jah dat ging per ongelijk...quote:
Doe niet zo bijdehandt wijsneus, dat weet ik. Het was meer een verkapte manier om te zeggen dat je op moest donderen, je computer uit het raam moet flikkeren en je internet moet laten afsluiten.quote:
En je kwam niet even langs?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lief meisjeIk was zonet nog bij je in de buurt bij een client
![]()
Duidelijk nu, voer die troll niet verder, want dan blijft hij doorgaanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehandt wijsneus, dat weet ik. Het was meer een verkapte manier om te zeggen dat je op moest donderen, je computer uit het raam moet flikkeren en je internet moet laten afsluiten.
He, hij geeft je toch ook gelijk? Of flikker op of doe leuk mee, zoals je nu al zovaak verzocht is.... Beetje jammer dat je blijkbaar nog steeds niet snapt dat dit nie de plek is je zo te gedragen... Iedereen is hier welkom, maar als je iedereen irriteert dan is de sfeer al snel niet leuk meer he?quote:
Martquote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Goede timing, we hadden het over je in de vorige KSC.
eyy.. het IS natuurlijk zonder gezichtsuitdrukkingen en intonatie..quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet zeg![]()
En IRL heb ik dit soort opmerkingen nog nooit gehad, dus het zal wel loslopen.. Misschien ben ik wat kinderlijker hier omdat ik het hier zo gezellig en vrolijk vindt..
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijgen ze samen een kind dat de hele dag slaapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat had ik nou de laatste 2 keerquote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah dat ging per ongelijk...
maar dan nog.. das 0.4 % van de posts sinds ik hier ben
quote:
quote:
Nee, want Bianc komt zo en ik moest dus naar huisquote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je kwam niet even langs?![]()
Hoe is het nu dan, snoetje?
Marijke!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van jong van geestZo zijn we eigenlijk allemaal wel hier
op z'n hoogstquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eyy.. het IS natuurlijk zonder gezichtsuitdrukkingen en intonatie..
misschien wordt ik hier ook wel 24 geschat..
ahhh.. toee??
dat doe ik altijdquote:
Bij mij thuis in de buurt bedoel je toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, want Bianc komt zo en ik moest dus naar huisAnders was ik wel even langs geweest
![]()
Mwah, ben blij dat de dag voorbij is. En ik heb het retedruk op m'n werk dus dat is wel lekker
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef NBT het volgende:
* NBT komt even langs huppelen in KSC en strooit met liefde!![]()
![]()
![]()
Ik schat je 12 door deze spelfoutquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahhh.. toee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Heyyyyy Boobsiequote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
23 zou ik zeggenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahhh.. toee??
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik schat je 12 door deze spelfoutach.. ik ben gewoon af en toe iets te DT enthousiastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hai meis!quote:
LIEFDE!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
hihihi...quote:Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LIEFDE!Echt dat is mijn bijnaam voor jou
![]()
maar dat is helemaal per ongelijk, toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. ik ben gewoon af en toe iets te DT enthousiast
Das liefquote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal per ongelijk, toch?
kook zequote:
Nee. Geen 24. 26 zou wel kunnen, das iig ouderquote:Op maandag 17 januari 2011 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahhh.. toee??
Thuisquote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef NBT het volgende:
Allemaal nog aan het werk, of heerlijk thuis?![]()
Ik moet nog tot half 6 mijn dag volmaken..
zo ongelijk als de rekstokken van Turnen!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal per ongelijk, toch?
nog 20 minuten dusquote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef NBT het volgende:
Voor KSC zal ik altijd lief zijn!quote:
werk, Almerequote:Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef NBT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |