Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik wil je zoooooooooooooooooooooo graag kunnen negeren, maar soms lukt dat niet...quote:
Sorryquote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil je zoooooooooooooooooooooo graag kunnen negeren, maar soms lukt dat niet...
HOU OP MET JE GEKLOOT
Friemquote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar houd van liefdoen
Goie tipoc
Man, een keer een trolreactie en de wereld ontploft hierquote:Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil je zoooooooooooooooooooooo graag kunnen negeren, maar soms lukt dat niet...
HOU OP MET JE GEKLOOT
Tip: gebruik voortaan in een nieuw topic de groene knop 'volg topic' en blijf uit de buurt van het invoervenster onderaan.quote:
jammer danquote:
Een keerquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, een keer een trolreactie en de wereld ontploft hierSalut
Jeeeeeejquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben thuisDeed m'n browser toch even stom, kreeg geen postvenstertje
Maar nu opeens weer wel
En ik ben dol op lief!
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij en TFM trollen net iets te vaak, maar het is hier geen sprookjesbos dus laat dat trollen maar weg.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey Marijkequote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar nu opeens weer wel
En ik ben dol op lief!
Opgelost, maar geen slotje!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
vergeet ik het nummer in de TT te veranderen
ik heb nooit de LaPo :pquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jammer danmoet jij maar de volgende verzinnen
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dit is al de zoveelste keer he? En je bent er al heeel vaak op aangesproken, kap er gewoon meequote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind jou lief.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar nu opeens weer wel
En ik ben dol op lief!
Trollen is de benoeming ervoorquote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij en TFM trollen net iets te vaak, maar het is hier geen sprookjesbos dus laat dat trollen maar weg.
quote:
bye bye , zwaai zwaai!quote:
Als je serieus denkt dat het maar één keer was, dan kan ik je cijfer voor rekenen van je proefwerkweek wel raden.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet gek. De recalcitrante kutpuber uithangen doe je maar mooi in PUB, ONZ of bij je ouders.quote:
je hebt er toch 2 geopendquote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nooit de LaPo :p
daar zorg ik dan ook wel weer voor
Muckquote:
Hai lieverd!quote:
quote:
rekenen is geen proefwerkweekvakquote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat het maar één keer was, dan kan ik je cijfer voor rekenen van je proefwerkweek wel raden.
quote:
Het is dat dit het forum is...quote:
Ik hoop van niet zegquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm je hebt jong van geest en kinderlijk..
maar goed.. ieder wat hem of haar het beste past.. als het je niet in de weg zit..
Het is gewoon zoquote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet gek. De recalcitrante kutpuber uithangen doe je maar mooi in PUB, ONZ of bij je ouders.
Je doet maar.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Het is dat dit het forum is...
Mijn handen jeuken om die banknop in te drukken...
marijkequote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar nu opeens weer wel
En ik ben dol op lief!
Hai lief meisjequote:
Jij BENT ook liefquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar nu opeens weer wel
En ik ben dol op lief!
GFquote:
Mhihihi, ik jou ookquote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MuckIk vind jou zo lief
![]()
[..]
Ik houd van jong van geestquote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet zeg![]()
En IRL heb ik dit soort opmerkingen nog nooit gehad, dus het zal wel loslopen.. Misschien ben ik wat kinderlijker hier omdat ik het hier zo gezellig en vrolijk vindt..
jah dat ging per ongelijk...quote:
Doe niet zo bijdehandt wijsneus, dat weet ik. Het was meer een verkapte manier om te zeggen dat je op moest donderen, je computer uit het raam moet flikkeren en je internet moet laten afsluiten.quote:
En je kwam niet even langs?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lief meisjeIk was zonet nog bij je in de buurt bij een client
![]()
Duidelijk nu, voer die troll niet verder, want dan blijft hij doorgaanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehandt wijsneus, dat weet ik. Het was meer een verkapte manier om te zeggen dat je op moest donderen, je computer uit het raam moet flikkeren en je internet moet laten afsluiten.
He, hij geeft je toch ook gelijk? Of flikker op of doe leuk mee, zoals je nu al zovaak verzocht is.... Beetje jammer dat je blijkbaar nog steeds niet snapt dat dit nie de plek is je zo te gedragen... Iedereen is hier welkom, maar als je iedereen irriteert dan is de sfeer al snel niet leuk meer he?quote:
Martquote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Goede timing, we hadden het over je in de vorige KSC.
eyy.. het IS natuurlijk zonder gezichtsuitdrukkingen en intonatie..quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet zeg![]()
En IRL heb ik dit soort opmerkingen nog nooit gehad, dus het zal wel loslopen.. Misschien ben ik wat kinderlijker hier omdat ik het hier zo gezellig en vrolijk vindt..
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijgen ze samen een kind dat de hele dag slaapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat had ik nou de laatste 2 keerquote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah dat ging per ongelijk...
maar dan nog.. das 0.4 % van de posts sinds ik hier ben
quote:
quote:
Nee, want Bianc komt zo en ik moest dus naar huisquote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je kwam niet even langs?![]()
Hoe is het nu dan, snoetje?
Marijke!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van jong van geestZo zijn we eigenlijk allemaal wel hier
op z'n hoogstquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eyy.. het IS natuurlijk zonder gezichtsuitdrukkingen en intonatie..
misschien wordt ik hier ook wel 24 geschat..
ahhh.. toee??
dat doe ik altijdquote:
Bij mij thuis in de buurt bedoel je toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, want Bianc komt zo en ik moest dus naar huisAnders was ik wel even langs geweest
![]()
Mwah, ben blij dat de dag voorbij is. En ik heb het retedruk op m'n werk dus dat is wel lekker
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef NBT het volgende:
* NBT komt even langs huppelen in KSC en strooit met liefde!![]()
![]()
![]()
Ik schat je 12 door deze spelfoutquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahhh.. toee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Heyyyyy Boobsiequote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
23 zou ik zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahhh.. toee??
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik schat je 12 door deze spelfoutach.. ik ben gewoon af en toe iets te DT enthousiastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hai meis!quote:
LIEFDE!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
hihihi...quote:Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LIEFDE!Echt dat is mijn bijnaam voor jou
![]()
maar dat is helemaal per ongelijk, toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. ik ben gewoon af en toe iets te DT enthousiast
Das liefquote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal per ongelijk, toch?
kook zequote:
Nee. Geen 24. 26 zou wel kunnen, das iig ouderquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahhh.. toee??
Thuisquote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef NBT het volgende:
Allemaal nog aan het werk, of heerlijk thuis?![]()
Ik moet nog tot half 6 mijn dag volmaken..
zo ongelijk als de rekstokken van Turnen!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal per ongelijk, toch?
nog 20 minuten dusquote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef NBT het volgende:
Voor KSC zal ik altijd lief zijn!quote:
werk, Almerequote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef NBT het volgende:
ouder dan ??quote:Op maandag 17 januari 2011 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Geen 24. 26 zou wel kunnen, das iig ouder...
Ja, nog even volhouden!quote:
Ohwjeetje, moet je nog lang?quote:
tot hoe laat moet jij nog koen?quote:
ikquote:
ik doe zo zo weinig mogelijk aan hoofdlettersquote:Op maandag 17 januari 2011 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo ongelijk als de rekstokken van Turnen!
Hoofdletters ben ik ook al zo goed in
ik ben ook bezig met de nutteloze klusjes hierquote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef NBT het volgende:
werk ze koenquote:
Neuh, niet echt.. Notedop: naar huisarts geweest: wrsch depressief, woens naar psych, veel naar buiten (wandelen), gezond eten..quote:Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meis!Voel jij je weer ietsjes beter?
Als je had gelezen had je het geweten....quote:
veel plezier marijkequote:
Oeps, Faalmomentquote:Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Als je had gelezen had je het geweten....
Tja, je moet wat op het einde van de dag hequote:Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook bezig met de nutteloze klusjes hier
mij ..quote:
Zolang je dat achter maar wel doetquote:Op maandag 17 januari 2011 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe zo zo weinig mogelijk aan hoofdletters
Ouder dan ik (ben)quote:
Niet in de SCquote:
you tell em girl !quote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dit is al de zoveelste keer he? En je bent er al heeel vaak op aangesproken, kap er gewoon meeHet is ongewenst gedrag
In ONZ is dat misschien leuk, hier niet
kook zequote:
ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef NBT het volgende:
Ik moet nog even bedenken wat ik eten ga vanavond..
Tot later Liebchenquote:
iedereen gaat kokenquote:
Deal.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet in de SC![]()
Oh, en je moet me nog even wat leren, want ik durf nog niet zo goed
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:8utPKQp3WKbuEM:http://friends-of-peggy.t(...)g.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Die postte ik vroeger vaakquote:
Hello Bongquote:Op maandag 17 januari 2011 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die postte ik vroeger vaak
Hoi trouwens @KSC'ers
We zien wel even wanneer het uitkomt, ik heb ook nog genoeg te checken nuquote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
Deal.
Ja, mijn kop staat er niet echt heel erg naar. Misschien vanaaf
?
quote:
Hey Bongquote:Op maandag 17 januari 2011 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi trouwens @KSC'ers
koken met liefdequote:
whehehequote:Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom durf ik dat ook te zeggen hea
Daaromquote:Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We zien wel even wanneer het uitkomt, ik heb ook nog genoeg te checken nu
bongquote:Op maandag 17 januari 2011 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi trouwens @KSC'ers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan smaakt het extra lekker!quote:
ik had niks anders voor handen, sorry!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
Maar Toek je was strafbaar bezig vanmiddag![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)erkend-vaartuig.html
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:8utPKQp3WKbuEM:http://friends-of-peggy.t(...)g.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Oh dat geeft niet hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
fles
ze leest wel af en toe mee
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
whehehehequote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
Hij is wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rust ze flesquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:20 schreef pgrferrari het volgende:
Pingu
die heb ik al een paar keer gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:20 schreef pgrferrari het volgende:
Pingu
Niet fucken met PhenoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bijna, hopelijk waait het overquote:
Beterschap iigquote:Op maandag 17 januari 2011 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook bijna, hopelijk waait het over![]()
Maar terug uit werk, rug moet plat.
Lig zequote:Op maandag 17 januari 2011 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook bijna, hopelijk waait het over![]()
Maar terug uit werk, rug moet plat.
Pheno phuckt wel met die meidenquote:
laters friemelquote:
Snap er niks van....quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
God, moet ik persé beneden komen zodat ik me niet hoef te haasten voor het trainen
dan ben ik dus niet de enigequote:
Ik moet zo trainen, maar ik ben al aangekleed en alles, Ik hoef alleen mijn jas aan te doen en mijn schoenen aan te doen, kan ik zo naar mijn fietsquote:
Doe dat dan ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
God, moet ik persé beneden komen zodat ik me niet hoef te haasten voor het trainen
Paniekquote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Blunder van de dag:
Anders zet je de verkeerde pan op het vuur hoog aan... waardoor de bloemkool nu al bijna gaar is en de aardappels nog niet eens koken
Dat is niet echt handigquote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Blunder van de dag:
Anders zet je de verkeerde pan op het vuur hoog aan... waardoor de bloemkool nu al bijna gaar is en de aardappels nog niet eens koken
Dan eten we die bloemkool als voorgerechtquote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Blunder van de dag:
dat is idd niet slimquote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Blunder van de dag:
train zequote:
heb de bloemkool uit gezet en de aardappels aan....quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel![]()
en wat is nu dan plan de campagne?
tot de volgende keer NBTquote:
hier is nic ook bloemkool aan het makenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb de bloemkool uit gezet en de aardappels aan....
Hayquote:
mja de kinderen vinden het nou eenmaal lekker dus we eten het geregeldquote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is nic ook bloemkool aan het maken![]()
ik zal dus maar iets voor me eigen koken
Maar het is ook lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja de kinderen vinden het nou eenmaal lekker dus we eten het geregeld
het zijn al lastige eters dus ja je moet wat
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nic vind het ook lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze wil je stiekem doodvermoorden!!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nic vind het ook lekker
ik kan er alleen niet tegen![]()
een soort van allergie
ik vind het ook wel lekker hoorquote:
mja vroeger lustte ik ook geen snertquote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik vond het als kind juist niet te vreten.
bosquote:
en ik ben nog niet eens goed verzekerdquote:
chatten en koken, wowquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
multitaskende vrouw in de keuken
Dan ben je dus wel heel onuitstaanbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik ben nog niet eens goed verzekerd
niet iedereenquote:
Hey Bosquote:
Ik vind alleen de snert van mijn ma niet zo lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het ook wel lekker hoor
[..]
mja vroeger lustte ik ook geen snert
Smaken veranderen
Heb zelfs de vaatwasser al ingepaktquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel heel onuitstaanbaarArme Nic
Net uitgegeten, maar moet wel over een uur naar bewonersraadvergadering..quote:
Eetse en tot straksquote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
jep laptop gaat nu dicht ff de tafel dekken
Precies, dat dus ookquote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het ook wel lekker hoor
[..]
mja vroeger lustte ik ook geen snert
Smaken veranderen
Je hebt vast iets gemeens gedaanquote:
eet ze lovelyquote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
Eet smakelijk... ik ga zo op huis aanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
Hij heeft vast met een andere vrouw ...............quote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt vast iets gemeens gedaanVolgens mij zou ze je anders nooit doodvermoorden
![]()
ze maakt het ook alleen voor d'r eigen klaarquote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt vast iets gemeens gedaanVolgens mij zou ze je anders nooit doodvermoorden
![]()
Dat is het jaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft vast met een andere vrouw ...............
dat mag ik dus van d'rquote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier, ze hongert je uitquote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze maakt het ook alleen voor d'r eigen klaar
eetse alvast Ladyquote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een geluk toch weerquote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze maakt het ook alleen voor d'r eigen klaar
scheelt haar een hoop poetswerkquote:
Wat een geluk voor jou dat ze het doetquote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
scheelt haar een hoop poetswerk
ik ben dan echt niet meer in staat de kots op te ruimenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk voor jou dat ze het doet
Mietjequote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben dan echt niet meer in staat de kots op te ruimen
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
dan welquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/16939
tot vanavond koenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga rijden, misschien tot vanavond
Bis Later Koenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga rijden, misschien tot vanavond
jij ook alquote:
laten we hopen dat het geen bloemkool isquote:
Vast bloemkoolquote:
GMTAquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laten we hopen dat het geen bloemkool is
spaghettiquote:
Wehehehequote:
Is goed, ik heb een kilo gemaaktquote:
dat eet nic in d'r eentje al opquote:
I knowquote:Op maandag 17 januari 2011 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat eet nic in d'r eentje al op
en blijkbaar is ie lekker want mn kleine heeft zn bord in recorttempo leegquote:
Me wants tooquote:Op maandag 17 januari 2011 18:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know
[..]
en blijkbaar is ie lekker want mn kleine heeft zn bord in recorttempo leeg
Hij staat er nog, dus kom maar langsquote:
of hij had heel veel hongerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know
[..]
en blijkbaar is ie lekker want mn kleine heeft zn bord in recorttempo leeg
Aangezien hij zijn boterhamtrommel ook al leeg had, lijkt me dat onwaarschijnijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of hij had heel veel honger
Is veel te verquote:Op maandag 17 januari 2011 18:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij staat er nog, dus kom maar langs
Na even staan issie nog lekkerderquote:
dan vond hij het dus gewoon heel lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien hij zijn boterhamtrommel ook al leeg had, lijkt me dat onwaarschijnijk.
Hij hoefde ook geen 2e portie
Dan ben je wel echt triest als inbrekerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Na even staan issie nog lekkerder
Oh ja, bij ons in de Jumbo is ingebroken..
buit: Blikjes engergy drink
Hoe triest is dan die inbraak
Incoming groeispurtquote:Op maandag 17 januari 2011 18:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien hij zijn boterhamtrommel ook al leeg had, lijkt me dat onwaarschijnijk.
Hij hoefde ook geen 2e portie
ligt eraan hoeveel blikjes en welke ze hebben gestolenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Na even staan issie nog lekkerder
Oh ja, bij ons in de Jumbo is ingebroken..
buit: Blikjes engergy drink
Hoe triest is dan die inbraak
vlees is duurderquote:Op maandag 17 januari 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt triest als inbrekerniet eens chips mee genomen of zo
Blijkbaar 1 tray goedkopequote:Op maandag 17 januari 2011 18:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel blikjes en welke ze hebben gestolen
Of bakken bier, die zijn goed door te verkopen in studentenstad Maastrichtquote:Op maandag 17 januari 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt triest als inbrekerniet eens chips mee genomen of zo
die dachten dus dat de geldlade er nog zou inzittenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar 1 tray goedkope
wel 2 kassa's vernield
niet alleen aan studentenquote:[..]
Of bakken bier, die zijn goed door te verkopen in studentenstad Maastricht
iddquote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ook en dan de rest van het drinken en zo, alleen de groente moet je wel vanaf blijven
Yepquote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die dachten dus dat de geldlade er nog zou inzitten
[..]
niet alleen aan studenten![]()
en sterke drank verkoopt ook goedquote:
Ze waren dus niet slimquote:Op maandag 17 januari 2011 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en sterke drank verkoopt ook goed
gelegenheids dievenquote:
sukkeltjes iigquote:
uitloggen jijquote:
Wel bijzondere spaghetti was dat heh?quote:
huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |