Ja, ik zit nu ook met toetsweekquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen waren er ook meer vrij geloof ik. ivm portfolio's en toetsweken enz
Ik vind de originele prettiger lusiteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
het is audio processing, maar dan software matig. dit is zo van goede kwaliteit dat omroepen met een beetje weinig geld er ook gebruik van maken.
Wat een bagger kwaliteit..quote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wahct maar ik maak er een shoutcast stream bij aan
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan je met Breakaway ook Skypegesprekken live uitzenden e.d.?
Ik uiteindelijk ook. Bij de soundprocessing gaan geluiden verloren lijkt het wel. Het maakt het holler ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind de originele prettiger lusiteren.
Bart heeft volgens mij nog niet door dat zn plaatje faaltquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
Kwaliteit:
[Kan je met Breakaway ook Skypegesprekken live uitzenden e.d.?]
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk ook. Bij de soundprocessing gaan geluiden verloren lijkt het wel. Het maakt het holler ofzo.
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:59 schreef PiRANiA het volgende:
Breakaway is alleen sprocessor voor zover ik het zie. Qua functionaliteit lijkt het gewoon op wat we nu hebben.
Hallo Rodie, je bent nog steeds het arrogante bazige mannetje wat ik kende dus. Als je nou die bitchy posts achterwege had gelaten aan het begin hadden ze je misschien serieus genomen hier mbt soundprocessing.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
winamp of i-tunes
of ga naar http://www.spixfm.nl:8000 en bekijk even welke luister-opties er zijn
Breakway is écht een programma voor audio processing.quote:
Dit jaquote:Op maandag 17 januari 2011 13:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hallo Rodie, je bent nog steeds het arrogante bazige mannetje wat ik kende dus. Als je nou die bitchy posts achterwege had gelaten aan het begin hadden ze je misschien serieus genomen hier mbt soundprocessing.
Terecht wel. Goed gedraaidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |