Eensquote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt wat is er toch met al die baggeraars.. ga lekker naar ONZ
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuke leeftijd![]()
Oeh, augustus?
ik heb er helaas al een.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij mag ook alleen nog maar hand in hand verkering en zoenen en zo.
En over een jaar of twee moet je ook nog geen vriendin maar gewoon lekker rotzooien.
dat is de leukste maand ooitquote:
Houd eens op met die foto posten, dat is de tweede keer al.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
aantrekkelijke foto?
of toch maar een andere...
sorry, ik ben in een baggerbui, ga wel leren,quote:Op maandag 17 januari 2011 16:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Houd eens op met die foto posten, dat is de tweede keer al.
Nee, ik vind mei leuker, dan moet het nog zomer worden namelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is de leukste maand ooit
Meiquote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik vind mei leuker, dan moet het nog zomer worden namelijk.
of PUBquote:
Inderdaad , ga maar eens wat nuttigs doen. Later heb je daar profijt van.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry, ik ben in een baggerbui, ga wel leren,
doeisels!
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij wilt ouder ?
quote:Ja (tot nu toe dan)
Jamaar Thijs is in augustus geborenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Met ouder bedoelt ze niet automatisch bejaard.quote:
Blijf je die baggerfoto van je moeder nou spammen hierquote:Op maandag 17 januari 2011 16:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
aantrekkelijke foto?
of toch maar een andere...
Ja, ik ook, maar toch vind ik mei leuker.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar Thijs is in augustus geboren
Niet zoeken. Dat merken ze en dan kun je het schudden.quote:
verstandigquote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doeisels!
Ben ik ook mee eensquote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar toch vind ik mei leuker.
Ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ja, ik ook, maar toch vind ik mei leuker.
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet zoeken. Dat merken ze en dan kun je het schudden.
Meiquote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
*is weer op d'r stoel beland*quote:Op maandag 17 januari 2011 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, idd: ik ben ouder (1 jaartje maar)
daarom ben ik zo gewildquote:Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Met ouder bedoelt ze niet automatisch bejaard.
Maar in augustus is de zomer al bijna weer voorbij.quote:
echt wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
dan mag jij ook niet op mijn feestje komen
Als je niets doet gebeurt er trouwens ook niksquote:Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet zoeken. Dat merken ze en dan kun je het schudden.
friemelquote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet een werkend mens jullie nou bijhouden![]()
's Morgens samen
ohja wat ken jij mij goed...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt wel.
en zo niet dan lekker niet hoor![]()
ik hou heus van de lente, heel erg zelfs, maar ook van augustus, want Thijs.
smakelijk trevquote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel wel ja maar ook een paar niet
Ik ben nu eten [ afbeelding ]
Graag 7 dagen per week, 24 uur per dag volhouden dan dat leren, misschien wordt het dan nog wat met jou, maar dan wordt het zeker nog wat met de KSCquote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doeisels!
Eind augustus wel ja, begin augustus heb je nog minmaal een maand a anderhalf lekker weer en lange zwoele avonden bij een vuurkorf of op een terrasjequote:Op maandag 17 januari 2011 16:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar in augustus is de zomer al bijna weer voorbij.
Nee, dat klopt. Maar probeer niet uit te stralen dat je graag wilt, dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je niets doet gebeurt er trouwens ook niks
* Barretje80 wordt ook wel geprikkeld door oudere mannen...quote:
Zwoele avondenquote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eind augustus wel ja, begin augustus heb je nog minmaal een maand a anderhalf lekker weer en lange zwoele avonden bij een vuurkorf of op een terrasje
Je vergeet je wijntje!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eind augustus wel ja, begin augustus heb je nog minmaal een maand a anderhalf lekker weer en lange zwoele avonden bij een vuurkorf of op een terrasje
Dan moet je aanstaande zijn baard eens scheren!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wordt ook wel geprikkeld door oudere mannen...
quote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wordt ook wel geprikkeld door oudere mannen...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |