Doe eens lief. Sta open voor de hulp die geboden wordt, ook al brengt ie het nogal gemeenquote:
Denk dat we blij moeten zijn met zoveel luisteraars op deze tijden van de dagquote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef mash_ het volgende:
27 luisteraars, word wel steeds rustiger he
mensen moeten ook nog werken en naar school.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef mash_ het volgende:
27 luisteraars, word wel steeds rustiger he
het is audio processing, maar dan software matig. dit is zo van goede kwaliteit dat omroepen met een beetje weinig geld er ook gebruik van maken.quote:
Doet het niet hier.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kwaliteit het volgende:
Je kunt HIER: http://www.spixfm.nl:8000/listen.m3u
ONZ-RADIO horen mét radio soundprocessing (BREAKAWAY)
ervaar eens het verschil !
winamp of i-tunesquote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef OverRated het volgende:
Kwaliteit, waar moet ik die stream mee openen?
Vanmiddag huppelmuts live een kwartier gekreun in de uitzendingquote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon in de volgende TT zeggen dat er weer gekreund gaat worden. Moet je het aantal luisteraars eens zien stijgen dan
hahahaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon in de volgende TT zeggen dat er weer gekreund gaat worden. Moet je het aantal luisteraars eens zien stijgen dan
Ja daarvoor moet je eerst verschillende programma's downloaden maar dan is het wel beter!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:53 schreef OverRated het volgende:
Kwaliteit, waar moet ik die stream mee openen?
toen waren er ook meer vrij geloof ik. ivm portfolio's en toetsweken enzquote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef mash_ het volgende:
Maar ik zat vorige week rond de 35 om 14:00 geloof iknaja doet er niet zoveel toe
Oja portfolio... dat zou ik vandaag gaan doenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen waren er ook meer vrij geloof ik. ivm portfolio's en toetsweken enz
Wasda?quote:
Het logo van de band die je nu luistert.quote:
Dit is Ching-Lee heul niet!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het logo van de band die je nu luistert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |