Ben ik ook mee eensquote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar toch vind ik mei leuker.

Ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ja, ik ook, maar toch vind ik mei leuker.

quote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet zoeken. Dat merken ze en dan kun je het schudden.

Meiquote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik vind mei leuker, dan moet het nog zomer worden namelijk.

*is weer op d'r stoel beland*quote:Op maandag 17 januari 2011 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, idd: ik ben ouder (1 jaartje maar)

daarom ben ik zo gewildquote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Met ouder bedoelt ze niet automatisch bejaard.

Maar in augustus is de zomer al bijna weer voorbij.quote:

echt wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
dan mag jij ook niet op mijn feestje komen

Als je niets doet gebeurt er trouwens ook niksquote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet zoeken. Dat merken ze en dan kun je het schudden.

friemelquote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet een werkend mens jullie nou bijhouden![]()
's Morgens samen

ohja wat ken jij mij goed...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt wel.
en zo niet dan lekker niet hoor![]()
ik hou heus van de lente, heel erg zelfs, maar ook van augustus, want Thijs.

smakelijk trevquote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel wel ja maar ook een paar niet
Ik ben nu eten [ afbeelding ]

Graag 7 dagen per week, 24 uur per dag volhouden dan dat leren, misschien wordt het dan nog wat met jou, maar dan wordt het zeker nog wat met de KSCquote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry, ik ben in een baggerbui, ga wel leren,
doeisels!

Eind augustus wel ja, begin augustus heb je nog minmaal een maand a anderhalf lekker weer en lange zwoele avonden bij een vuurkorf of op een terrasjequote:Op maandag 17 januari 2011 16:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar in augustus is de zomer al bijna weer voorbij.

Nee, dat klopt. Maar probeer niet uit te stralen dat je graag wilt, dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je niets doet gebeurt er trouwens ook niks

* Barretje80 wordt ook wel geprikkeld door oudere mannen...quote:

Zwoele avondenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eind augustus wel ja, begin augustus heb je nog minmaal een maand a anderhalf lekker weer en lange zwoele avonden bij een vuurkorf of op een terrasje

Je vergeet je wijntje!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eind augustus wel ja, begin augustus heb je nog minmaal een maand a anderhalf lekker weer en lange zwoele avonden bij een vuurkorf of op een terrasje

Dan moet je aanstaande zijn baard eens scheren!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wordt ook wel geprikkeld door oudere mannen...

quote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wordt ook wel geprikkeld door oudere mannen...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |