had jij misschien de link voor me met de nummers die aangevraagd zijn ?quote:
Ik ookquote:
Ik heb maar 1 poes, en die loopt hier rond hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 12:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
pics! Van die poes, niet van je poes
Niet haten!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een baggerstream, word tijd voor iets beters.
de boel werkt niet eens optimaal
stoer man!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Gelebadeend het volgende:
Ze is 6 maanden
Ik heb ook een kater
Pop-up blokkering?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom werkt de quoteknop niet bij mij op school?
Addblocker?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht ik ga die picca's voor jullie hosselenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
stoer man!
maar 6 maanden, dat is niet zo jong meer
wij mochten die van ons als meenemen toen ze een aantal weken was..
dacht ik hoor
Oh je bent een man. Pics?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 poes, en die loopt hier rond hoor
ooooh wa liefquote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Gelebadeend het volgende:
Ze is 6 maanden
Ik heb ook een kater
Mjah dan kan je dus gewoon 48 uur krijgen. Jammer maar helaasquote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
Zou indd. zomaar kunnen dat we adblocker hebben, weet ik niet zo veel van af
Omdat je niet ingelogd ben?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:33 schreef Rockiejj het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.phpquote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Driepink het volgende:
gr gr
had je die requestpagina nog een keer voor me?
dat je lijst ziet met aangevraagde nummers..
En dat was fantastischquote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij hebt Mark Knopfler live gezien.
Gratis stream? Dit is gewoon een betaalde server.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:35 schreef Kwaliteit het volgende:
ik weet niet hoor, maar ik kan niet luisteren. Via die gratis stream blokkeren ze bepaalde IP-lijsten ...
48 uur?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan kan je dus gewoon 48 uur krijgen. Jammer maar helaas
Ik ga naar Roger Waters.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat was fantastisch![]()
1 uur aan 1 stuk door zitten janken
Lol dan kan ie toch ook niet posten doosquote:
echt niet!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gratis stream? Dit is gewoon een betaalde server.
Jouw nummer?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef Driepink het volgende:
bedankt huppel
en verdomme, mn hele nummer is gewoon nog steeds niet gedraaid!
niet meerquote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
echt niet!
dit is echt geen betaalde server, dit komt van www.listen2myradio.com vandaan!
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
echt niet!
dit is echt geen betaalde server, dit komt van www.listen2myradio.com vandaan!
Echt wel. Je naam en ww los opgevenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dan kan ie toch ook niet posten doos
Banquote:
Neem mij meequote:
Waarvoor?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:36 schreef Driepink het volgende:
bedankt huppel
en verdomme, mn hele nummer is gewoon nog steeds niet gedraaid!
nou dan mag die beheerder weleens een goede shoutcast of icecast2 opbouwen want dit is echt niets.quote:
ja het nummer dat ik had aangevraagdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dan ben je ook meteen ingelogd en kan je dus quotenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Echt wel. Je naam en ww los opgeven
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM Webhawkjuhquote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
nou dan mag die beheerder weleens een goede shoutcast of icecast2 opbouwen want dit is echt niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...
Anders verdient Danny er niks aanquote:Echt? Waarom dat dan?
deathcorequote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Graseter is altijd goed intunen.
LUL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I LOST THE GAME AGAIN !!!![]()
Wie dan?quote:
ja of faye wong - eyes on mequote:Op maandag 17 januari 2011 12:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
meer van dit soort nummers die laatste 20 minuten
Ik ken m nietquote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja of faye wong - eyes on me
als je bekend bent met ff8 tenminste
Eindelijk goeien muziek op je pcquote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Eerst U2 discography downloaden.
arrogantiequote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Kwaliteit het volgende:
ik wil wel die zender op, leer ik jullie eens hoe je radio moet maken
Puur om te helpen en advies geven. wie draait er nu?quote:
Onthoud je wel even dat dit een spontaan amateur project is? Bitchen is niet nodig. De jongens zijn in een week al heel ver gekomen en ze groeien heus nog wel door.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Kwaliteit het volgende:
ik wil wel die zender op, leer ik jullie eens hoe je radio moet maken
moet je eens doenquote:
Dat is lelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 12:41 schreef Kwaliteit het volgende:
Ook raad ik iedereen aan te draaien met Breakaway Live (voor het geluid)
Word zelfs bij lokale omroepen gebruikt voor op de FM bandquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is lelijk![]()
VDJ is mooi genoeg
ligt aan jou denk ikquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Staat die radio nou zo hard of ligt dat aan mij?
klopt wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Staat die radio nou zo hard of ligt dat aan mij?
Ja dat geloof ik ook welquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Word zelfs bij lokale omroepen gebruikt voor op de FM banddus best goed spul.
Breakaway is ook easy en simpel!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel![]()
Bedoel dat VDJ wat simpeler is volgensmij en ziet er strak uit![]()
Kan je zien op het roosterquote:Op maandag 17 januari 2011 12:43 schreef Kwaliteit het volgende:
wie draait er nu? ik wil diegene even wat presets doorgeven
Kan je met Breakaway ook Skypegesprekken live uitzenden e.d.?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Breakaway is ook easy en simpel!
Enige wat je moet doen is een pipeline als geluidskaart instellen, en via breakaway van pipeline naar je gewone geluidskaart.
gaat er een wereld voor je open, ik kan weleens een artikel hier schrijven met hoe dat moet, mocht er interesse zijn?
Ja dat wil ik ook wel weten.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan je met Breakaway ook Skypegesprekken live uitzenden e.d.?
Wacht, blijf even luisteren ik heb een nummer voor je uitgezocht.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ik ga een extra livestream aanmaken mét breakway geluid. ik zal jullie zometeen het verschil laten horen, een klein moment geduld
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wacht, blijf even luisteren ik heb een nummer voor je uitgezocht.
Wat doet het precies?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kwaliteit het volgende:
Je kunt HIER: http://www.spixfm.nl:8000/listen.m3u
ONZ-RADIO horen mét radio soundprocessing (BREAKAWAY)
ervaar eens het verschil !
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Kwaliteit het volgende:
Je kunt HIER: http://www.spixfm.nl:8000/listen.m3u
ONZ-RADIO horen mét radio soundprocessing (BREAKAWAY)
ervaar eens het verschil !
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stap 1. Controleer of je een tong hebt
[ afbeelding ]
Stap 2. Stik erin
Stap 3. ???
Stap 4. Profit!
hooiquote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef mash_ het volgende:
Goedemiddag.
Word leuk straks moet en op een drukke boxer pup letten en radio makenmaar gaat goedkomen!
Meer juist.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef mash_ het volgende:
27 luisteraars, word wel steeds rustiger he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |