Opgelost, maar geen slotje!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
vergeet ik het nummer in de TT te veranderen
ik heb nooit de LaPo :pquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jammer danmoet jij maar de volgende verzinnen
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, een keer een trolreactie en de wereld ontploft hierSalut
Nee, dit is al de zoveelste keer he? En je bent er al heeel vaak op aangesproken, kap er gewoon meequote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind jou lief.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben thuisDeed m'n browser toch even stom, kreeg geen postvenstertje
Maar nu opeens weer wel
En ik ben dol op lief!
Trollen is de benoeming ervoorquote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij en TFM trollen net iets te vaak, maar het is hier geen sprookjesbos dus laat dat trollen maar weg.
quote:
bye bye , zwaai zwaai!quote:
Als je serieus denkt dat het maar één keer was, dan kan ik je cijfer voor rekenen van je proefwerkweek wel raden.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet gek. De recalcitrante kutpuber uithangen doe je maar mooi in PUB, ONZ of bij je ouders.quote:
je hebt er toch 2 geopendquote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nooit de LaPo :p
daar zorg ik dan ook wel weer voor
Muckquote:
Hai lieverd!quote:
quote:
rekenen is geen proefwerkweekvakquote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat het maar één keer was, dan kan ik je cijfer voor rekenen van je proefwerkweek wel raden.
quote:
Het is dat dit het forum is...quote:
Ik hoop van niet zegquote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm je hebt jong van geest en kinderlijk..
maar goed.. ieder wat hem of haar het beste past.. als het je niet in de weg zit..
Het is gewoon zoquote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet gek. De recalcitrante kutpuber uithangen doe je maar mooi in PUB, ONZ of bij je ouders.
Je doet maar.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Het is dat dit het forum is...
Mijn handen jeuken om die banknop in te drukken...
marijkequote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar nu opeens weer wel
En ik ben dol op lief!
Hai lief meisjequote:
Jij BENT ook liefquote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar nu opeens weer wel
En ik ben dol op lief!
GFquote:
Mhihihi, ik jou ookquote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MuckIk vind jou zo lief
![]()
[..]
Ik houd van jong van geestquote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet zeg![]()
En IRL heb ik dit soort opmerkingen nog nooit gehad, dus het zal wel loslopen.. Misschien ben ik wat kinderlijker hier omdat ik het hier zo gezellig en vrolijk vindt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |