En daarbij: soundprocessing op een onzinradiostationquote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hallo Rodie, je bent nog steeds het arrogante bazige mannetje wat ik kende dus. Als je nou die bitchy posts achterwege had gelaten aan het begin hadden ze je misschien serieus genomen hier mbt soundprocessing.
Iedereen moet het gewoon kunnen met zijn/haar huis-tuin-en-keuken computer hè, niet iedereen heeft meerdere geluidskaarten e.d.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Breakway is écht een programma voor audio processing.
om skype gesprekken te kunnen uitzenden kan gewoon via 1 geluidskaart, maar ik raad je er 2 aan, iets makkelijker.
ik maak nog wel eens een uitleg hoe je dit kunt doen, oke?
Ik ben het met 'm eens dat het het geluid veel beter zou maken. Maar als we goed geluid willen gaan we wel naar 3fm of Skyradio...quote:Op maandag 17 januari 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En daarbij: soundprocessing op een onzinradiostation
Maakt opzich niet veel uitquote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
Bepaald genre in gedachten, of maakt t niet uit
Leukquote:
Hoe bedoel je? Ik mag dit geen baggerplaat vinden?quote:
Puppy'squote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef mash_ het volgende:
iemand die een boxer pup wilt? ze is mij te druk
heb al van alles aangevraagdquote:
Dit is de soundtrack van de meest succesvolle Nederlandse film ooit!!!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Hoe bedoel je? Ik mag dit geen baggerplaat vinden?
Dan moet er een analoge buizen compressor/limiter tussen, die heb ik wel in mijn studio, maar de halve lol van dit station is JUIST dat alles zo lekker knudde is, lekker mis mag gaan etc.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben het met 'm eens dat het het geluid veel beter zou maken. Maar als we goed geluid willen gaan we wel naar 3fm of Skyradio...
Oh die film van die serie die ik ook pure bagger vind bedoel je?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef banapples het volgende:
[..]
Dit is de soundtrack van de meest succesvolle Nederlandse film ooit!!!
Volgens mij lachen die gasten echt hun ballen uit hun broekquote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die film van die serie die ik ook pure bagger vind bedoel je?
Dat is jouw pup?quote:
Dat dusquote:
SperzieboonToon... "ik neuk hem"quote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
* SperzieboonToon gaat maar wat eten maken
ja maar ze is zo druk en ik moet over een uurtje radio maken!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is jouw pup?![]()
Daar zou je toch zo verliefd op worden![]()
Maar mijn hond gaat dat niet leuk vinden
Die hoor je vanmiddag wel weerquote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SperzieboonToon... "ik neuk hem"
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die hoor je vanmiddag wel weer
Ik begin toch te twijfelen aan jouw hetero zijn hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SperzieboonToon... "ik neuk hem"
Och, ik ben niet zo moeilijk joh. Maar wel heteroquote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin toch te twijfelen aan jouw hetero zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |