Weet ik helaas nu welquote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar probeer niet uit te stralen dat je graag wilt, dat bedoel ik.
En gewoon een beetje plagen enzo.Niet te lief doen.
*geeft DaMart een scheermes*quote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je aanstaande zijn baard eens scheren!
laters lovelyquote:
Maar in mei zijn alle blaadjes nog zo fris groen en is iedereen nog helemaal lentegeil omdat de eerste warme dagen er aan komen. En in mei zijn er veel vrije dagen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eind augustus wel ja, begin augustus heb je nog minmaal een maand a anderhalf lekker weer en lange zwoele avonden bij een vuurkorf of op een terrasje
quote:
het komt in gradaties, je kan het lichtjes hebben tot extreem zwaar, mijn vrouw had het erg extreem na de geboorte van onze 2e zoon (post nataal dus) en nu nog lichtjes, gebruikt wel medicijnen nog.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*SCHRIK* Waarom zeg je dat zo?? Is het iets heel engs?? Ik maar denken dat ik slim bezig was en aan een oplossing kan gaan werken![]()
Nou ja, hoor (hopelijk woensdag) van de psych wel hoe het zit..
jij begon over die baardquote:
ik snap em nietquote:
hihi kraskras ik heb zo'n geweldige smiley maar die heb ik in MSN en kan ik geen gifje van makenquote:
de winter!quote:
ohh...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is een ongeschreven relatie tussen R&P en krasscheermesjes.
een haardvuur in een flatquote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de winter!
november tot februari!
Lekker op een bere velletje voor het haardvuur met een heerlijk rood wijntje en de gordijntjes gesloten![]()
![]()
Een vriend van me heeft ook een haard in zijn appartement, dus het kan. In Noorwegen schijnt het ook erg veel voor te komenquote:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*is weer op d'r stoel beland*
Er gaat iets mis in je hoofd hand coordinatie..
want 35..![]()
IK woon niet in een bejaardenflat hoor..quote:
ik woon helemaal niet in een flatquote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IK woon niet in een bejaardenflat hoor..
zelfs in houten flats!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft ook een haard in zijn appartement, dus het kan. In Noorwegen schijnt het ook erg veel voor te komen.
ohh... wat LL ook al eerder postte..quote:
\quote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens een paracetamol innemen.
Mijn hoofd barst, en ik ben misselijk
Nog steeds??quote:Op maandag 17 januari 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens een paracetamol innemen.
Mijn hoofd barst, en ik ben misselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |