abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91438050
Hee, werkpraat! Succes morgen, FF!

Hier inmiddels een voorstel voor een eerste afspraak met een heuse UWV-werkcoach binnen. Over wel drie hele weken! Eens zien of ik voor die tijd zelf wat nieuws heb gevonden.. Ik krijg in elk geval straks, voor het eerst in mijn leven, WW uitgekeerd, al is het maar voor een weekje. Gek idee hoor.

FF, zoek jij eigenlijk specifiek iets administratiefs, of overweeg je een overstap naar een ander soort functie?
Let me see you stripped down to the bone
pi_91438058
Nemen je admin collega's ook de telefoon mee als ze ziek zijn?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 16 januari 2011 @ 22:25:09 #153
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_91438211
Waar bemoeien jullie je toch allemaal mee
pi_91438238
quote:
8s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef kaasplankje het volgende:
dankjewel kaas!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91438331
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef minilot het volgende:

Hier inmiddels een voorstel voor een eerste afspraak met een heuse UWV-werkcoach binnen. Over wel drie hele weken! Eens zien of ik voor die tijd zelf wat nieuws heb gevonden.. Ik krijg in elk geval straks, voor het eerst in mijn leven, WW uitgekeerd, al is het maar voor een weekje. Gek idee hoor.

FF, zoek jij eigenlijk specifiek iets administratiefs, of overweeg je een overstap naar een ander soort functie?
Tis effe wennen, maar je hebt ervoor gewerkt hoor!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91438338
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef minilot het volgende:

ooh ja ik hoop niet te lang! ik heb er 2 weken in gezeten ;)
ehm... ik zoek wel iets administratiefs, iets in de trant van wat ik nu ook doe omdat ik daar nu wat ervaring mee heb :)
  zondag 16 januari 2011 @ 22:26:45 #157
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91438375
quote:
Met FFT :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_91438397
oh minilot; moet je nu iedere week ergens solliciteren van het UWV? of is dit niet meer zo?
pi_91438430
quote:
Ik bemoei me dat iemand hopelijk een leuke baan vind...... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 16 januari 2011 @ 22:27:25 #160
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91438431
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dankjewel kaas!
Sorry, maar als je hier al je ervaringen deelt is het logisch dat mensen zich er ook mee bemoeien.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 16 januari 2011 @ 22:27:57 #161
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_91438472
quote:
Zodat er niet dezelfde 'fout' wordt gemaakt als eerder. Dat we allemaal roepen dat ze veeeeeel meer kan verdienen (op basis van wat FF zelf zegt over haar salaris) maar dan blijkt dat ze heel representatieve salaris heeft voor haar opleidingsniveau in een administratieve baan.

Je moet het wel natuurlijk in perspectief kunnen zien. Ik kan ook vragen om een salaris van 5000 EUR bruto, maar dat is niet realistisch.
Confidence through competence
pi_91438506
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Sorry, maar als je hier al je ervaringen deelt is het logisch dat mensen zich er ook mee bemoeien.
tuurlijk maar ik heb het idee dat jullie alleen maar doorvragen om maar te kunnen zeggen dat ik veel verdien enzo
  zondag 16 januari 2011 @ 22:28:37 #163
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91438542
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

tuurlijk maar ik heb het idee dat jullie alleen maar doorvragen om maar te kunnen zeggen dat ik veel verdien enzo
Zie post Steer boven je.
pi_91438567
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zodat er niet dezelfde 'fout' wordt gemaakt als eerder. Dat we allemaal roepen dat ze veeeeeel meer kan verdienen (op basis van wat FF zelf zegt over haar salaris) maar dan blijkt dat ze heel representatieve salaris heeft voor haar opleidingsniveau in een administratieve baan.

Je moet het wel natuurlijk in perspectief kunnen zien. Ik kan ook vragen om een salaris van 5000 EUR bruto, maar dat is niet realistisch.
welke fout heb ik gemaakt dan?
pi_91438592
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
oh minilot; moet je nu iedere week ergens solliciteren van het UWV? of is dit niet meer zo?
Geen flauw idee! Ik hoef sowieso dus pas over een paar weken voor het eerst op te komen draven voor een afspraak, en tot die tijd ben ik volgens het UWV helemaal niks verplicht. Ik weet niet hoe het daarna gaat - ik heb nooit eerder een uitkering gehad. :) Ik hoor het allemaal wel. Als die afspraak überhaupt doorgaat natuurlijk, want met een beetje geluk heb ik zelf wel iets anders gevonden in de tussentijd.
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 16 januari 2011 @ 22:29:20 #166
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91438600
quote:

[..]

Lees eens goed.
pi_91438627
ok jongens, ik verdien net zoveel als de koningin en heb een ontzettend leuke baas.
zo tevreden? :D
  zondag 16 januari 2011 @ 22:29:53 #168
55709 Stereotomy
pi_91438635
quote:

[..]

Als je met je baas gaat onderhandelen en MISSCHIEN naar een andere baan moet zoeken, is het verstandig om te snappen wat de rest van de markt verdient in jouw soort functies. Als jij denkt dat je nu enorm onder wordt betaald, maar dan blijkt dat je heel representatief wordt betaald, dan kan dat flink tegenvallen.

Ken je onderhandelingspositie dus.
pi_91438655
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als je met je baas gaat onderhandelen en MISSCHIEN naar een andere baan moet zoeken, is het verstandig om te snappen wat de rest van de markt verdient in jouw soort functies. Als jij denkt dat je nu enorm onder wordt betaald, maar dan blijkt dat je heel representatief wordt betaald, dan kan dat flink tegenvallen.

ik denk niks dus wees maar niet bang.
jij bent verder hiermee bezig dan ik

onderhandelen met mn baas ..... nou dan ken je em niet..
pi_91438790
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Geen flauw idee! Ik hoef sowieso dus pas over een paar weken voor het eerst op te komen draven voor een afspraak, en tot die tijd ben ik volgens het UWV helemaal niks verplicht. Ik weet niet hoe het daarna gaat - ik heb nooit eerder een uitkering gehad. :) Ik hoor het allemaal wel. Als die afspraak überhaupt doorgaat natuurlijk, want met een beetje geluk heb ik zelf wel iets anders gevonden in de tussentijd.
Het staat wel leuk als je kan aantonen dat je werk gezocht hebt. Kopieen van vacatures.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91438821
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef minilot het volgende:

[..]

ok! ik hoop het ook hoor. daar zitten is niks. toen ik er 2 weken zat zei ze dat ik iedere week een brief moest schrijven op een advertentie, ook al zat er echt niks tussen wat mij aansprak. ik hoop voor je dat dit niet meer zo is!
  zondag 16 januari 2011 @ 22:32:34 #172
55709 Stereotomy
pi_91438836
quote:

[..]

*Wij* riepen allemaal tegen je dat je vast veeeeel meer kon verdienen, omdat je het steeds had over je baas die je geen loonsverhoging wilde geven. Toen je je salaris zei echter bij het doorberekenen bleek dat je een heel representatief bedrag verdiende.

Blijkt voor ons dus ook dat we niet zomaar van verhalen uit kunnen gaan maar beter dingen kunnen kwantificeren.
pi_91438871
Kaas heb niet t idee dat ze iets lulligs bedoelen (meer gewoon zich afvragen waarom FF t beeld schetste dat ze weinig betaald krijgt terwijl dat best meevalt oa.) , maar dan nog: ze hoeft geen antwoord te geven als ze niet wil :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 16 januari 2011 @ 22:33:02 #174
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91438874
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het staat wel leuk als je kan aantonen dat je werk gezocht hebt. Kopieen van vacatures.
Sterker: je hebt gewoon sollicitatieplicht als je nu al werkloos bent.
pi_91438888
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat Steer zegt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')