hoooooiquote:
Olidoladiloquote:
Meer van zeg ja anders nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
optie C: kunnen we niet gewoon neuken?
Hey Symquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |