klefferdquote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
Helaas omdat ik graag nog even op haar wachten zou natuurlijk
Ga slapen liefie!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
allebei niet. alleen maar met modder kunnen gooien of negeren.
ik snap niet waarom sommigen hier zo zijn... chagrijnig en dan iemand zoeken om af te reageren?
Ondankbare opmerking. Maar je hebt gelijk, om advies heb je nooit gevraagd, dus zal het ook niet meer geven.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik slaap nog niet... wordt weer eens uit de tent gelokt en trap er weer in
Lijkt me ook eens goed om juist NIET die laptop in je bed te houden. Gewoon gaan slapen en mensen hier gewoon laten praten als je er geen zin in hebt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik slaap nog niet... wordt weer eens uit de tent gelokt en trap er weer in
ik had t niet over jouquote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ondankbare opmerking. Maar je hebt gelijk, om advies heb je nooit gevraagd, dus zal het ook niet meer geven.
Dat dus. Echt FF: als je er niet tegen kunt dat mensen kritisch reageren of je (al dan niet ongevraagd) advies geven moet je hier gewoon niet posten..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ondankbare opmerking. Maar je hebt gelijk, om advies heb je nooit gevraagd, dus zal het ook niet meer geven.
ja ik neem em mee maar als ik ga slapen doe ik em dicht. soms heel vroeg dus dan blijf ik nog ffies laptoppenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me ook eens goed om juist NIET die laptop in je bed te houden. Gewoon gaan slapen en mensen hier gewoon laten praten als je er geen zin in hebt.
Toch even polsen waar je dit nu vandaan haalt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sterker: je hebt gewoon sollicitatieplicht als je nu al werkloos bent.
Oh dat is sweet hoor popje maar ik slaap er vast niet minder om heurquote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte met alleen zijn tot ze komt!
lekker dat ding beneden laten liggen en lekker naar bed gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik neem em mee maar als ik ga slapen doe ik em dicht. soms heel vroeg dus dan blijf ik nog ffies laptoppen
maar dat laatste wil ik graag van je leren.
Dat doe je goed! Ik kan nooit slapen als mijn lief niet thuis is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh dat is sweet hoor popje maar ik slaap er vast niet minder om heur
Volgens mij doelde TAV niet op 1x per week zoals vroeger verplicht was.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef minilot het volgende:
Dus, benieuwd waar jij je info vandaan hebt.Dit is namelijk ook allemaal nieuw voor mij.
je hebt vast vaker zonder haar geslapen en toen ging het ook goed tochquote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, maar toch, Sterkte!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik wel maar slaap lekkerder als hij er wel isquote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat doe je goed! Ik kan nooit slapen als mijn lief niet thuis is.
Ah ja, daar zeg je zoiets. Niettemin, het lijkt erop dat ik nu nog geen verplichtingen heb.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij doelde TAV niet op 1x per week zoals vroeger verplicht was.
oei, boven wordt ie altijd opgeladen!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker dat ding beneden laten liggen en lekker naar bed gaan
Ik ben om 7:30 opgestaan en heb 135 km op de racefiets getraind.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef minilot het volgende:
Dat doe je goed! Ik kan nooit slapen als mijn lief niet thuis is.
Dat zou kunnen, dat weet ik verder niet. Weet wel dat het nu logischer is dan voorheen.. Want 1x per week een brief de deur uit doen is in lang niet alle situaties mogelijk of nuttig.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, daar zeg je zoiets. Niettemin, het lijkt erop dat ik nu nog geen verplichtingen heb.
En dat merk ik net zo bij de gemeente.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Toch even polsen waar je dit nu vandaan haalt.
Want, van de website van het UWV:
"Als u een WW-uitkering aanvraagt, kijkt u samen met uw werkcoach wat u kunt doen om weer aan het werk te komen. U spreekt onder meer af hoe vaak u gaat solliciteren, op wat voor soort banen u gaat solliciteren of welke scholing u gaat volgen. Deze afspraken gelden alleen voor uw situatie. Wij leggen ze voor u vast in een individuele overeenkomst."
Dat komt overeen met wat mij door het UWV vorige week, toen ik werkloos werd, werd verteld. Er lijkt dus echt geen sprake te zijn van bijvoorbeeld één verplichte sollicitatie per week, met onmiddelijke ingang, direct na het werkloos worden.
Dus, benieuwd waar jij je info vandaan hebt.Dit is namelijk ook allemaal nieuw voor mij.
Oh, dat helpt vast wel ja! De volgende keer dat mijn lief eens weg is 's nachts ga ik 's avonds gewoon een poosje de trappen in mijn flat (6 hoog) op- en afhollen, net zo lang tot ik wél kan slapen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben om 7:30 opgestaan en heb 135 km op de racefiets getraind.![]()
Ogen dicht en na 10 min
Volgens mij ken ik een verslaafde die dat wel moet......quote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat weet ik verder niet. Weet wel dat het nu logischer is dan voorheen.. Want 1x per week een brief de deur uit doen is in lang niet alle situaties mogelijk of nuttig.
hahhaah helpt dat echt?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, dat helpt vast wel ja! De volgende keer dat mijn lief eens weg is 's nachts ga ik 's avonds gewoon een poosje de trappen in mijn flat (6 hoog) op- en afhollen, net zo lang tot ik wél kan slapen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, dat helpt vast wel ja! De volgende keer dat mijn lief eens weg is 's nachts ga ik 's avonds gewoon een poosje de trappen in mijn flat (6 hoog) op- en afhollen, net zo lang tot ik wél kan slapen.
Hee, dat geeft niks! We weten toch hoe je in elkaar zit!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zal in deze tijd ben ik bang helaas nog wel wat gevoeliger reageren dan dat ik wil. probeer het niet maar ben wel makkelijker van mn stoel te krijgen met gekke opmerkingen die misschien anders bedoeld worden dan anders. situatie is niet zo leuk, met wat er nu aan de gang is (en dan heb ik t niet alleen over werk). maar goed, nogmaals; ik zal het proberenen anders als ik iemand verkeerd begrijp; sorry.
Als ik die info van het UWV goed interpreteer, dan lijkt het er sterk op dat met iedereen gewoon individueel het één en ander wordt afgesproken, waar je je als WW-er aan moet houden. Dus dan is het heel goed mogelijk dat iemand wél één (of drie, of tien) keer per week moet solliciteren, en iemand anders een heel ander soort afspraak met het UWV heeft.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik een verslaafde die dat wel moet......
Hou eens op met je ge-sorry.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zal in deze tijd ben ik bang helaas nog wel wat gevoeliger reageren dan dat ik wil. probeer het niet maar ben wel makkelijker van mn stoel te krijgen met gekke opmerkingen die misschien anders bedoeld worden dan anders. situatie is niet zo leuk, met wat er nu aan de gang is (en dan heb ik t niet alleen over werk). maar goed, nogmaals; ik zal het proberenen anders als ik iemand verkeerd begrijp; sorry.
Golfer heb erover nagedacht en zou als het aanbod nog staat graag eens met je willen overleggen over hierna, juist omdat ik nog niet alles weet (alles nietquote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb even een boeiende aflevering van Andere Tijden Sport bekeken over 1 van mijn allereerste schaatshelden: Henk van der Grift.
En gelukkig de weer teruggekeerde discussie over de verdiensten van FFT kunnen overslaan.
Ik verdien trouwens ook veel meer dan ik krijg.
Is een los trappenhuis - dat hoort niemand!quote:
Ach gossie, de Ghanese Griep slaat ook al toe bij Anne?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef AnneX het volgende:
AnneX is een beetje ziek.
- licht in het hoofd - ontstoken keel - koud rillerig - kan nog net het bed uit als het nodig is.
Ligt onder dubbel dekbed.
Vandaag 4 boterhammen zonder korst met appelstroop. That's it.
Ik slaap veel dieper als ik alleen thuis ben - mijn Meneer snurkt en draait, hij maakt me echt vaak wakkerquote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef DarkElf het volgende:
ik wel maar slaap lekkerder als hij er wel is
Hee, stuur Annex eens gauw wat kippesoep!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef AnneX het volgende:
- licht in het hoofd - ontstoken keel - koud rillerig - kan nog net het bed uit als het nodig is.
Over dat soort zaken maak ik geen grapjes. Ik wil je graag proberen te helpen je CV en presentatie te updaten om je een leuke nieuwe baan te laten vinden.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer heb erover nagedacht en zou als het aanbod nog staat graag eens met je willen overleggen over hierna, juist omdat ik nog niet alles weet (alles niet) . dus mits het geen grapje was; graag
oh sorryquote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou eens op met je ge-sorry.
Nergens voor nodig, tenzij je mensen persoonlijk aanvalt of beledigt en dat laatste zie ik jou niet zo gauw doen.
Oh CF, CF - ik zit nu officieel op yoga. Wel de 'gewone' hatha yoga.quote:
Waarom?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh CF, CF - ik zit nu officieel op yoga. Wel de 'gewone' hatha yoga.
Ik heb een introles hatha yoga en een les kundalini yoga gedaan, en die laatste vond ik echt héél akelig!
aaah meissie toch! heb je het ook te pakkenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef AnneX het volgende:
Oh bah.. irritantquote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik slaap veel dieper als ik alleen thuis ben - mijn Meneer snurkt en draait, hij maakt me echt vaak wakkerAh well.
Ja, straks is ze gewoon een oud wijf, die Dude.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik gooi even een paar oliebollen de culsc in omdat het dude's oudjaarsdag is
[ afbeelding ]
Oeh, dat lijkt me vreselijkquote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh bah.. irritant![]()
Enige waar ik wel eens wakker van word is mijn eigen tandengeknars![]()
Of gesnurk van Sam als hij op vrijdag bij ons mag slapen
Je moet ook niet gelijk tongen met bezoekers hier.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik had vanavond ook een paar uurtjes een soort rilgedoe en niet lekkerHopelijk heeft het gekus met mijn halfzieke broer me niet aangestoken
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Anne veel kibbensoep van Elfje eten
Ik had vanavond ook een paar uurtjes een soort rilgedoe en niet lekkerHopelijk heeft het gekus met mijn halfzieke broer me niet aangestoken
cv lukt wel denk. daar hoeft nog maar 1 ding bij nuquote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Over dat soort zaken maak ik geen grapjes. Ik wil je graag proberen te helpen je CV en presentatie te updaten om je een leuke nieuwe baan te laten vinden.
Hebben ze vroeger overwogen ja.. heb hele mooie recht afgesleten tanden en kiezenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me vreselijk(dat geknars wel te verstaan) - moet je daar niet een bitje voor ofzo?
Nou, nou, de les kundalini yoga werd allereerst al gegeven door een vage kerel met een heel akelige vibe. Stel je even alle verhalen in de media van de afgelopen jaren voor over therapeuten en hulpverleners en gymleraren die zich aan tere meisjes vergrijpen, nou... zó'n vibe dus. Steeds als -ie zei dat we onze ogen moesten sluiten dacht ik alleen maar: "als -ie in de buurt komt geef ik een mep!".quote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom?Vertel eens?
Ik doe ook hatha yoga. En mijn yogajuf heet Lieve
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; vind je het erg als ik jouw post even oversla?
Het bron van al het kwaadquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
het is gewoon allemaal zijn schuld!
(al vrees ik dat ik de grootste binnenhaler van ziektekiemen ben hier in huis)
We spreken gauw even met elkaar af wanneer het jou uitkomt en dan neem je je spulletjes (digitaal) mee en dan ga ik je proberen wat te helpen, als dat nodig is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
cv lukt wel denk. daar hoeft nog maar 1 ding bij nu
presentatie.. graag
sollibrieven schrijven; in mijn documenten staan vast nog wel een paar standaard briefjes die ik geschreven heb hihih
quote:
Ha! Ik had gelijk!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, nou, de les kundalini yoga werd allereerst al gegeven door een vage kerel met een heel akelige vibe. Stel je even alle verhalen in de media van de afgelopen jaren voor over therapeuten en hulpverleners en gymleraren die zich aan tere meisjes vergrijpen, nou... zó'n vibe dus. Steeds als -ie zei dat we onze ogen moesten sluiten dacht ik alleen maar: "als -ie in de buurt komt geef ik een mep!".
Verder was het voor mijn gevoel ook echt een heel gekke yoga-vorm, met héél vlug ademhalen (echt hyperventilatie-pufsnelheid), heftig spiritueel gedoe en nogal wilde bewegingen. Ik had sterk het idee dat mijn kosmische energie op zeer brute wijze werd losgebeukt. Maar vooral dat vlugge ademen: ik adem heel langzaam en relaxed van mezelf, dus dat was erg oncomfortabel.
Hatha yoga was wél tof, dat werd gegeven door een olijk en kordaat ouder vrouwtje van ongeveer één meter veertig.Ze komt uit Duitsland en heeft daar als kind en tiener op heel hoog niveau gehandbald. Bij handbaltraining hoorde bij haar team ook yoga: goede houdingen, goede ademhaling, goed omgaan met je energie, en goed gegrond zijn. Nou, dat is ook waar haar lessen om draaien. Prima dus. Dat konden mijn chakra's wel aan.
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
deze duivelin gaat overigens nu wel slapen.. voel me iets oververhit, zelfs voor iemand die het vagevuur gewend is
ik bedenk me ineensquote:Op zondag 16 januari 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
We spreken gauw even met elkaar af wanneer het jou uitkomt en dan neem je je spulletjes (digitaal) mee en dan ga ik je proberen wat te helpen, als dat nodig is.
Je kunt ook, als je wilt, de zaak even 1 dezer dagen alvast op de mail naar mij toe gooien.
Jaa, dat is één van de twintig (!) films die ik heb gekeken toen ik afgelopen maand erge griep had. Ik vond 'm zeer tof, en niet alleen wegens de hoge koorts!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:01 schreef Anthraxx het volgende:
(en een 7.8 op IMDB, dus voor een corny film erg goed).
Staat je CV niet ergens nog online op Monsterboard ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik bedenk me ineens
ik hoop dat ik het nog heb
onze oude computer deden we weg en we hebben een nieuwe maar hoop dat dat is meegenomen anders moet ik opnieuw beginnen!
Ja sunquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, dat lijkt me vreselijk(dat geknars wel te verstaan) - moet je daar niet een bitje voor ofzo?
kreeg toevallig vorige week een mail dat ie is verwijderd omdat ik al 3 jaar niks meer ermee had gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat je CV niet ergens nog online op Monsterboard ofzo?
Nope. Is het wat?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef DarkElf het volgende:
Voor de lezers en Schotland liefhebbers, kennen jullie de boeken van Diana Gabaldon? De reiziger serie?
Hij was zo herkenbaar en leuk. Erg van genoten ookquote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaa, dat is één van de twintig (!) films die ik heb gekeken toen ik afgelopen maand erge griep had. Ik vond 'm zeer tof, en niet alleen wegens de hoge koorts!
Creatief met oprekken van banen zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
Oh oh oh Golfer... hoe poets je 10 jaar weg in een cv door een burnout?
Haha, ik zat net als werkgever (ja, ik heb alle inlogcodes van mijn werk nog) al te zoeken naar jouw CV op Monsterboard.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
kreeg toevallig vorige week een mail dat ie is verwijderd omdat ik al 3 jaar niks meer ermee had gedaan
Er is geen baan!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Creatief met oprekken van banen zijn.
Oooh, liefde!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef minilot het volgende:
Goed, op naar de slaapkamer dus. Even mijn vriendje optrommelen, en dan: zondagavondliefde!
Is dat een boek ? Of doen jullie het eens per weekquote:Op zondag 16 januari 2011 23:10 schreef minilot het volgende:
Goed, op naar de slaapkamer dus. Even mijn vriendje optrommelen, en dan: zondagavondliefde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |