dankjewel kaas!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
Waar bemoeien jullie je toch allemaal mee
Tis effe wennen, maar je hebt ervoor gewerkt hoor!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef minilot het volgende:
Hee, werkpraat! Succes morgen, FF!
Hier inmiddels een voorstel voor een eerste afspraak met een heuse UWV-werkcoach binnen. Over wel drie hele weken! Eens zien of ik voor die tijd zelf wat nieuws heb gevonden.. Ik krijg in elk geval straks, voor het eerst in mijn leven, WW uitgekeerd, al is het maar voor een weekje. Gek idee hoor.
FF, zoek jij eigenlijk specifiek iets administratiefs, of overweeg je een overstap naar een ander soort functie?
ooh ja ik hoop niet te lang! ik heb er 2 weken in gezetenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef minilot het volgende:
Hee, werkpraat! Succes morgen, FF!
Hier inmiddels een voorstel voor een eerste afspraak met een heuse UWV-werkcoach binnen. Over wel drie hele weken! Eens zien of ik voor die tijd zelf wat nieuws heb gevonden.. Ik krijg in elk geval straks, voor het eerst in mijn leven, WW uitgekeerd, al is het maar voor een weekje. Gek idee hoor.
FF, zoek jij eigenlijk specifiek iets administratiefs, of overweeg je een overstap naar een ander soort functie?
Met FFTquote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ik bemoei me dat iemand hopelijk een leuke baan vind......quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
Sorry, maar als je hier al je ervaringen deelt is het logisch dat mensen zich er ook mee bemoeien.quote:
Zodat er niet dezelfde 'fout' wordt gemaakt als eerder. Dat we allemaal roepen dat ze veeeeeel meer kan verdienen (op basis van wat FF zelf zegt over haar salaris) maar dan blijkt dat ze heel representatieve salaris heeft voor haar opleidingsniveau in een administratieve baan.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
tuurlijk maar ik heb het idee dat jullie alleen maar doorvragen om maar te kunnen zeggen dat ik veel verdien enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sorry, maar als je hier al je ervaringen deelt is het logisch dat mensen zich er ook mee bemoeien.
Zie post Steer boven je.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik heb het idee dat jullie alleen maar doorvragen om maar te kunnen zeggen dat ik veel verdien enzo
welke fout heb ik gemaakt dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zodat er niet dezelfde 'fout' wordt gemaakt als eerder. Dat we allemaal roepen dat ze veeeeeel meer kan verdienen (op basis van wat FF zelf zegt over haar salaris) maar dan blijkt dat ze heel representatieve salaris heeft voor haar opleidingsniveau in een administratieve baan.
Je moet het wel natuurlijk in perspectief kunnen zien. Ik kan ook vragen om een salaris van 5000 EUR bruto, maar dat is niet realistisch.
Geen flauw idee! Ik hoef sowieso dus pas over een paar weken voor het eerst op te komen draven voor een afspraak, en tot die tijd ben ik volgens het UWV helemaal niks verplicht. Ik weet niet hoe het daarna gaat - ik heb nooit eerder een uitkering gehad.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
oh minilot; moet je nu iedere week ergens solliciteren van het UWV? of is dit niet meer zo?
Lees eens goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke fout heb ik gemaakt dan?
Als je met je baas gaat onderhandelen en MISSCHIEN naar een andere baan moet zoeken, is het verstandig om te snappen wat de rest van de markt verdient in jouw soort functies. Als jij denkt dat je nu enorm onder wordt betaald, maar dan blijkt dat je heel representatief wordt betaald, dan kan dat flink tegenvallen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik heb het idee dat jullie alleen maar doorvragen om maar te kunnen zeggen dat ik veel verdien enzo
ik denk niks dus wees maar niet bang.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je met je baas gaat onderhandelen en MISSCHIEN naar een andere baan moet zoeken, is het verstandig om te snappen wat de rest van de markt verdient in jouw soort functies. Als jij denkt dat je nu enorm onder wordt betaald, maar dan blijkt dat je heel representatief wordt betaald, dan kan dat flink tegenvallen.
Ken je onderhandelingspositie dus.
Het staat wel leuk als je kan aantonen dat je werk gezocht hebt. Kopieen van vacatures.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen flauw idee! Ik hoef sowieso dus pas over een paar weken voor het eerst op te komen draven voor een afspraak, en tot die tijd ben ik volgens het UWV helemaal niks verplicht. Ik weet niet hoe het daarna gaat - ik heb nooit eerder een uitkering gehad.Ik hoor het allemaal wel. Als die afspraak überhaupt doorgaat natuurlijk, want met een beetje geluk heb ik zelf wel iets anders gevonden in de tussentijd.
ok! ik hoop het ook hoor. daar zitten is niks. toen ik er 2 weken zat zei ze dat ik iedere week een brief moest schrijven op een advertentie, ook al zat er echt niks tussen wat mij aansprak. ik hoop voor je dat dit niet meer zo is!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen flauw idee! Ik hoef sowieso dus pas over een paar weken voor het eerst op te komen draven voor een afspraak, en tot die tijd ben ik volgens het UWV helemaal niks verplicht. Ik weet niet hoe het daarna gaat - ik heb nooit eerder een uitkering gehad.Ik hoor het allemaal wel. Als die afspraak überhaupt doorgaat natuurlijk, want met een beetje geluk heb ik zelf wel iets anders gevonden in de tussentijd.
*Wij* riepen allemaal tegen je dat je vast veeeeel meer kon verdienen, omdat je het steeds had over je baas die je geen loonsverhoging wilde geven. Toen je je salaris zei echter bij het doorberekenen bleek dat je een heel representatief bedrag verdiende.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke fout heb ik gemaakt dan?
Sterker: je hebt gewoon sollicitatieplicht als je nu al werkloos bent.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het staat wel leuk als je kan aantonen dat je werk gezocht hebt. Kopieen van vacatures.
Wat Steer zegt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je met je baas gaat onderhandelen en MISSCHIEN naar een andere baan moet zoeken, is het verstandig om te snappen wat de rest van de markt verdient in jouw soort functies. Als jij denkt dat je nu enorm onder wordt betaald, maar dan blijkt dat je heel representatief wordt betaald, dan kan dat flink tegenvallen.
Ken je onderhandelingspositie dus.
Da's geen punt hoor, dat gaat tegenwoordig allemaal per e-mail. Ik heb er sinds donderdag vier sollicitatiemails uitgegooid, en ik ben voor één gesprek uitgenodigd (aankomende week).quote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het staat wel leuk als je kan aantonen dat je werk gezocht hebt. Kopieen van vacatures.
ja wil ik wel maar dat vind ik ook weer zo lullig omdat ik ook dingen zeg.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef DarkElf het volgende:
Kaas heb niet t idee dat ze iets lulligs bedoelen (meer gewoon zich afvragen waarom FF t beeld schetste dat ze weinig betaald krijgt terwijl dat best meevalt oa.) , maar dan nog: ze hoeft geen antwoord te geven als ze niet wil
Dit is een heel andere toon dan die je aanslaat als je baas weer naar tegen je doet.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk niks dus wees maar niet bang.
jij bent verder hiermee bezig dan ik
ok succes dan! gaat snel hoor!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Da's geen punt hoor, dat gaat tegenwoordig allemaal per e-mail. Ik heb er sinds donderdag vier sollicitatiemails uitgegooid, en ik ben voor één gesprek uitgenodigd (aankomende week).
Niettemin ben je dus voor het in aanmerking komen voor WW niet verplicht om actie te ondernemen voordat je je eerste afspraak met een werkcoach van het UWV hebt.
Jaja ze bedoelen het goed die Steer & Tav maar soms zijn 't net een stelletje wijvenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef DarkElf het volgende:
Kaas heb niet t idee dat ze iets lulligs bedoelen (meer gewoon zich afvragen waarom FF t beeld schetste dat ze weinig betaald krijgt terwijl dat best meevalt oa.) , maar dan nog: ze hoeft geen antwoord te geven als ze niet wil
Sorry hoor,., maar wie liep er nou te mekkeren dat ze nooooit zou kunnen betalen om zelfstandig te wonen?? Wij dachten dus dat je ergens rond bijstandsniveau zat.. Maar nee, je krijgt een riant salaris waar menigeen een heel gezin van kan onderhouden!! Dus vind je het dan gek dat mensen je even wakker willen schudden zodat je geen verkeerde verwachtingen hebt mocht je voor een andere baan gaan solliciteren??quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk niks dus wees maar niet bang.
jij bent verder hiermee bezig dan ik
nee hoor. als baas onredelijk is zeg ik het, tot grote verbazing van boekhoudcollega die vind dat ik niks mag zeggenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is een heel andere toon dan die je aanslaat als je baas weer naar tegen je doet.
Maargoed, veel succes dan.
Van jouw vriendinnetje geleerdquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaja ze bedoelen het goed die Steer & Tav maar soms zijn 't net een stelletje wijven
oh dat zal ik niet ontkennenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaja ze bedoelen het goed die Steer & Tav maar soms zijn 't net een stelletje wijven
ik denk dat ik het nu wel weet. alleen er wordt weer over begonnen terwijl ik nooit heb gezegd wat ik verwacht. dat jullie denken dat ik rond de bijstand zit is jullie inschattingsfout.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sorry hoor,., maar wie liep er nou te mekkeren dat ze nooooit zou kunnen betalen om zelfstandig te wonen?? Wij dachten dus dat je ergens rond bijstandsniveau zat.. Maar nee, je krijgt een riant salaris waar menigeen een heel gezin van kan onderhouden!! Dus vind je het dan gek dat mensen je even wakker willen schudden zodat je geen verkeerde verwachtingen hebt mocht je voor een andere baan gaan solliciteren??
Laat maar Sun, we zien wel hoe het loopt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sorry hoor,., maar wie liep er nou te mekkeren dat ze nooooit zou kunnen betalen om zelfstandig te wonen?? Wij dachten dus dat je ergens rond bijstandsniveau zat.. Maar nee, je krijgt een riant salaris waar menigeen een heel gezin van kan onderhouden!! Dus vind je het dan gek dat mensen je even wakker willen schudden zodat je geen verkeerde verwachtingen hebt mocht je voor een andere baan gaan solliciteren??
ik moet leren om niet meer te reageren eigenlijk. heb nu nog een 3quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mwoah.. of het komt door de manier waarop jij je situatie beschreef.. onze fout is wel geweest dat we dachten dat we het zelfde perspectief hadden als jij, die fout zullen we nooit meer makenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk dat ik het nu wel weet. alleen er wordt weer over begonnen terwijl ik nooit heb gezegd wat ik verwacht. dat jullie denken dat ik rond de bijstand zit is jullie inschattingsfout.
weet je dat het me eigenlijk niet eens een moer kan schelenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat maar Sun, we zien wel hoe het loopt.
het valt me zo op hoe je altijd op mij postquote:Op zondag 16 januari 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mwoah.. of het komt door de manier waarop jij je situatie beschreef.. onze fout is wel geweest dat we dachten dat we het zelfde perspectief hadden als jij, die fout zullen we nooit meer maken
dat bedoel ik dus. het kan je geeneens schelen maar je moet toch ff met modder gooienquote:Op zondag 16 januari 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
weet je dat het me eigenlijk niet eens een moer kan schelen![]()
Tja.. als ik je negeer vind je het ook niet leuk..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het valt me zo op hoe je altijd op mij post
[..]
dat bedoel ik dus. het kan je geeneens schelen maar je moet toch ff met modder gooien
succes! ik ga ook maar eens mn laptop naar boven slepenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef TAV74 het volgende:
Om iedereen hier te ontlasten van mijn wijvengezeik ga ik maar eens lekker slapen![]()
Tot morgenavond ergens ofzo, als ik die &^%$# themadag doorkom
Suc6 broerquote:Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef TAV74 het volgende:
Om iedereen hier te ontlasten van mijn wijvengezeik ga ik maar eens lekker slapen![]()
Tot morgenavond ergens ofzo, als ik die &^%$# themadag doorkom
Trusten!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
succes! ik ga ook maar eens mn laptop naar boven slepen
allebei niet. alleen maar met modder kunnen gooien of negeren.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. als ik je negeer vind je het ook niet leuk..
Sterkte enquote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet ook helaas gaan slapen, Lein komt pas rond middernacht thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |