Ik heb vooral een compressor op mijn muziekoutput vanaf mn pc om dat allemaal een beetje op het zelfde niveau te brengen, maar soundprocessing op mijn gehele 'audiolijn' heb ik in ieder geval niet op mijn laptop. Wel op mn andere edcast pc, maar die is al een tijdje gecrasht en ik heb nog altijd geen zin om die weer uit 't stof te trekkenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet er een analoge buizen compressor/limiter tussen, die heb ik wel in mijn studio, maar de halve lol van dit station is JUIST dat alles zo lekker knudde is, lekker mis mag gaan etc.
Die gast moet snappen dat dit allemaal juist complete onzin is en dat slecht juist goed wordt. Heerlijk dat soort mensen, waar maak je je druk om zeg
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
Zal ik de Pirania kreunjingle bij de jingles zetten? Dan kan iedereen 'm draaien
Jaaa, die moet blijven tot in de eeuwigheidquote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
Zal ik de Pirania kreunjingle bij de jingles zetten? Dan kan iedereen 'm draaien
Graagquote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
Het maakt mij geen fuck uit of het werkt of niet. Ik ga er niet naar luisteren. De manier hoe jij het brengt/opdringt houd ik helemaal niet van.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:08 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb er een stream bijgemaakt met breakaway
http://www.spixfm.nl:2000/listen.pls
werkt dit wel?
Dat dusquote:Op maandag 17 januari 2011 13:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het maakt mij geen fuck uit of het werkt of niet. Ik ga er niet naar luisteren. De manier hoe jij het brengt/opdringt houd ik helemaal niet van.
jepquote:Op maandag 17 januari 2011 13:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het maakt mij geen fuck uit of het werkt of niet. Ik ga er niet naar luisteren. De manier hoe jij het brengt/opdringt houd ik helemaal niet van.
waar slaat dit nou weer op?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
iddquote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef mash_ het volgende:
Het orgineel van dit nummer is 534532x beter!
weggelopen? op vakantie? vrije dag?quote:
jaaaaaquote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die draai ik in mijn eigenshow dan wel even![]()
Nogmaals je bedoelt het ongetwijfeld goed, het komt alleen rottig je strot uit.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op?
ik geef jullie alleen maar advies en mogelijkheden.
ik was zelfs van plan artikelen te schrijven
I'll just transfer some money from your account to your sons account aaand poof, it's gonequote:Op maandag 17 januari 2011 13:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaand poof.. it's gone
We bedoelen het niet verkeerd, maar je brengt het te opdringerig. Dit is een amateur initiatief van net een week oud. En al jij dan binnenkomt van "Wat klinkt het kut, gebruik dit en dat, doe het zus en zo", komt dat niet erg vriendelijk over.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op?
ik geef jullie alleen maar advies en mogelijkheden.
ik was zelfs van plan artikelen te schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |