of je gaat naar de huisartsquote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens een paracetamol innemen.
Mijn hoofd barst, en ik ben misselijk
Ik wilde het al niet hardop zeggenquote:
waar een LAT relatie al niet toe kan leiden..quote:
Ach, jong van geest hequote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh... wat LL ook al eerder postte..
dat je niet overkomt als iemand van 35..
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar een LAT relatie al niet toe kan leiden..
Ik bedoelde het positiefquote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, jong van geest he![]()
Alhoewel het op een of andere manier toch iets minder positief klinkt zoals jullie het brengen..
hmm je hebt jong van geest en kinderlijk..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, jong van geest he![]()
Alhoewel het op een of andere manier toch iets minder positief klinkt zoals jullie het brengen..
Nee, niet te lief doen inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar probeer niet uit te stralen dat je graag wilt, dat bedoel ik.
En gewoon een beetje plagen enzo.Niet te lief doen.
Jongeman!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar in mei zijn alle blaadjes nog zo fris groen en is iedereen nog helemaal lentegeil omdat de eerste warme dagen er aan komen. En in mei zijn er veel vrije dagen.Mei
Mij
Ik
Oke, zal ik niet meer doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet te lief doen inderdaad
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet te lief doen inderdaad
Muck?quote:
is je opblaaspop nog heelquote:
Dan krijgen ze samen een kind dat de hele dag slaapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |