quote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben er niet, ga getuigschrift ophalen. Maar je kan het hoor !
Jup, heb de 1e 4 delen hier staan.. toen was ik het een beetje zat. Leuke boeken (wel een beetje een hoog bouquetreeks gehalte zo nu en dan, maar daar lezen we gewoon vrolijk overheen, het is verder wel spannend!)quote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef DarkElf het volgende:
Voor de lezers en Schotland liefhebbers, kennen jullie de boeken van Diana Gabaldon? De reiziger serie?
meestal lukt het wel aardig ja, in ieder geval zo goed dat ik qua mail en leeswerk bij ben.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kun je wel goed werken in de trein dan?
vooral veel seks somsquote:Op zondag 16 januari 2011 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, heb de 1e 4 delen hier staan.. toen was ik het een beetje zat. Leuke boeken (wel een beetje een hoog bouquetreeks gehalte zo nu en dan, maar daar lezen we gewoon vrolijk overheen, het is verder wel spannend!)
Moet zeggen dat ik denk dat ik het in de intercity naar Rotterdam of die internationale trein ook wel had gekund. Maar in de trein Emmen-Zwolle of de bus krijg ik echt weinig gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
meestal lukt het wel aardig ja, in ieder geval zo goed dat ik qua mail en leeswerk bij ben.
Kan ik me iets bij voorstellen. Maar in de 1e klasse van een fatsoenlijke intercity gaat het heel behoorlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik denk dat ik het in de intercity naar Rotterdam of die internationale trein ook wel had gekund. Maar in de trein Emmen-Zwolle of de bus krijg ik echt weinig gedaan
weet ik. hij kan me wel een kutgevoel geven zodat ik zelf wegga, goeie strategie!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
FFT: je baas kan je niet zomaar ontslaan.
En als jij dat wil moet je wel een dag vrijnemen om een betere baan te vinden.
Jup..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vooral veel seks soms
maar de hele lijn van de boeken is leuken Jamie is natuurlijk dé belichaming van een echte man
vind vooral het geschiedeniselement leukquote:Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup..
en met sex in boeken is an sich niets mis, mits het een functie heeft, en dan heeft het soms niet imho. Maar spannend zijn de verhalen wel![]()
Ha! Daar ga je niet intrappen! Eerst een baan vinden, dan ontslag nemen!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet ik. hij kan me wel een kutgevoel geven zodat ik zelf wegga, goeie strategie!
begin je nu alweer over salaris?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
FF, nog een vraagje: doordat je het vaak hebt over dat je zo weinig salaris krijgt, kregen wij allemaal het idee dat je erg weinig verdiende. Maar nu blijk je voor een 32 uur MBO adminstratieve baan heel behoorlijk betaald te krijgen, ondanks 3 jaar geen loonstijging.
Kreeg je voor je gevoel te weinig betaald, of had je je eigen job vergeleken met vergelijkbare 32 uur MBO administratieve banen en geconcludeerd dat je te weinig kreeg? En zo ja, welke banen waren dat?
Plus dat ik me afvroeg of je niet enorm veel hebt kunnen sparen de afgelopen jaren? Omdat je zei dat spullen kopen voor een huisje moeilijk zou zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
FF, nog een vraagje: doordat je het vaak hebt over dat je zo weinig salaris krijgt, kregen wij allemaal het idee dat je erg weinig verdiende. Maar nu blijk je voor een 32 uur MBO adminstratieve baan heel behoorlijk betaald te krijgen, ondanks 3 jaar geen loonstijging.
Kreeg je voor je gevoel te weinig betaald, of had je je eigen job vergeleken met vergelijkbare 32 uur MBO administratieve banen en geconcludeerd dat je te weinig kreeg? En zo ja, welke banen waren dat?
Ja, want ik wil je mening daarover weten, omdat jij er zelf vaak over begint.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
begin je nu alweer over salaris?
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind vooral het geschiedeniselement leukben een sucker voor dat soort dingen.
(net als the tudors en zulke films)
Ja, lijkt me logisch.....quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Kostuumdrama'squote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind dat ook geweldig.. ik hou ook enorm van kostuumdrama's en zo!! Wil de Jane Eyre serie die laatst uitgezonden is graag op dvd om terug te kijken.. geweldig gemaakt
niet gezien, zal eens kijken.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind dat ook geweldig.. ik hou ook enorm van kostuumdrama's en zo!! Wil de Jane Eyre serie die laatst uitgezonden is graag op dvd om terug te kijken.. geweldig gemaakt
ik heb goed kunnen sparen maar ook rijbewijs gehaald en 2 auto's gekocht.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Plus dat ik me afvroeg of je niet enorm veel hebt kunnen sparen de afgelopen jaren? Omdat je zei dat spullen kopen voor een huisje moeilijk zou zijn.
Euhm, dan verdienen je collega's belachelijk veel geld.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het vergeleken ja. sowieso personeel van andere bedrijven in de notenwereld verdienen veel meer en mijn 2 admin collega's krijgen resp 800 en 900 meer bruto.
Wat zitten er verder voor verschillen tussen jullie dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het vergeleken ja. sowieso personeel van andere bedrijven in de notenwereld verdienen veel meer en mijn 2 admin collega's krijgen resp 800 en 900 meer bruto.
Pay peanuts, get monkeys.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ach zolang je maar niet in nootjes uitbetaald krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |