oh sorryquote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou eens op met je ge-sorry.
Nergens voor nodig, tenzij je mensen persoonlijk aanvalt of beledigt en dat laatste zie ik jou niet zo gauw doen.
Oh CF, CF - ik zit nu officieel op yoga. Wel de 'gewone' hatha yoga.quote:
Waarom?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh CF, CF - ik zit nu officieel op yoga. Wel de 'gewone' hatha yoga.
Ik heb een introles hatha yoga en een les kundalini yoga gedaan, en die laatste vond ik echt héél akelig!
aaah meissie toch! heb je het ook te pakkenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef AnneX het volgende:
AnneX is een beetje ziek.
- licht in het hoofd - ontstoken keel - koud rillerig - kan nog net het bed uit als het nodig is.
Ligt onder dubbel dekbed.
Vandaag 4 boterhammen zonder korst met appelstroop. That's it.
Oh bah.. irritantquote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik slaap veel dieper als ik alleen thuis ben - mijn Meneer snurkt en draait, hij maakt me echt vaak wakkerAh well.
Ja, straks is ze gewoon een oud wijf, die Dude.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik gooi even een paar oliebollen de culsc in omdat het dude's oudjaarsdag is
[ afbeelding ]
Oeh, dat lijkt me vreselijkquote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh bah.. irritant![]()
Enige waar ik wel eens wakker van word is mijn eigen tandengeknars![]()
Of gesnurk van Sam als hij op vrijdag bij ons mag slapen
Je moet ook niet gelijk tongen met bezoekers hier.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik had vanavond ook een paar uurtjes een soort rilgedoe en niet lekkerHopelijk heeft het gekus met mijn halfzieke broer me niet aangestoken
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Anne veel kibbensoep van Elfje eten
Ik had vanavond ook een paar uurtjes een soort rilgedoe en niet lekkerHopelijk heeft het gekus met mijn halfzieke broer me niet aangestoken
cv lukt wel denk. daar hoeft nog maar 1 ding bij nuquote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Over dat soort zaken maak ik geen grapjes. Ik wil je graag proberen te helpen je CV en presentatie te updaten om je een leuke nieuwe baan te laten vinden.
Hebben ze vroeger overwogen ja.. heb hele mooie recht afgesleten tanden en kiezenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me vreselijk(dat geknars wel te verstaan) - moet je daar niet een bitje voor ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |