quote:Op maandag 17 januari 2011 17:20 schreef pgrferrari het volgende:
Pingu
Niet fucken met PhenoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bijna, hopelijk waait het overquote:
Beterschap iigquote:Op maandag 17 januari 2011 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook bijna, hopelijk waait het over![]()
Maar terug uit werk, rug moet plat.
Lig zequote:Op maandag 17 januari 2011 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook bijna, hopelijk waait het over![]()
Maar terug uit werk, rug moet plat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pheno phuckt wel met die meidenquote:
laters friemelquote:
Snap er niks van....quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
God, moet ik persé beneden komen zodat ik me niet hoef te haasten voor het trainen
dan ben ik dus niet de enigequote:
Ik moet zo trainen, maar ik ben al aangekleed en alles, Ik hoef alleen mijn jas aan te doen en mijn schoenen aan te doen, kan ik zo naar mijn fietsquote:
Doe dat dan ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
God, moet ik persé beneden komen zodat ik me niet hoef te haasten voor het trainen
Paniekquote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Blunder van de dag:
Anders zet je de verkeerde pan op het vuur hoog aan... waardoor de bloemkool nu al bijna gaar is en de aardappels nog niet eens koken
Dat is niet echt handigquote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Blunder van de dag:
Anders zet je de verkeerde pan op het vuur hoog aan... waardoor de bloemkool nu al bijna gaar is en de aardappels nog niet eens koken
Dan eten we die bloemkool als voorgerechtquote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Blunder van de dag:
dat is idd niet slimquote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Blunder van de dag:
train zequote:
heb de bloemkool uit gezet en de aardappels aan....quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel![]()
en wat is nu dan plan de campagne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |