had jij misschien de link voor me met de nummers die aangevraagd zijn ?quote:
Ik ookquote:
Ik heb maar 1 poes, en die loopt hier rond hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
pics! Van die poes, niet van je poes
Niet haten!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een baggerstream, word tijd voor iets beters.
de boel werkt niet eens optimaal
stoer man!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Gelebadeend het volgende:
Ze is 6 maanden
Ik heb ook een kater
Pop-up blokkering?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom werkt de quoteknop niet bij mij op school?
Addblocker?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht ik ga die picca's voor jullie hosselenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
stoer man!
maar 6 maanden, dat is niet zo jong meer
wij mochten die van ons als meenemen toen ze een aantal weken was..
dacht ik hoor
Oh je bent een man. Pics?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 poes, en die loopt hier rond hoor
ooooh wa liefquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Gelebadeend het volgende:
Ze is 6 maanden
Ik heb ook een kater
Mjah dan kan je dus gewoon 48 uur krijgen. Jammer maar helaasquote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
Zou indd. zomaar kunnen dat we adblocker hebben, weet ik niet zo veel van af
Omdat je niet ingelogd ben?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Rockiejj het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.phpquote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Driepink het volgende:
gr gr
had je die requestpagina nog een keer voor me?
dat je lijst ziet met aangevraagde nummers..
En dat was fantastischquote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij hebt Mark Knopfler live gezien.
Gratis stream? Dit is gewoon een betaalde server.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:35 schreef Kwaliteit het volgende:
ik weet niet hoor, maar ik kan niet luisteren. Via die gratis stream blokkeren ze bepaalde IP-lijsten ...
48 uur?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan kan je dus gewoon 48 uur krijgen. Jammer maar helaas
Ik ga naar Roger Waters.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat was fantastisch![]()
1 uur aan 1 stuk door zitten janken
Lol dan kan ie toch ook niet posten doosquote:
echt niet!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gratis stream? Dit is gewoon een betaalde server.
Jouw nummer?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef Driepink het volgende:
bedankt huppel
en verdomme, mn hele nummer is gewoon nog steeds niet gedraaid!
niet meerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
echt niet!
dit is echt geen betaalde server, dit komt van www.listen2myradio.com vandaan!
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
echt niet!
dit is echt geen betaalde server, dit komt van www.listen2myradio.com vandaan!
Echt wel. Je naam en ww los opgevenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dan kan ie toch ook niet posten doos
Banquote:
Neem mij meequote:
Waarvoor?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef Driepink het volgende:
bedankt huppel
en verdomme, mn hele nummer is gewoon nog steeds niet gedraaid!
nou dan mag die beheerder weleens een goede shoutcast of icecast2 opbouwen want dit is echt niets.quote:
ja het nummer dat ik had aangevraagdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dan ben je ook meteen ingelogd en kan je dus quotenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Echt wel. Je naam en ww los opgeven
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM Webhawkjuhquote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
nou dan mag die beheerder weleens een goede shoutcast of icecast2 opbouwen want dit is echt niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...
Anders verdient Danny er niks aanquote:Echt? Waarom dat dan?
deathcorequote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Graseter is altijd goed intunen.
LUL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I LOST THE GAME AGAIN !!!![]()
Wie dan?quote:
ja of faye wong - eyes on mequote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
meer van dit soort nummers die laatste 20 minuten
Ik ken m nietquote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja of faye wong - eyes on me
als je bekend bent met ff8 tenminste
Eindelijk goeien muziek op je pcquote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Eerst U2 discography downloaden.
arrogantiequote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Kwaliteit het volgende:
ik wil wel die zender op, leer ik jullie eens hoe je radio moet maken
Puur om te helpen en advies geven. wie draait er nu?quote:
Onthoud je wel even dat dit een spontaan amateur project is? Bitchen is niet nodig. De jongens zijn in een week al heel ver gekomen en ze groeien heus nog wel door.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Kwaliteit het volgende:
ik wil wel die zender op, leer ik jullie eens hoe je radio moet maken
moet je eens doenquote:
Dat is lelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 12:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Ook raad ik iedereen aan te draaien met Breakaway Live (voor het geluid)
Word zelfs bij lokale omroepen gebruikt voor op de FM bandquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is lelijk![]()
VDJ is mooi genoeg
ligt aan jou denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Staat die radio nou zo hard of ligt dat aan mij?
klopt wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Staat die radio nou zo hard of ligt dat aan mij?
Ja dat geloof ik ook welquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Word zelfs bij lokale omroepen gebruikt voor op de FM banddus best goed spul.
Breakaway is ook easy en simpel!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel![]()
Bedoel dat VDJ wat simpeler is volgensmij en ziet er strak uit![]()
Kan je zien op het roosterquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef Kwaliteit het volgende:
wie draait er nu? ik wil diegene even wat presets doorgeven
Kan je met Breakaway ook Skypegesprekken live uitzenden e.d.?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Breakaway is ook easy en simpel!
Enige wat je moet doen is een pipeline als geluidskaart instellen, en via breakaway van pipeline naar je gewone geluidskaart.
gaat er een wereld voor je open, ik kan weleens een artikel hier schrijven met hoe dat moet, mocht er interesse zijn?
Ja dat wil ik ook wel weten.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan je met Breakaway ook Skypegesprekken live uitzenden e.d.?
Wacht, blijf even luisteren ik heb een nummer voor je uitgezocht.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ik ga een extra livestream aanmaken mét breakway geluid. ik zal jullie zometeen het verschil laten horen, een klein moment geduld
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wacht, blijf even luisteren ik heb een nummer voor je uitgezocht.
Wat doet het precies?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kwaliteit het volgende:
Je kunt HIER: http://www.spixfm.nl:8000/listen.m3u
ONZ-RADIO horen mét radio soundprocessing (BREAKAWAY)
ervaar eens het verschil !
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stap 1. Controleer of je een tong hebt
[ afbeelding ]
Stap 2. Stik erin
Stap 3. ???
Stap 4. Profit!
hooiquote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef mash_ het volgende:
Goedemiddag.
Word leuk straks moet en op een drukke boxer pup letten en radio makenmaar gaat goedkomen!
Meer juist.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef mash_ het volgende:
27 luisteraars, word wel steeds rustiger he
Doe eens lief. Sta open voor de hulp die geboden wordt, ook al brengt ie het nogal gemeenquote:
Denk dat we blij moeten zijn met zoveel luisteraars op deze tijden van de dagquote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef mash_ het volgende:
mensen moeten ook nog werken en naar school.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef mash_ het volgende:
het is audio processing, maar dan software matig. dit is zo van goede kwaliteit dat omroepen met een beetje weinig geld er ook gebruik van maken.quote:
Doet het niet hier.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kwaliteit het volgende:
winamp of i-tunesquote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef OverRated het volgende:
Kwaliteit, waar moet ik die stream mee openen?
Vanmiddag huppelmuts live een kwartier gekreun in de uitzendingquote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon in de volgende TT zeggen dat er weer gekreund gaat worden. Moet je het aantal luisteraars eens zien stijgen dan
hahahaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon in de volgende TT zeggen dat er weer gekreund gaat worden. Moet je het aantal luisteraars eens zien stijgen dan
Ja daarvoor moet je eerst verschillende programma's downloaden maar dan is het wel beter!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef OverRated het volgende:
Kwaliteit, waar moet ik die stream mee openen?
toen waren er ook meer vrij geloof ik. ivm portfolio's en toetsweken enzquote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef mash_ het volgende:
Maar ik zat vorige week rond de 35 om 14:00 geloof iknaja doet er niet zoveel toe
Oja portfolio... dat zou ik vandaag gaan doenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen waren er ook meer vrij geloof ik. ivm portfolio's en toetsweken enz
Wasda?quote:
Het logo van de band die je nu luistert.quote:
Dit is Ching-Lee heul niet!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het logo van de band die je nu luistert.
Ja, ik zit nu ook met toetsweekquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen waren er ook meer vrij geloof ik. ivm portfolio's en toetsweken enz
Ik vind de originele prettiger lusiteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
het is audio processing, maar dan software matig. dit is zo van goede kwaliteit dat omroepen met een beetje weinig geld er ook gebruik van maken.
Wat een bagger kwaliteit..quote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wahct maar ik maak er een shoutcast stream bij aan
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan je met Breakaway ook Skypegesprekken live uitzenden e.d.?
Ik uiteindelijk ook. Bij de soundprocessing gaan geluiden verloren lijkt het wel. Het maakt het holler ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind de originele prettiger lusiteren.
Bart heeft volgens mij nog niet door dat zn plaatje faaltquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
Kwaliteit:
[Kan je met Breakaway ook Skypegesprekken live uitzenden e.d.?]
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk ook. Bij de soundprocessing gaan geluiden verloren lijkt het wel. Het maakt het holler ofzo.
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef PiRANiA het volgende:
Breakaway is alleen sprocessor voor zover ik het zie. Qua functionaliteit lijkt het gewoon op wat we nu hebben.
Hallo Rodie, je bent nog steeds het arrogante bazige mannetje wat ik kende dus. Als je nou die bitchy posts achterwege had gelaten aan het begin hadden ze je misschien serieus genomen hier mbt soundprocessing.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
winamp of i-tunes
of ga naar http://www.spixfm.nl:8000 en bekijk even welke luister-opties er zijn
Breakway is écht een programma voor audio processing.quote:
Dit jaquote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hallo Rodie, je bent nog steeds het arrogante bazige mannetje wat ik kende dus. Als je nou die bitchy posts achterwege had gelaten aan het begin hadden ze je misschien serieus genomen hier mbt soundprocessing.
Terecht wel. Goed gedraaidquote:
En daarbij: soundprocessing op een onzinradiostationquote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hallo Rodie, je bent nog steeds het arrogante bazige mannetje wat ik kende dus. Als je nou die bitchy posts achterwege had gelaten aan het begin hadden ze je misschien serieus genomen hier mbt soundprocessing.
Iedereen moet het gewoon kunnen met zijn/haar huis-tuin-en-keuken computer hè, niet iedereen heeft meerdere geluidskaarten e.d.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Breakway is écht een programma voor audio processing.
om skype gesprekken te kunnen uitzenden kan gewoon via 1 geluidskaart, maar ik raad je er 2 aan, iets makkelijker.
ik maak nog wel eens een uitleg hoe je dit kunt doen, oke?
Ik ben het met 'm eens dat het het geluid veel beter zou maken. Maar als we goed geluid willen gaan we wel naar 3fm of Skyradio...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En daarbij: soundprocessing op een onzinradiostation
Maakt opzich niet veel uitquote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
Bepaald genre in gedachten, of maakt t niet uit
Leukquote:
Hoe bedoel je? Ik mag dit geen baggerplaat vinden?quote:
Puppy'squote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef mash_ het volgende:
iemand die een boxer pup wilt? ze is mij te druk
heb al van alles aangevraagdquote:
Dit is de soundtrack van de meest succesvolle Nederlandse film ooit!!!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Hoe bedoel je? Ik mag dit geen baggerplaat vinden?
Dan moet er een analoge buizen compressor/limiter tussen, die heb ik wel in mijn studio, maar de halve lol van dit station is JUIST dat alles zo lekker knudde is, lekker mis mag gaan etc.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben het met 'm eens dat het het geluid veel beter zou maken. Maar als we goed geluid willen gaan we wel naar 3fm of Skyradio...
Oh die film van die serie die ik ook pure bagger vind bedoel je?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef banapples het volgende:
[..]
Dit is de soundtrack van de meest succesvolle Nederlandse film ooit!!!
Volgens mij lachen die gasten echt hun ballen uit hun broekquote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die film van die serie die ik ook pure bagger vind bedoel je?
Dat is jouw pup?quote:
Dat dusquote:
SperzieboonToon... "ik neuk hem"quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
* SperzieboonToon gaat maar wat eten maken
ja maar ze is zo druk en ik moet over een uurtje radio maken!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is jouw pup?![]()
Daar zou je toch zo verliefd op worden![]()
Maar mijn hond gaat dat niet leuk vinden
Die hoor je vanmiddag wel weerquote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SperzieboonToon... "ik neuk hem"
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die hoor je vanmiddag wel weer
Ik begin toch te twijfelen aan jouw hetero zijn hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SperzieboonToon... "ik neuk hem"
Och, ik ben niet zo moeilijk joh. Maar wel heteroquote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin toch te twijfelen aan jouw hetero zijn hoor
Ik heb vooral een compressor op mijn muziekoutput vanaf mn pc om dat allemaal een beetje op het zelfde niveau te brengen, maar soundprocessing op mijn gehele 'audiolijn' heb ik in ieder geval niet op mijn laptop. Wel op mn andere edcast pc, maar die is al een tijdje gecrasht en ik heb nog altijd geen zin om die weer uit 't stof te trekkenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet er een analoge buizen compressor/limiter tussen, die heb ik wel in mijn studio, maar de halve lol van dit station is JUIST dat alles zo lekker knudde is, lekker mis mag gaan etc.
Die gast moet snappen dat dit allemaal juist complete onzin is en dat slecht juist goed wordt. Heerlijk dat soort mensen, waar maak je je druk om zeg
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
Zal ik de Pirania kreunjingle bij de jingles zetten? Dan kan iedereen 'm draaien
Jaaa, die moet blijven tot in de eeuwigheidquote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
Zal ik de Pirania kreunjingle bij de jingles zetten? Dan kan iedereen 'm draaien
Graagquote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
Het maakt mij geen fuck uit of het werkt of niet. Ik ga er niet naar luisteren. De manier hoe jij het brengt/opdringt houd ik helemaal niet van.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb er een stream bijgemaakt met breakaway
http://www.spixfm.nl:2000/listen.pls
werkt dit wel?
Dat dusquote:Op maandag 17 januari 2011 13:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het maakt mij geen fuck uit of het werkt of niet. Ik ga er niet naar luisteren. De manier hoe jij het brengt/opdringt houd ik helemaal niet van.
jepquote:Op maandag 17 januari 2011 13:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het maakt mij geen fuck uit of het werkt of niet. Ik ga er niet naar luisteren. De manier hoe jij het brengt/opdringt houd ik helemaal niet van.
waar slaat dit nou weer op?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
iddquote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef mash_ het volgende:
Het orgineel van dit nummer is 534532x beter!
weggelopen? op vakantie? vrije dag?quote:
jaaaaaquote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die draai ik in mijn eigenshow dan wel even![]()
Nogmaals je bedoelt het ongetwijfeld goed, het komt alleen rottig je strot uit.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op?
ik geef jullie alleen maar advies en mogelijkheden.
ik was zelfs van plan artikelen te schrijven
I'll just transfer some money from your account to your sons account aaand poof, it's gonequote:Op maandag 17 januari 2011 13:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaand poof.. it's gone
We bedoelen het niet verkeerd, maar je brengt het te opdringerig. Dit is een amateur initiatief van net een week oud. En al jij dan binnenkomt van "Wat klinkt het kut, gebruik dit en dat, doe het zus en zo", komt dat niet erg vriendelijk over.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
En de upload?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/jingles.html
Zie mijn bovenstaande post. Je eerste paar posts hebben je imago hier nu al verpest. Zoals op zoveel plekken gebeurd. Ik moest ook hardop lachen toen ik hier zelf voor het eerst naar luisterde, en dat was niet om de geestige inhoud van de programma's. Maar ik ben gewoon gezellig mee gaan doen, en hoop bij de mensen die er daadwerkelijk in geintreseert waren inmiddels wat te hebben bijgebracht. En dat dan voornamelijk per PM enzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Die deed het gisteren toch ook niet?quote:
Ik vind het quatsch, soundprocessen op onzinrado.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb vooral een compressor op mijn muziekoutput vanaf mn pc om dat allemaal een beetje op het zelfde niveau te brengen, maar soundprocessing op mijn gehele 'audiolijn' heb ik in ieder geval niet op mijn laptop. Wel op mn andere edcast pc, maar die is al een tijdje gecrasht en ik heb nog altijd geen zin om die weer uit 't stof te trekken
Ik wilde net op banners klikken maar die zijn wegquote:Op maandag 17 januari 2011 13:13 schreef -Datdus- het volgende:
We zijn met de site bezig nog niet alle pagina hebben een linkje. gq anders naar jingles.html
ik zie het nu pasquote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde net op banners klikken maar die zijn weg
quote:
Welk programma? Virtual DJ of sam broadcaster?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand vertellen (Een dj) af dat programma lastig is onder de knie te krijgen?
welk programma gebruik je ?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand vertellen (Een dj) af dat programma lastig is onder de knie te krijgen?
Welk programma?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
Geuploade jingle (rechtsklik, opslaan als)
"rechtsklik" ?![]()
Virtual DJ is super simpelquote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef Snuf. het volgende:
En breng het lief he zonder arrogantie of bitchenquote:
Ninja edit!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Welk programma? Virtual DJ of sam broadcaster?
Beide trouwens niet lastig
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En breng het lief he zonder arrogantie of bitchen
Kunnen jij en mono niet ff ingepland worden voor morgenavond?quote:
Ik zou Breakaway live gebruiken. Super geluidquote:Op maandag 17 januari 2011 13:14 schreef Snuf. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |