Wat een categorie randdebielenmuziekquote:
Probeer het eens in smiliesquote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef DarkElf het volgende:
FF ik kan niet eens beginnen met vertellen hoe afschuwelijk ik zulke dingen vind..
zijn het zeker, maar wel leuke randdebielenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een categorie randdebielenmuziek![]()
![]()
![]()
sowieso.. dat 'feesten' noemen.. man het is mijn grootste nachtmerriequote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
Ik wil in mijn ergste nachtmerries nog niet geconfronteerd worden met dit soort muziek en feesten.
Lawineboys en Jerome wel ja. bij Jerome in een cafe in Bergeijk een winter gedanst en verder zie ik ze op grote apres ski feestenquote:
QFT!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
sowieso.. dat 'feesten' noemen.. man het is mijn grootste nachtmerrie![]()
maar is dat SunChaser of niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
En FFT, Danny is de opperbaas van FOK!. Ook wel "die kale" genoemd.
heb jij in clips van ze gedanst?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lawineboys en Jerome wel ja. bij Jerome in een cafe in Bergeijk een winter gedanst en verder zie ik ze op grote apres ski feesten
Fotoboek van Danny vs Fotoboek van SunChaserquote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar is dat SunChaser of niet?
Ik gun mensen met hersenletsel ook hun verzetje, maar ik word er liever niet mee geconfronteerdquote:
GMTAquote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef DarkElf het volgende:
FF ik kan niet eens beginnen met vertellen hoe afschuwelijk ik zulke dingen vind..
nee niet in clips gezeten. maar dansen bij ze; ja tuurlijk word ik er blij vanquote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb jij in clips van ze gedanst?
en ben je echt blij als je zoiets doet?
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:01 schreef TAV74 het volgende:
Ik gun mensen met hersenletsel ook hun verzetje, maar ik word er liever niet mee geconfronteerd
Ja dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee niet in clips gezeten. maar dansen bij ze; ja tuurlijk word ik er blij van
weet je dat is echt feesten. uit je dak gaan en gewoon lachen om die non-serieuze teksten. drinken en vrienden erbij en klaar
hij is wel wat afgevallen sinds 3 jaarquote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotoboek van Danny vs Fotoboek van SunChaser
Kijkt u eensZoek de verschillen
Rutger hosselt wel een leuk chickie.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn het zeker, maar wel leuke randdebielen
beter mensen die expres gekke liedjes maken dan bv ene Rutger die serieus denkt dat hij goed is
als ik een slechte bui heb dan moet ik dit kijken, dan lig ik weer krom
goed, bij deze is het officieel: ik feest per definitie nietquote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet je dat is echt feesten. uit je dak gaan en gewoon lachen om die non-serieuze teksten. drinken en vrienden erbij en klaar
ik kan mij er gewoon echt niets bij voorstellenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Feesten is overratedquote:Op zondag 16 januari 2011 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
goed, bij deze is het officieel: ik feest per definitie niet
je moet het ook niet serieus nemen want dat is stomquote:
ja blijkbaarquote:
Eh, ook zonder alcohol kan ik enorm van sommige muziek genieten .quote:
Ja, dat was ook echt een feestbeest in al die partijtjes waar hij zo succesvol politicus was.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
zelfs Hilbrand Nawijn begrijpt hetgod wat heb ik gelachen om die vent
zo vreselijk uit de maat, zo erg heb ik het nog nooit gehoord
ach je durft ook nog steeds tegen mij te praten tochquote:Op zondag 16 januari 2011 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rutger hosselt wel een leuk chickie.![]()
Verder vind ik het leuk dat er een bevolkingsgroep is die dit tot entertainment rekent, maar blijf ver weg van mij svp.
Nawijn, dat was toch zo'n loser van de LPFquote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet het ook niet serieus nemen want dat is stom
zelfs Hilbrand Nawijn begrijpt hetgod wat heb ik gelachen om die vent
zo vreselijk uit de maat, zo erg heb ik het nog nooit gehoord
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nawijn, dat was toch zo'n loser van de LPF
quote:
ik ook maar daar schijn ik uitzondering in te zijn. zeker met apres ski muziek. ik kan dan gewoon lachen en gillen en domme bewegingen maken zonder alcoholquote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eh, ook zonder alcohol kan ik enorm van sommige muziek genieten .
het was niet zo'n goeie move maar toch vonden veel mensen em geweldig toen ie ging 'zingen'. hier: 'kom van dat dak af' door Hilbrand!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was ook echt een feestbeest in al die partijtjes waar hij zo succesvol politicus was.
oh hij..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het was niet zo'n goeie move maar toch vonden veel mensen em geweldig toen ie ging 'zingen'. hier: 'kom van dat dak af' door Hilbrand!
precies dat:quote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh hij..
tsjah wat moet een mens daar nou van vinden
Die band ken ik! Die band ken ik!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef TAV74 het volgende:
Als ik dan toch een feestje met muziek wil ga ik wel voor zoiets
oh ik dacht al toen ik je eerste zin lasquote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nawijn zat op dezelfde middelbare school als ik
Wel 20 jaar eerder.
Tja..de kwaliteit van het onderwijs is er sindsdien ook niet echt op vooruit gegaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nawijn zat op dezelfde middelbare school als ik
Wel 20 jaar eerder.
Skihut muziek eronder, daar knapt het wel van opquote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef DarkElf het volgende:
nou ik zit eens 20 minuutjes Boer zoekt vrouw te kijken want ik vroeg mij toch eens af: wat is t toch met dat programma? maar ik snap werkelijk niet waarom zoveel mensen er naar kijken hoor, t zal wel weer aan mij liggen maar god wat een boring programma!
de simpelheidquote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef DarkElf het volgende:
nou ik zit eens 20 minuutjes Boer zoekt vrouw te kijken want ik vroeg mij toch eens af: wat is t toch met dat programma? maar ik snap werkelijk niet waarom zoveel mensen er naar kijken hoor, t zal wel weer aan mij liggen maar god wat een boring programma!
B. volgt het dus ik hoor het op de achtergrond en werp zo nu en dan een blik op de TV.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef DarkElf het volgende:
zozo op zondagavond open in Meestrich?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
ff fiets naar fietsenmaker brengen (nu ECHT de laatste keer.... volgende keer dat iets kapoet gaat koop ik een nieuwe) en OV-fiets mee terug nemen.
Ja, onderdeel van NS fietsenstalling.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zozo op zondagavond open in Meestrich?
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef DarkElf het volgende:
Veel plezier, DEquote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef DarkElf het volgende:
ik ga maar weer eens een beetje aan de kastklus en ondertussen The Tudors kijken.
*proestquote:Op zondag 16 januari 2011 21:01 schreef TAV74 het volgende:
Ik gun mensen met hersenletsel ook hun verzetje, maar ik word er liever niet mee geconfronteerd![]()
![]()
Onderuit en je verbazen over zoveel vreemde interacties tussen mensenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef DarkElf het volgende:
ik heb nog een fiets met 3 versnellingen staan die je wel mag hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
ff fiets naar fietsenmaker brengen (nu ECHT de laatste keer.... volgende keer dat iets kapoet gaat koop ik een nieuwe) en OV-fiets mee terug nemen.
Ze lijken niet op hun baas?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik had vandaag vrienden over de vloer met een tweejarige. De katten hadden er wat moeite meeZe komen nu net weer een beetje rondkijken
Uhm...in sommige opzichten. Ze zijn ook groot en stevig en stoerquote:
In het kader van de zielige muziek:quote:Op zondag 16 januari 2011 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
Did the pipes play the flowers of the forest....
daar ga ik niet eens op klikkenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In het kader van de zielige muziek:
ik vind het hartstikke leuk!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet wel lachen om je FFT't trekt me niks; skihutmuziek, maar als jij 't leuk vind is dat oké toch?
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
daar ga ik niet eens op klikken
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt als een intro voor een taptoe.
Ja, grappig!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij 'Verborgen verleden' is Jan Jaap van der Wal in Schotland terecht gekomen in het kasteel waar een verre voorvader heeft gewoond
Thanks, aardig aangeboden. Zal het onthouden volgende keer als dat kreng weer kaduuk gaatquote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb nog een fiets met 3 versnellingen staan die je wel mag hebben.
HUH? Das een heel andere!quote:
quote:Octomom was 'verslaafd aan baby's'
Uitgegeven: 16 januari 2011 16:39
Laatst gewijzigd: 16 januari 2011 16:39
AMSTERDAM - Octomom was verslaafd aan het krijgen van kinderen. Dat heeft Nadya Suleman opgebiecht aan Oprah Winfrey. De 35-jarige moeder van veertien had al zes kinderen toen ze in 2009 na een ivf-behandeling een achtling kreeg.
© Wenn.com
"Ik dacht dat ik mezelf beter kon maken door kinderen", zei Suleman. "Kinderen zijn veilig. Kinderen verlaten je nooit. Kinderen accepteren me onvoorwaardelijke en geven me liefde, die ik nooit van mijn moeder kreeg."
Suleman voelde na zes kinderen nog steeds een leegte, waarna de alleenstaande moeder naar de dokter stapte.
"Als ik toen had geweten wat ik nu wist, had ik nooit gezegd: nog eentje, dokter." Suleman dreigt met haar kinderen op straat te komen staan, omdat ze de hypotheek op haar huis niet meer kan betalen.
Ik ook:quote:Op zondag 16 januari 2011 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zie Oprah's gezicht al voor me..
Die jochies zingen beter mee!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:05 schreef borisz het volgende:
Al kunnen de Ierse rugbysupporters er ook wat van![]()
Six Nations begint weer over een paar weekjes
neee liever een kop zonder harequote:Op zondag 16 januari 2011 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beter sex met een kilt dan sex met een kale
Nopequote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn jullie er morgenochtend ook? uur of 10.30u ofzo? dan ben ik niet alleen als baas komt en hoop ik dat jullie me tegenhouden voor ik uit mn plaat ga..
* zo tegenop ziet op morgen
Maar reizend kun je heel goed fok!enquote:Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
NopeEn gelukkig voor jullie ben ik er aankomende week sowieso nauwelijks overdag, reizend oom Roel mag weer op pad
Wel succes gewenst![]()
dankje! druk met werk dus... ook succes!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
NopeEn gelukkig voor jullie ben ik er aankomende week sowieso nauwelijks overdag, reizende oom Roel mag weer op pad
Wel succes gewenst![]()
Ik ben er niet, ga getuigschrift ophalen. Maar je kan het hoor !quote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn jullie er morgenochtend ook? uur of 10.30u ofzo? dan ben ik niet alleen als baas komt en hoop ik dat jullie me tegenhouden voor ik uit mn plaat ga..
* zo tegenop ziet op morgen
Als ik dat ga doen krijg ik helemaal niks meer af. Ik zit in allerlei ernstige tijdsklemmen de komende wekenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar reizend kun je heel goed fok!en![]()
Kun je wel goed werken in de trein dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen krijg ik helemaal niks meer af. Ik zit in allerlei ernstige tijdsklemmen de komende weken
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben er niet, ga getuigschrift ophalen. Maar je kan het hoor !
Jup, heb de 1e 4 delen hier staan.. toen was ik het een beetje zat. Leuke boeken (wel een beetje een hoog bouquetreeks gehalte zo nu en dan, maar daar lezen we gewoon vrolijk overheen, het is verder wel spannend!)quote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef DarkElf het volgende:
Voor de lezers en Schotland liefhebbers, kennen jullie de boeken van Diana Gabaldon? De reiziger serie?
meestal lukt het wel aardig ja, in ieder geval zo goed dat ik qua mail en leeswerk bij ben.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kun je wel goed werken in de trein dan?
vooral veel seks somsquote:Op zondag 16 januari 2011 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, heb de 1e 4 delen hier staan.. toen was ik het een beetje zat. Leuke boeken (wel een beetje een hoog bouquetreeks gehalte zo nu en dan, maar daar lezen we gewoon vrolijk overheen, het is verder wel spannend!)
Moet zeggen dat ik denk dat ik het in de intercity naar Rotterdam of die internationale trein ook wel had gekund. Maar in de trein Emmen-Zwolle of de bus krijg ik echt weinig gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
meestal lukt het wel aardig ja, in ieder geval zo goed dat ik qua mail en leeswerk bij ben.
Kan ik me iets bij voorstellen. Maar in de 1e klasse van een fatsoenlijke intercity gaat het heel behoorlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik denk dat ik het in de intercity naar Rotterdam of die internationale trein ook wel had gekund. Maar in de trein Emmen-Zwolle of de bus krijg ik echt weinig gedaan
weet ik. hij kan me wel een kutgevoel geven zodat ik zelf wegga, goeie strategie!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
FFT: je baas kan je niet zomaar ontslaan.
En als jij dat wil moet je wel een dag vrijnemen om een betere baan te vinden.
Jup..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vooral veel seks soms
maar de hele lijn van de boeken is leuken Jamie is natuurlijk dé belichaming van een echte man
vind vooral het geschiedeniselement leukquote:Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup..
en met sex in boeken is an sich niets mis, mits het een functie heeft, en dan heeft het soms niet imho. Maar spannend zijn de verhalen wel![]()
Ha! Daar ga je niet intrappen! Eerst een baan vinden, dan ontslag nemen!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet ik. hij kan me wel een kutgevoel geven zodat ik zelf wegga, goeie strategie!
begin je nu alweer over salaris?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
FF, nog een vraagje: doordat je het vaak hebt over dat je zo weinig salaris krijgt, kregen wij allemaal het idee dat je erg weinig verdiende. Maar nu blijk je voor een 32 uur MBO adminstratieve baan heel behoorlijk betaald te krijgen, ondanks 3 jaar geen loonstijging.
Kreeg je voor je gevoel te weinig betaald, of had je je eigen job vergeleken met vergelijkbare 32 uur MBO administratieve banen en geconcludeerd dat je te weinig kreeg? En zo ja, welke banen waren dat?
Plus dat ik me afvroeg of je niet enorm veel hebt kunnen sparen de afgelopen jaren? Omdat je zei dat spullen kopen voor een huisje moeilijk zou zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
FF, nog een vraagje: doordat je het vaak hebt over dat je zo weinig salaris krijgt, kregen wij allemaal het idee dat je erg weinig verdiende. Maar nu blijk je voor een 32 uur MBO adminstratieve baan heel behoorlijk betaald te krijgen, ondanks 3 jaar geen loonstijging.
Kreeg je voor je gevoel te weinig betaald, of had je je eigen job vergeleken met vergelijkbare 32 uur MBO administratieve banen en geconcludeerd dat je te weinig kreeg? En zo ja, welke banen waren dat?
Ja, want ik wil je mening daarover weten, omdat jij er zelf vaak over begint.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
begin je nu alweer over salaris?
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind vooral het geschiedeniselement leukben een sucker voor dat soort dingen.
(net als the tudors en zulke films)
Ja, lijkt me logisch.....quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Kostuumdrama'squote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind dat ook geweldig.. ik hou ook enorm van kostuumdrama's en zo!! Wil de Jane Eyre serie die laatst uitgezonden is graag op dvd om terug te kijken.. geweldig gemaakt
niet gezien, zal eens kijken.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind dat ook geweldig.. ik hou ook enorm van kostuumdrama's en zo!! Wil de Jane Eyre serie die laatst uitgezonden is graag op dvd om terug te kijken.. geweldig gemaakt
ik heb goed kunnen sparen maar ook rijbewijs gehaald en 2 auto's gekocht.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Plus dat ik me afvroeg of je niet enorm veel hebt kunnen sparen de afgelopen jaren? Omdat je zei dat spullen kopen voor een huisje moeilijk zou zijn.
Euhm, dan verdienen je collega's belachelijk veel geld.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het vergeleken ja. sowieso personeel van andere bedrijven in de notenwereld verdienen veel meer en mijn 2 admin collega's krijgen resp 800 en 900 meer bruto.
Wat zitten er verder voor verschillen tussen jullie dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het vergeleken ja. sowieso personeel van andere bedrijven in de notenwereld verdienen veel meer en mijn 2 admin collega's krijgen resp 800 en 900 meer bruto.
Pay peanuts, get monkeys.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ach zolang je maar niet in nootjes uitbetaald krijgt
dankjewel kaas!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
Waar bemoeien jullie je toch allemaal mee
Tis effe wennen, maar je hebt ervoor gewerkt hoor!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef minilot het volgende:
Hee, werkpraat! Succes morgen, FF!
Hier inmiddels een voorstel voor een eerste afspraak met een heuse UWV-werkcoach binnen. Over wel drie hele weken! Eens zien of ik voor die tijd zelf wat nieuws heb gevonden.. Ik krijg in elk geval straks, voor het eerst in mijn leven, WW uitgekeerd, al is het maar voor een weekje. Gek idee hoor.
FF, zoek jij eigenlijk specifiek iets administratiefs, of overweeg je een overstap naar een ander soort functie?
ooh ja ik hoop niet te lang! ik heb er 2 weken in gezetenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef minilot het volgende:
Hee, werkpraat! Succes morgen, FF!
Hier inmiddels een voorstel voor een eerste afspraak met een heuse UWV-werkcoach binnen. Over wel drie hele weken! Eens zien of ik voor die tijd zelf wat nieuws heb gevonden.. Ik krijg in elk geval straks, voor het eerst in mijn leven, WW uitgekeerd, al is het maar voor een weekje. Gek idee hoor.
FF, zoek jij eigenlijk specifiek iets administratiefs, of overweeg je een overstap naar een ander soort functie?
Met FFTquote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ik bemoei me dat iemand hopelijk een leuke baan vind......quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
Sorry, maar als je hier al je ervaringen deelt is het logisch dat mensen zich er ook mee bemoeien.quote:
Zodat er niet dezelfde 'fout' wordt gemaakt als eerder. Dat we allemaal roepen dat ze veeeeeel meer kan verdienen (op basis van wat FF zelf zegt over haar salaris) maar dan blijkt dat ze heel representatieve salaris heeft voor haar opleidingsniveau in een administratieve baan.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
tuurlijk maar ik heb het idee dat jullie alleen maar doorvragen om maar te kunnen zeggen dat ik veel verdien enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sorry, maar als je hier al je ervaringen deelt is het logisch dat mensen zich er ook mee bemoeien.
Zie post Steer boven je.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik heb het idee dat jullie alleen maar doorvragen om maar te kunnen zeggen dat ik veel verdien enzo
welke fout heb ik gemaakt dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zodat er niet dezelfde 'fout' wordt gemaakt als eerder. Dat we allemaal roepen dat ze veeeeeel meer kan verdienen (op basis van wat FF zelf zegt over haar salaris) maar dan blijkt dat ze heel representatieve salaris heeft voor haar opleidingsniveau in een administratieve baan.
Je moet het wel natuurlijk in perspectief kunnen zien. Ik kan ook vragen om een salaris van 5000 EUR bruto, maar dat is niet realistisch.
Geen flauw idee! Ik hoef sowieso dus pas over een paar weken voor het eerst op te komen draven voor een afspraak, en tot die tijd ben ik volgens het UWV helemaal niks verplicht. Ik weet niet hoe het daarna gaat - ik heb nooit eerder een uitkering gehad.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
oh minilot; moet je nu iedere week ergens solliciteren van het UWV? of is dit niet meer zo?
Lees eens goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke fout heb ik gemaakt dan?
Als je met je baas gaat onderhandelen en MISSCHIEN naar een andere baan moet zoeken, is het verstandig om te snappen wat de rest van de markt verdient in jouw soort functies. Als jij denkt dat je nu enorm onder wordt betaald, maar dan blijkt dat je heel representatief wordt betaald, dan kan dat flink tegenvallen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik heb het idee dat jullie alleen maar doorvragen om maar te kunnen zeggen dat ik veel verdien enzo
ik denk niks dus wees maar niet bang.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je met je baas gaat onderhandelen en MISSCHIEN naar een andere baan moet zoeken, is het verstandig om te snappen wat de rest van de markt verdient in jouw soort functies. Als jij denkt dat je nu enorm onder wordt betaald, maar dan blijkt dat je heel representatief wordt betaald, dan kan dat flink tegenvallen.
Ken je onderhandelingspositie dus.
Het staat wel leuk als je kan aantonen dat je werk gezocht hebt. Kopieen van vacatures.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen flauw idee! Ik hoef sowieso dus pas over een paar weken voor het eerst op te komen draven voor een afspraak, en tot die tijd ben ik volgens het UWV helemaal niks verplicht. Ik weet niet hoe het daarna gaat - ik heb nooit eerder een uitkering gehad.Ik hoor het allemaal wel. Als die afspraak überhaupt doorgaat natuurlijk, want met een beetje geluk heb ik zelf wel iets anders gevonden in de tussentijd.
ok! ik hoop het ook hoor. daar zitten is niks. toen ik er 2 weken zat zei ze dat ik iedere week een brief moest schrijven op een advertentie, ook al zat er echt niks tussen wat mij aansprak. ik hoop voor je dat dit niet meer zo is!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen flauw idee! Ik hoef sowieso dus pas over een paar weken voor het eerst op te komen draven voor een afspraak, en tot die tijd ben ik volgens het UWV helemaal niks verplicht. Ik weet niet hoe het daarna gaat - ik heb nooit eerder een uitkering gehad.Ik hoor het allemaal wel. Als die afspraak überhaupt doorgaat natuurlijk, want met een beetje geluk heb ik zelf wel iets anders gevonden in de tussentijd.
*Wij* riepen allemaal tegen je dat je vast veeeeel meer kon verdienen, omdat je het steeds had over je baas die je geen loonsverhoging wilde geven. Toen je je salaris zei echter bij het doorberekenen bleek dat je een heel representatief bedrag verdiende.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke fout heb ik gemaakt dan?
Sterker: je hebt gewoon sollicitatieplicht als je nu al werkloos bent.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het staat wel leuk als je kan aantonen dat je werk gezocht hebt. Kopieen van vacatures.
Wat Steer zegt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je met je baas gaat onderhandelen en MISSCHIEN naar een andere baan moet zoeken, is het verstandig om te snappen wat de rest van de markt verdient in jouw soort functies. Als jij denkt dat je nu enorm onder wordt betaald, maar dan blijkt dat je heel representatief wordt betaald, dan kan dat flink tegenvallen.
Ken je onderhandelingspositie dus.
Da's geen punt hoor, dat gaat tegenwoordig allemaal per e-mail. Ik heb er sinds donderdag vier sollicitatiemails uitgegooid, en ik ben voor één gesprek uitgenodigd (aankomende week).quote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het staat wel leuk als je kan aantonen dat je werk gezocht hebt. Kopieen van vacatures.
ja wil ik wel maar dat vind ik ook weer zo lullig omdat ik ook dingen zeg.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef DarkElf het volgende:
Kaas heb niet t idee dat ze iets lulligs bedoelen (meer gewoon zich afvragen waarom FF t beeld schetste dat ze weinig betaald krijgt terwijl dat best meevalt oa.) , maar dan nog: ze hoeft geen antwoord te geven als ze niet wil
Dit is een heel andere toon dan die je aanslaat als je baas weer naar tegen je doet.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk niks dus wees maar niet bang.
jij bent verder hiermee bezig dan ik
ok succes dan! gaat snel hoor!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Da's geen punt hoor, dat gaat tegenwoordig allemaal per e-mail. Ik heb er sinds donderdag vier sollicitatiemails uitgegooid, en ik ben voor één gesprek uitgenodigd (aankomende week).
Niettemin ben je dus voor het in aanmerking komen voor WW niet verplicht om actie te ondernemen voordat je je eerste afspraak met een werkcoach van het UWV hebt.
Jaja ze bedoelen het goed die Steer & Tav maar soms zijn 't net een stelletje wijvenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef DarkElf het volgende:
Kaas heb niet t idee dat ze iets lulligs bedoelen (meer gewoon zich afvragen waarom FF t beeld schetste dat ze weinig betaald krijgt terwijl dat best meevalt oa.) , maar dan nog: ze hoeft geen antwoord te geven als ze niet wil
Sorry hoor,., maar wie liep er nou te mekkeren dat ze nooooit zou kunnen betalen om zelfstandig te wonen?? Wij dachten dus dat je ergens rond bijstandsniveau zat.. Maar nee, je krijgt een riant salaris waar menigeen een heel gezin van kan onderhouden!! Dus vind je het dan gek dat mensen je even wakker willen schudden zodat je geen verkeerde verwachtingen hebt mocht je voor een andere baan gaan solliciteren??quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk niks dus wees maar niet bang.
jij bent verder hiermee bezig dan ik
nee hoor. als baas onredelijk is zeg ik het, tot grote verbazing van boekhoudcollega die vind dat ik niks mag zeggenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is een heel andere toon dan die je aanslaat als je baas weer naar tegen je doet.
Maargoed, veel succes dan.
Van jouw vriendinnetje geleerdquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaja ze bedoelen het goed die Steer & Tav maar soms zijn 't net een stelletje wijven
oh dat zal ik niet ontkennenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaja ze bedoelen het goed die Steer & Tav maar soms zijn 't net een stelletje wijven
ik denk dat ik het nu wel weet. alleen er wordt weer over begonnen terwijl ik nooit heb gezegd wat ik verwacht. dat jullie denken dat ik rond de bijstand zit is jullie inschattingsfout.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sorry hoor,., maar wie liep er nou te mekkeren dat ze nooooit zou kunnen betalen om zelfstandig te wonen?? Wij dachten dus dat je ergens rond bijstandsniveau zat.. Maar nee, je krijgt een riant salaris waar menigeen een heel gezin van kan onderhouden!! Dus vind je het dan gek dat mensen je even wakker willen schudden zodat je geen verkeerde verwachtingen hebt mocht je voor een andere baan gaan solliciteren??
Laat maar Sun, we zien wel hoe het loopt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sorry hoor,., maar wie liep er nou te mekkeren dat ze nooooit zou kunnen betalen om zelfstandig te wonen?? Wij dachten dus dat je ergens rond bijstandsniveau zat.. Maar nee, je krijgt een riant salaris waar menigeen een heel gezin van kan onderhouden!! Dus vind je het dan gek dat mensen je even wakker willen schudden zodat je geen verkeerde verwachtingen hebt mocht je voor een andere baan gaan solliciteren??
ik moet leren om niet meer te reageren eigenlijk. heb nu nog een 3quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mwoah.. of het komt door de manier waarop jij je situatie beschreef.. onze fout is wel geweest dat we dachten dat we het zelfde perspectief hadden als jij, die fout zullen we nooit meer makenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk dat ik het nu wel weet. alleen er wordt weer over begonnen terwijl ik nooit heb gezegd wat ik verwacht. dat jullie denken dat ik rond de bijstand zit is jullie inschattingsfout.
weet je dat het me eigenlijk niet eens een moer kan schelenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat maar Sun, we zien wel hoe het loopt.
het valt me zo op hoe je altijd op mij postquote:Op zondag 16 januari 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mwoah.. of het komt door de manier waarop jij je situatie beschreef.. onze fout is wel geweest dat we dachten dat we het zelfde perspectief hadden als jij, die fout zullen we nooit meer maken
dat bedoel ik dus. het kan je geeneens schelen maar je moet toch ff met modder gooienquote:Op zondag 16 januari 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
weet je dat het me eigenlijk niet eens een moer kan schelen![]()
Tja.. als ik je negeer vind je het ook niet leuk..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het valt me zo op hoe je altijd op mij post
[..]
dat bedoel ik dus. het kan je geeneens schelen maar je moet toch ff met modder gooien
succes! ik ga ook maar eens mn laptop naar boven slepenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef TAV74 het volgende:
Om iedereen hier te ontlasten van mijn wijvengezeik ga ik maar eens lekker slapen![]()
Tot morgenavond ergens ofzo, als ik die &^%$# themadag doorkom
Suc6 broerquote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef TAV74 het volgende:
Om iedereen hier te ontlasten van mijn wijvengezeik ga ik maar eens lekker slapen![]()
Tot morgenavond ergens ofzo, als ik die &^%$# themadag doorkom
Trusten!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
succes! ik ga ook maar eens mn laptop naar boven slepen
allebei niet. alleen maar met modder kunnen gooien of negeren.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. als ik je negeer vind je het ook niet leuk..
Sterkte enquote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet ook helaas gaan slapen, Lein komt pas rond middernacht thuis.
ik slaap nog niet... wordt weer eens uit de tent gelokt en trap er weer inquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
allebei niet. alleen maar met modder kunnen gooien of negeren.
ik snap niet waarom sommigen hier zo zijn... chagrijnig en dan iemand zoeken om af te reageren?
klefferdquote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
Helaas omdat ik graag nog even op haar wachten zou natuurlijk
Ga slapen liefie!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
allebei niet. alleen maar met modder kunnen gooien of negeren.
ik snap niet waarom sommigen hier zo zijn... chagrijnig en dan iemand zoeken om af te reageren?
Ondankbare opmerking. Maar je hebt gelijk, om advies heb je nooit gevraagd, dus zal het ook niet meer geven.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik slaap nog niet... wordt weer eens uit de tent gelokt en trap er weer in
Lijkt me ook eens goed om juist NIET die laptop in je bed te houden. Gewoon gaan slapen en mensen hier gewoon laten praten als je er geen zin in hebt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik slaap nog niet... wordt weer eens uit de tent gelokt en trap er weer in
ik had t niet over jouquote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ondankbare opmerking. Maar je hebt gelijk, om advies heb je nooit gevraagd, dus zal het ook niet meer geven.
Dat dus. Echt FF: als je er niet tegen kunt dat mensen kritisch reageren of je (al dan niet ongevraagd) advies geven moet je hier gewoon niet posten..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ondankbare opmerking. Maar je hebt gelijk, om advies heb je nooit gevraagd, dus zal het ook niet meer geven.
ja ik neem em mee maar als ik ga slapen doe ik em dicht. soms heel vroeg dus dan blijf ik nog ffies laptoppenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me ook eens goed om juist NIET die laptop in je bed te houden. Gewoon gaan slapen en mensen hier gewoon laten praten als je er geen zin in hebt.
Toch even polsen waar je dit nu vandaan haalt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sterker: je hebt gewoon sollicitatieplicht als je nu al werkloos bent.
Oh dat is sweet hoor popje maar ik slaap er vast niet minder om heurquote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte met alleen zijn tot ze komt!
lekker dat ding beneden laten liggen en lekker naar bed gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik neem em mee maar als ik ga slapen doe ik em dicht. soms heel vroeg dus dan blijf ik nog ffies laptoppen
maar dat laatste wil ik graag van je leren.
Dat doe je goed! Ik kan nooit slapen als mijn lief niet thuis is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh dat is sweet hoor popje maar ik slaap er vast niet minder om heur
Volgens mij doelde TAV niet op 1x per week zoals vroeger verplicht was.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef minilot het volgende:
Dus, benieuwd waar jij je info vandaan hebt.Dit is namelijk ook allemaal nieuw voor mij.
je hebt vast vaker zonder haar geslapen en toen ging het ook goed tochquote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, maar toch, Sterkte!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik wel maar slaap lekkerder als hij er wel isquote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat doe je goed! Ik kan nooit slapen als mijn lief niet thuis is.
Ah ja, daar zeg je zoiets. Niettemin, het lijkt erop dat ik nu nog geen verplichtingen heb.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij doelde TAV niet op 1x per week zoals vroeger verplicht was.
oei, boven wordt ie altijd opgeladen!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker dat ding beneden laten liggen en lekker naar bed gaan
Ik ben om 7:30 opgestaan en heb 135 km op de racefiets getraind.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef minilot het volgende:
Dat doe je goed! Ik kan nooit slapen als mijn lief niet thuis is.
Dat zou kunnen, dat weet ik verder niet. Weet wel dat het nu logischer is dan voorheen.. Want 1x per week een brief de deur uit doen is in lang niet alle situaties mogelijk of nuttig.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, daar zeg je zoiets. Niettemin, het lijkt erop dat ik nu nog geen verplichtingen heb.
En dat merk ik net zo bij de gemeente.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Toch even polsen waar je dit nu vandaan haalt.
Want, van de website van het UWV:
"Als u een WW-uitkering aanvraagt, kijkt u samen met uw werkcoach wat u kunt doen om weer aan het werk te komen. U spreekt onder meer af hoe vaak u gaat solliciteren, op wat voor soort banen u gaat solliciteren of welke scholing u gaat volgen. Deze afspraken gelden alleen voor uw situatie. Wij leggen ze voor u vast in een individuele overeenkomst."
Dat komt overeen met wat mij door het UWV vorige week, toen ik werkloos werd, werd verteld. Er lijkt dus echt geen sprake te zijn van bijvoorbeeld één verplichte sollicitatie per week, met onmiddelijke ingang, direct na het werkloos worden.
Dus, benieuwd waar jij je info vandaan hebt.Dit is namelijk ook allemaal nieuw voor mij.
Oh, dat helpt vast wel ja! De volgende keer dat mijn lief eens weg is 's nachts ga ik 's avonds gewoon een poosje de trappen in mijn flat (6 hoog) op- en afhollen, net zo lang tot ik wél kan slapen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben om 7:30 opgestaan en heb 135 km op de racefiets getraind.![]()
Ogen dicht en na 10 min
Volgens mij ken ik een verslaafde die dat wel moet......quote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat weet ik verder niet. Weet wel dat het nu logischer is dan voorheen.. Want 1x per week een brief de deur uit doen is in lang niet alle situaties mogelijk of nuttig.
hahhaah helpt dat echt?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, dat helpt vast wel ja! De volgende keer dat mijn lief eens weg is 's nachts ga ik 's avonds gewoon een poosje de trappen in mijn flat (6 hoog) op- en afhollen, net zo lang tot ik wél kan slapen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, dat helpt vast wel ja! De volgende keer dat mijn lief eens weg is 's nachts ga ik 's avonds gewoon een poosje de trappen in mijn flat (6 hoog) op- en afhollen, net zo lang tot ik wél kan slapen.
Hee, dat geeft niks! We weten toch hoe je in elkaar zit!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zal in deze tijd ben ik bang helaas nog wel wat gevoeliger reageren dan dat ik wil. probeer het niet maar ben wel makkelijker van mn stoel te krijgen met gekke opmerkingen die misschien anders bedoeld worden dan anders. situatie is niet zo leuk, met wat er nu aan de gang is (en dan heb ik t niet alleen over werk). maar goed, nogmaals; ik zal het proberenen anders als ik iemand verkeerd begrijp; sorry.
Als ik die info van het UWV goed interpreteer, dan lijkt het er sterk op dat met iedereen gewoon individueel het één en ander wordt afgesproken, waar je je als WW-er aan moet houden. Dus dan is het heel goed mogelijk dat iemand wél één (of drie, of tien) keer per week moet solliciteren, en iemand anders een heel ander soort afspraak met het UWV heeft.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik een verslaafde die dat wel moet......
Hou eens op met je ge-sorry.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zal in deze tijd ben ik bang helaas nog wel wat gevoeliger reageren dan dat ik wil. probeer het niet maar ben wel makkelijker van mn stoel te krijgen met gekke opmerkingen die misschien anders bedoeld worden dan anders. situatie is niet zo leuk, met wat er nu aan de gang is (en dan heb ik t niet alleen over werk). maar goed, nogmaals; ik zal het proberenen anders als ik iemand verkeerd begrijp; sorry.
Golfer heb erover nagedacht en zou als het aanbod nog staat graag eens met je willen overleggen over hierna, juist omdat ik nog niet alles weet (alles nietquote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb even een boeiende aflevering van Andere Tijden Sport bekeken over 1 van mijn allereerste schaatshelden: Henk van der Grift.
En gelukkig de weer teruggekeerde discussie over de verdiensten van FFT kunnen overslaan.
Ik verdien trouwens ook veel meer dan ik krijg.
Is een los trappenhuis - dat hoort niemand!quote:
Ach gossie, de Ghanese Griep slaat ook al toe bij Anne?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef AnneX het volgende:
AnneX is een beetje ziek.
- licht in het hoofd - ontstoken keel - koud rillerig - kan nog net het bed uit als het nodig is.
Ligt onder dubbel dekbed.
Vandaag 4 boterhammen zonder korst met appelstroop. That's it.
Ik slaap veel dieper als ik alleen thuis ben - mijn Meneer snurkt en draait, hij maakt me echt vaak wakkerquote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef DarkElf het volgende:
ik wel maar slaap lekkerder als hij er wel is
Hee, stuur Annex eens gauw wat kippesoep!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef AnneX het volgende:
- licht in het hoofd - ontstoken keel - koud rillerig - kan nog net het bed uit als het nodig is.
Over dat soort zaken maak ik geen grapjes. Ik wil je graag proberen te helpen je CV en presentatie te updaten om je een leuke nieuwe baan te laten vinden.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer heb erover nagedacht en zou als het aanbod nog staat graag eens met je willen overleggen over hierna, juist omdat ik nog niet alles weet (alles niet) . dus mits het geen grapje was; graag
oh sorryquote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou eens op met je ge-sorry.
Nergens voor nodig, tenzij je mensen persoonlijk aanvalt of beledigt en dat laatste zie ik jou niet zo gauw doen.
Oh CF, CF - ik zit nu officieel op yoga. Wel de 'gewone' hatha yoga.quote:
Waarom?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh CF, CF - ik zit nu officieel op yoga. Wel de 'gewone' hatha yoga.
Ik heb een introles hatha yoga en een les kundalini yoga gedaan, en die laatste vond ik echt héél akelig!
aaah meissie toch! heb je het ook te pakkenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef AnneX het volgende:
Oh bah.. irritantquote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik slaap veel dieper als ik alleen thuis ben - mijn Meneer snurkt en draait, hij maakt me echt vaak wakkerAh well.
Ja, straks is ze gewoon een oud wijf, die Dude.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik gooi even een paar oliebollen de culsc in omdat het dude's oudjaarsdag is
[ afbeelding ]
Oeh, dat lijkt me vreselijkquote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh bah.. irritant![]()
Enige waar ik wel eens wakker van word is mijn eigen tandengeknars![]()
Of gesnurk van Sam als hij op vrijdag bij ons mag slapen
Je moet ook niet gelijk tongen met bezoekers hier.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik had vanavond ook een paar uurtjes een soort rilgedoe en niet lekkerHopelijk heeft het gekus met mijn halfzieke broer me niet aangestoken
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Anne veel kibbensoep van Elfje eten
Ik had vanavond ook een paar uurtjes een soort rilgedoe en niet lekkerHopelijk heeft het gekus met mijn halfzieke broer me niet aangestoken
cv lukt wel denk. daar hoeft nog maar 1 ding bij nuquote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Over dat soort zaken maak ik geen grapjes. Ik wil je graag proberen te helpen je CV en presentatie te updaten om je een leuke nieuwe baan te laten vinden.
Hebben ze vroeger overwogen ja.. heb hele mooie recht afgesleten tanden en kiezenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me vreselijk(dat geknars wel te verstaan) - moet je daar niet een bitje voor ofzo?
Nou, nou, de les kundalini yoga werd allereerst al gegeven door een vage kerel met een heel akelige vibe. Stel je even alle verhalen in de media van de afgelopen jaren voor over therapeuten en hulpverleners en gymleraren die zich aan tere meisjes vergrijpen, nou... zó'n vibe dus. Steeds als -ie zei dat we onze ogen moesten sluiten dacht ik alleen maar: "als -ie in de buurt komt geef ik een mep!".quote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom?Vertel eens?
Ik doe ook hatha yoga. En mijn yogajuf heet Lieve
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; vind je het erg als ik jouw post even oversla?
Het bron van al het kwaadquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
het is gewoon allemaal zijn schuld!
(al vrees ik dat ik de grootste binnenhaler van ziektekiemen ben hier in huis)
We spreken gauw even met elkaar af wanneer het jou uitkomt en dan neem je je spulletjes (digitaal) mee en dan ga ik je proberen wat te helpen, als dat nodig is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
cv lukt wel denk. daar hoeft nog maar 1 ding bij nu
presentatie.. graag
sollibrieven schrijven; in mijn documenten staan vast nog wel een paar standaard briefjes die ik geschreven heb hihih
quote:
Ha! Ik had gelijk!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, nou, de les kundalini yoga werd allereerst al gegeven door een vage kerel met een heel akelige vibe. Stel je even alle verhalen in de media van de afgelopen jaren voor over therapeuten en hulpverleners en gymleraren die zich aan tere meisjes vergrijpen, nou... zó'n vibe dus. Steeds als -ie zei dat we onze ogen moesten sluiten dacht ik alleen maar: "als -ie in de buurt komt geef ik een mep!".
Verder was het voor mijn gevoel ook echt een heel gekke yoga-vorm, met héél vlug ademhalen (echt hyperventilatie-pufsnelheid), heftig spiritueel gedoe en nogal wilde bewegingen. Ik had sterk het idee dat mijn kosmische energie op zeer brute wijze werd losgebeukt. Maar vooral dat vlugge ademen: ik adem heel langzaam en relaxed van mezelf, dus dat was erg oncomfortabel.
Hatha yoga was wél tof, dat werd gegeven door een olijk en kordaat ouder vrouwtje van ongeveer één meter veertig.Ze komt uit Duitsland en heeft daar als kind en tiener op heel hoog niveau gehandbald. Bij handbaltraining hoorde bij haar team ook yoga: goede houdingen, goede ademhaling, goed omgaan met je energie, en goed gegrond zijn. Nou, dat is ook waar haar lessen om draaien. Prima dus. Dat konden mijn chakra's wel aan.
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
deze duivelin gaat overigens nu wel slapen.. voel me iets oververhit, zelfs voor iemand die het vagevuur gewend is
ik bedenk me ineensquote:Op zondag 16 januari 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
We spreken gauw even met elkaar af wanneer het jou uitkomt en dan neem je je spulletjes (digitaal) mee en dan ga ik je proberen wat te helpen, als dat nodig is.
Je kunt ook, als je wilt, de zaak even 1 dezer dagen alvast op de mail naar mij toe gooien.
Jaa, dat is één van de twintig (!) films die ik heb gekeken toen ik afgelopen maand erge griep had. Ik vond 'm zeer tof, en niet alleen wegens de hoge koorts!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:01 schreef Anthraxx het volgende:
(en een 7.8 op IMDB, dus voor een corny film erg goed).
Staat je CV niet ergens nog online op Monsterboard ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik bedenk me ineens
ik hoop dat ik het nog heb
onze oude computer deden we weg en we hebben een nieuwe maar hoop dat dat is meegenomen anders moet ik opnieuw beginnen!
Ja sunquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, dat lijkt me vreselijk(dat geknars wel te verstaan) - moet je daar niet een bitje voor ofzo?
kreeg toevallig vorige week een mail dat ie is verwijderd omdat ik al 3 jaar niks meer ermee had gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat je CV niet ergens nog online op Monsterboard ofzo?
Nope. Is het wat?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef DarkElf het volgende:
Voor de lezers en Schotland liefhebbers, kennen jullie de boeken van Diana Gabaldon? De reiziger serie?
Hij was zo herkenbaar en leuk. Erg van genoten ookquote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaa, dat is één van de twintig (!) films die ik heb gekeken toen ik afgelopen maand erge griep had. Ik vond 'm zeer tof, en niet alleen wegens de hoge koorts!
Creatief met oprekken van banen zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
Oh oh oh Golfer... hoe poets je 10 jaar weg in een cv door een burnout?
Haha, ik zat net als werkgever (ja, ik heb alle inlogcodes van mijn werk nog) al te zoeken naar jouw CV op Monsterboard.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
kreeg toevallig vorige week een mail dat ie is verwijderd omdat ik al 3 jaar niks meer ermee had gedaan
Er is geen baan!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Creatief met oprekken van banen zijn.
Oooh, liefde!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef minilot het volgende:
Goed, op naar de slaapkamer dus. Even mijn vriendje optrommelen, en dan: zondagavondliefde!
Is dat een boek ? Of doen jullie het eens per weekquote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef minilot het volgende:
Goed, op naar de slaapkamer dus. Even mijn vriendje optrommelen, en dan: zondagavondliefde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |