en daarom TT-waardigquote:
quote:
Maak even een mental image van een vrouw die van skaten en surfen houdt. Alhoewel, ze hebben geen van allen opgehangen, ik moet ook maar eens beginnen met skaten en surfenquote:
je moet gewoon doen waar je zin in hebt. ik vind je zo ook al leuk hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maak even een mental image van een vrouw die van skaten en surfen houdt. Alhoewel, ze hebben geen van allen opgehangen, ik moet ook maar eens beginnen met skaten en surfen
Da's dan 1. Zij had 3 kerels aan de lijnquote:Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet gewoon doen waar je zin in hebt. ik vind je zo ook al leuk hoorv oor mij hoef je niet te skaten en surfen
wat moet je met 3 kerels als ik de ware ben?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's dan 1. Zij had 3 kerels aan de lijn
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSquote:
mij mag je ook wel bellenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's dan 1. Zij had 3 kerels aan de lijn
Omdat luxeprobleemquote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
wat moet je met 3 kerels als ik de ware ben?
Ej Rock !quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat moet je met 3 kerels als ik de ware ben?
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS
hihi, je zei pielenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef CindieY het volgende:
Neeeeee, nu zie ik Paul Rabbering pielen met een condoom
'navond!quote:
hai haiquote:
omdat ik het sneu vind dat niemand reageert wil ik even zeggen dat ik er helaas geen weet. zoek je iets speciaals?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef miieejj het volgende:
weet iemand een website met muziek wallpapers ?
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik het sneu vind dat niemand reageert wil ik even zeggen dat ik er helaas geen weet. zoek je iets speciaals?
Gewoon googlen toch... Elk plaatje voldoet wel als wallpaper.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik het sneu vind dat niemand reageert wil ik even zeggen dat ik er helaas geen weet. zoek je iets speciaals?
beetje googelen en dan vind je vast wel het 1 en anderquote:Op zondag 16 januari 2011 21:09 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
nee ik zoek niks speciaals..
ik kijk zelf wel verder
http://pcm-tv.com/news/wp-content/uploads/2010/09/Graffiti6.jpgquote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje googelen en dan vind je vast wel het 1 en ander
Mooi nummer, jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
mooi nummer dit! Wonderful life van Hurts.
en ik vraag me af waarom Briggy niet even zwaait, ze is volgens last.fm aan t luisteren
hurts .. ja. die maken goeie muziekquote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
en ik vraag me af waarom Briggy niet even zwaait, ze is volgens last.fm aan t luisteren
oh no! it's pino!quote:
hier de clips (2 versies idd)quote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
Dewie?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh no! it's pino!
hello pino, je negerinnegrootmoeder was net nog op de straalpaal!
gezelligquote:
Gerda Havertong!quote:
Nouja, last van, last van.. 't Valt op dat veel mensen BZV kijkenquote:
dat is wel heel preutsquote:
ik ga zo ff de uitzendinggemist kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, last van, last van.. 't Valt op dat veel mensen BZV kijken
mosselquote:
idd niet te vretenquote:
in een vorm van een tepelquote:
probeert ze idd, met haar kleren aan.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
ki dacht eerst dat het zo'n candystring was. lijkt me zo smerig om dan die zoete snoepjes met zo'n poepsmaak op te ten
mijn pa ook, maar die moet er al 04:45 eruitquote:
die liggen een broertje of zusje voor Anthony te fabriceren!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die liggen een broertje of zusje voor Anthony te fabriceren!
zijn moeder ligt met een candystring en een snoopynachthemd aan en papa komt a la Tarzan van de kast slingeren en valt bijna met lamp en al boven op mama!quote:
wat een niveauquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die liggen een broertje of zusje voor Anthony te fabriceren!
hoi!quote:
dat dusquote:
yup. samen met Cher deden ze een legendarische versie va n I got you babe. uitgebracht in 1994quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef alors het volgende:
Maaar kwamen Beavis en Butthead voorbij op de radio???
Ja, dat nummer met Cher, I got you babe.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef alors het volgende:
Maaar kwamen Beavis en Butthead voorbij op de radio???
ik momenteel niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er zijn mensen die dat hun hele leven afvragen
jaja Pino! hij wil je!quote:
ik heb al hints zat gegeven.quote:
Het is hier toch geen spelprogrammaquote:
tis alleen de vraag of Pino ze oppikt...quote:
Wat heeft mijn opmerking over dit nummer er mee te maken?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo. Duidelijk genoeg denk ik.
Niks.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft mijn opmerking over dit nummer er mee te maken?
die is te groot voor mequote:Op zondag 16 januari 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis alleen de vraag of Pino ze oppikt...
hole zegt dat jij een enorme piemel hebt!quote:
ooh die is zooooooooo vet hequote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. samen met Cher deden ze een legendarische versie va n I got you babe. uitgebracht in 1994
huhuhu, we need a chick, a chick with tattoos on her butt!quote:
Holy hell, wat een drukke wallpaperquote:Op zondag 16 januari 2011 21:54 schreef miieejj het volgende:
http://uptopics.com/wp-co(...)m/Ekdom_39254983.jpg
deze gevonden als wallpaper
mn ogen! wat fel!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:54 schreef miieejj het volgende:
http://uptopics.com/wp-co(...)m/Ekdom_39254983.jpg
deze gevonden als wallpaper
ja dat wel. maar het gaat nog.. we hebben een wat bredere beeldschermquote:
dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, om het voor Evertjan duidelijk te maken. Denk alleen niet dat het goed overkomt.
op mijn 24inch scherm is ie aardig fel...quote:Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja dat wel. maar het gaat nog.. we hebben een wat bredere beeldscherm
ja, vorige week ook alquote:Op zondag 16 januari 2011 21:57 schreef Evertjan het volgende:
zei die nou dat zijn ouders moslims zijn?
ik meende dat ook te horen ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:57 schreef Evertjan het volgende:
zei die nou dat zijn ouders moslims zijn?
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op mijn 24inch scherm is ie aardig fel...
Zelf wat in elkaar knutselen met photoshop?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
ik zou graag een wallpaper hebben met een paar 3fm dj's .. maar ja.. dat is moeilijk zoeken..
nee, je hebt goed opgelet.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik de verkeerde persoon in gedachten?
dat hoeft nietquote:Op zondag 16 januari 2011 21:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zelf wat in elkaar knutselen met photoshop?
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
boer zoekt vrouw? ik kijk het niet eensquote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik widle bzv gaan kijken, maar die staat nog niet online
dan maar ff een filmpje naar mn mediaplayer overzetten. Easy A wordt het. geen zin in hoogstaande cultuur nu
http://player.omroep.nl/?aflid=12008888quote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik widle bzv gaan kijken, maar die staat nog niet online
dan maar ff een filmpje naar mn mediaplayer overzetten. Easy A wordt het. geen zin in hoogstaande cultuur nu
ik vooral om te lachenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
boer zoekt vrouw? ik kijk het niet eens
Kappen met 3FM, NU WIDM KIJKEN JIJ.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef CindieY het volgende:
Ik geef 3FM nog een kans tot half11, ik moet WIDM ook nog altijd terugzien.
Ja baas!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kappen met 3FM, NU WIDM KIJKEN JIJ.
Ik ook niet. Wel eens een aflevering gezien, maar de week erop vergat ik het weer te kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
boer zoekt vrouw? ik kijk het niet eens
ik zag ook een aantal berichtjes over boek zoekt vrouw .. maar meestal op de toon van deze smiley -->quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vooral om te lachenen Berber is leuk. maar die gaat er vanavond uit meende ik te lezen op Twitter
Ik heb alleen tijdens SR niet gekeken, dat ging net ff voor.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel eens een aflevering gezien, maar de week erop vergat ik het weer te kijken
ik heb er geen zin in om zoiets te kijken.. vooral die yvonne jaspersquote:Op zondag 16 januari 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel eens een aflevering gezien, maar de week erop vergat ik het weer te kijken
held!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflid=12008888
Lola Kite = baas, megahit graagquote:Op zondag 16 januari 2011 22:06 schreef CindieY het volgende:
Lola Kite, wat een leuk en energiek nummer is dit!
Veel plezierquote:
quote:
duurt altijd lang voor het ook op UG staat.quote:
ciao!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef rudymackay het volgende:
Ai, m'n ritme omdraaien: komende week doe ik de ochtendshow op Radio 6. Luistert allen dus!! :-) www.radio6.nl
Hoe krijg je eigenlijk dat Twitterplaatje erbijquote:
Stoer, morgen dus maar Radio6 luisteren.quote:
iets met greasemonkey geloof ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk dat Twitterplaatje erbij?
goh hoe vaak heb ik deze vraag wel niet gehad.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk dat Twitterplaatje erbij?
Oke thanks. Maar Firefox... Ik gebruik Chromequote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
goh hoe vaak heb ik deze vraag wel niet gehad.
Ik gebruik een tooltje (greasemonkey) waarmee ik extra functies kan toevoegen. In dit geval een functie waarmee ik een tweet ophaal en deze omvorm tot een quote in fok.
http://www.mychromeaddons(...)semonkey-for-chrome/quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke thanks. Maar Firefox... Ik gebruik Chrome
HIJ denkt vast ook wel aan me als ik niet bid en naar de kerk gaquote:
Dat en ik kan hier een heel pleidooi over houden, maar laten we dat niet doen.quote:
wie welquote:
Doe maar niet neequote:Op zondag 16 januari 2011 22:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat en ik kan hier een heel pleidooi over houden, maar laten we dat niet doen.
Zulke dingen doe ik niet via het internet. Veel te veel tikwerk. Irl wil ik wel eens deze discussie met mensen aangaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat en ik kan hier een heel pleidooi over houden, maar laten we dat niet doen.
laat ik het zo zeggen, iedereen moet het voor zichzelf weten, maar het geloof maakt naar mijn mening meer kapot dan dat je lief is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zulke dingen doe ik niet via het internet. Veel te veel tikwerk. Irl wil ik wel eens deze discussie met mensen aangaan.
Dan ben je ongeveer net zo zielig als de mensen die het geloof aanhangen en dat aan mensen uit willen leggenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zulke dingen doe ik niet via het internet. Veel te veel tikwerk. Irl wil ik wel eens deze discussie met mensen aangaan.
Dat iddquote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit de discussie aan over geloof, krijg je alleen maar gezeik van en je wordt het toch nergens over eens
hans heeft nog ergens gezwaaid geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef themauster het volgende:
Zo hele avond voor de tv gehangen en net even bijgelezen en komt tot de conclusie dat er wordt gehint dat CindieY en Hole1988 een stelletje zijn en dat Evertjan de barbecueman dit niet door heeft.
Tevens is Hans verdwenen.
Nee, zeker niet. Het is alleen een beetje veel tikken. En daar heb ik nu niet veel zin inquote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan ben je ongeveer net zo zielig als de mensen die het geloof aanhangen en dat aan mensen uit willen leggen.
Ik ben niet praktiserend gelovige.
iets beter lezen aub, geen idee of het wederzijds is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef themauster het volgende:
Zo hele avond voor de tv gehangen en net even bijgelezen en komt tot de conclusie dat er wordt gehint dat CindieY en Hole1988 een stelletje zijn en dat Evertjan de barbecueman dit niet door heeft.
Gelukkig. Hij moet niet weer een half jaar lang zomaar verdwijnen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hans heeft nog ergens gezwaaid geloof ik
Ik zeg ook alleen gehint ik wist niet of het waar wasquote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iets beter lezen aub, geen idee of het wederzijds is.
Gelukkig dat het teveel typwerk isquote:Op zondag 16 januari 2011 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Het is alleen een beetje veel tikken. En daar heb ik nu niet veel zin in
Het is ook niet waar.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen gehint ik wist niet of het waar was
BAM !quote:
Weten we dat ook weerquote:
zonne grote vuurbal jonguhquote:
dat wist ik al......;)quote:
ja, want jij wil mijquote:
Hoe oud zou ze zijn? jaar of 16?quote:
Evertjan de barbequemanquote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef themauster het volgende:
Geen ideequote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef alors het volgende:
dat is toch di
[..]
dat is toch die Emilie Voe waar half fok op fapt
Geen ideequote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoe oud zou ze zijn? jaar of 16?
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jullie trekken allemaal maar gekke conclusies over mij
Sorry die kwam zo in mij opquote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Evertjan de barbequeman![]()
Goede samenvatting van het topique
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
tis al goed hoorquote:
godsamme, en normaal loopt mijn omgeving te mekkeren dat ik maar om die hete brij heen draai!quote:
that's what single guys dohoquote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
Tja dat krijg je met allemaal single mannen hier he(ik uitgezonderd)
Nou, hophop, er zijn meer vrouwen in dit topic.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
Tja dat krijg je met allemaal single mannen hier he(ik uitgezonderd)
Een beetje flirten/geinen moet kunnenquote:
Dat is waar Jannekje7 is ook single heren en Alors ook denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, hophop, er zijn meer vrouwen in dit topic.
Alors, Oh-oh, Briggy, Miieejj, Jannekje en Pino willen me ook al nietquote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, hophop, er zijn meer vrouwen in dit topic.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Alors, Oh-oh, Briggy, Miieejj, Jannekje en Pino willen me ook al niet
welke conclusies vind je gekquote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
En Mexicaantje.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is waar Jannekje7 is ook single heren en Alors ook denk ik
wat heeft die vaak mijn bel gered!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef themauster het volgende:
Trouwens heren Tiffany Amber-Thiessenis op RTL5
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Alors, Oh-oh, Briggy, Miieejj, Jannekje en Pino willen me ook al niet
Een hipkikker als haar zou ik niet als vriendin willen hebben ze lijkt mij veel te drukquote:
quote:
Dat kan je er uit rammen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Een hipkikker als haar zou ik niet als vriendin willen hebben ze lijkt mij veel te drukMaar dat is voor iedereen weer anders
Meer kans voor jou jonguh!quote:
ik denk eerder dat Mexicaantje jou in elkaar rost!quote:
Foei, zoiets zeg je nietquote:
Daar is ze te lief voorquote:Op zondag 16 januari 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Mexicaantje jou in elkaar rost!
quote:
Was ook maar een geintjequote:Op zondag 16 januari 2011 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Foei, zoiets zeg je niet. Geen wonder dat je vrijgezel bent
.
Ja dat zeg je nuquote:
17 jaar moet nog veel lerenquote:
Als je me kent weet je dat ik het niet meen.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef themauster het volgende:
[RTL5] [Gerucht] BIG BROTHER KEERT TERUG!
Dit lijkt me trouwens wel weer tof
Cool, daardoor ben ik ooit op Fok gekomenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef themauster het volgende:
[RTL5] [Gerucht] BIG BROTHER KEERT TERUG!
Dit lijkt me trouwens wel weer tof
Daar zullen we het maar op houdenquote:
Ik geloof jequote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je me kent weet je dat ik het niet meen.
Ben niet zulks een gewelddadig persoon.
Ik haat geweld.
Dat kon ik vroeger wel ja maar nu niet meerquote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]JA
. Weer 24 uur per dag streams kijken
.
wat heet zo is heel Fok ontstaanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool, daardoor ben ik ooit op Fok gekomen
Daardoor is fok zelfs goed begonnen in 99quote:Op zondag 16 januari 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool, daardoor ben ik ooit op Fok gekomen
Ontstaan niet, het heeft wel meegeholpen dat fok heel de hype rond de 1e BB meteen goed heeft opgepakt en mede daardoor is geworden tot wat het nu isquote:
Wat voel ik me nu jong.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ontstaan niet, het heeft wel meegeholpen dat fok heel de hype rond de 1e BB meteen goed heeft opgepakt en mede daardoor is geworden tot wat het nu is.
Ik 12 maar mijn vader en ik keken vooral voor Sabinequote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat voel ik me nu jong.
1999, toen was ik zes
Die was leuk om naar te kijken jaquote:Op zondag 16 januari 2011 23:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik 12 maar mijn vader en ik keken vooral voor Sabine
Aai over bolquote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat voel ik me nu jong.
1999, toen was ik zes
Ik heb ze allemaal gevolgd, ook De Busquote:Op zondag 16 januari 2011 23:12 schreef themauster het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik alleen BB1 BB4 en BB5 op Talpa heel erg gevolgd heb.
BB4 was de laatste geloof ik op Yorin. s'middags kon je dan een uurtje live meekijken in het BB huis op tv en daarna had je een smsprogramma met poppetjes die je dan op internet kon creëren zou niet meer weten hoe dat programma heette iets met beach geloof ik
De bus heb ik een stuk minder gevolgd. De BB's wel allemaal, maar sommige wat minder.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gevolgd, ook De Bus
De Bus volgden wij ook en ben ik toen met een paar klasgenoten op de fiets naar toe geweest toen ze in de Eemshaven waren.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gevolgd, ook De Bus
Ze hebben hier wel in de buurt gestaan (Slagharen), maar ben nooit wezen kijken. Vond het leuker om me er voor de tv aan te ergerenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:17 schreef themauster het volgende:
[..]
De Bus volgden wij ook en ben ik toen met een paar klasgenoten op de fiets naar toe geweest toen ze in de Eemshaven waren.
Jij en Pino wonen vlakbij Slagharen?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze hebben hier wel in de buurt gestaan (Slagharen), maar ben nooit wezen kijken. Vond het leuker om me er voor de tv aan te ergeren
Voor mij zo'n 15 km, voor Pino nog 7 km verderquote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij en Pino wonen vlakbij Slagharen?
Soort van ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij en Pino wonen vlakbij Slagharen?
Dan kunnen jullie samenquote:
Dan ben ik dus vaak niet zo ver van jullie af geweestquote:
Zou kunnen, ware het niet dat ik dat een pauperpark vindquote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie samen naar het ponypark.
Alsof Slagharen zo boeiend is. Vroeger te vaak geweest.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie samen naar het ponypark.
Ponypark dus??quote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ben ik dus vaak niet zo ver van jullie af geweest
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou kunnen, ware het niet dat ik dat een pauperpark vind
Ik zeg toch ook niet dat ik het leuk vindquote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof Slagharen zo boeiend is. Vroeger te vaak geweest.
Leeftijdsverschil schat...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik het leuk vind. Of dachten jullie dat door de
![]()
. Die stond meer ... laat maar
.
Dat is maar een nummerquote:
Ja tot vervelens aan toe , toen gingen we naar Hellendoorn en Walibi Flevoquote:
Kom op zegquote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie samennaar het ponypark.
Ik wilde maar zeggen dat het geen goede optie voor een date isquote:Op zondag 16 januari 2011 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik het leuk vind. Of dachten jullie dat door de
![]()
. Die stond meer ... laat maar
.
Ik heb mijn vorige post al geedit.
Die is toch afgefikt daar of zit ik nu fout?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Slagharen.
Doe me dan liever de Bonte Wever oid
Klopt, zo denk ik er normaal ook over maar als die nummers te ver uit elkaar liggen is dat niet goedquote:
Hellendoornquote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja tot vervelens aan toe , toen gingen we naar Hellendoorn en Walibi Flevo
Joah, gaan we samen naar de Bonte Wever... Is alleen niet meer zo mooi atmquote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Slagharen.
Doe me dan liever de Bonte Wever oid
Nog nooit geweestquote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef hole1988 het volgende:
efteling heb ik ook wel gezien. mijn hemel
Helaas wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is toch afgefikt daar of zit ik nu fout?
1x geweest in mijn hele leven dat is voor mij ook de andere kant van het landquote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef hole1988 het volgende:
Ik vroeg je ook niet om er heen te gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde maar zeggen dat het geen goede optie voor een date isIk kan ook zo rechtstreeks vanaf de bushalte bij m'n huis zo door naar Slagharen, maar ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om te blijven zitten.
Ga je mee ?quote:
Ik zie de rookwolken nog voor me toen ik vanaf m'n werk in Nejluus'n terug naar huis reedquote:Op zondag 16 januari 2011 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik zie de op straat lopende mensen in badkleding op RTV Oost nog zo voor me.
Daar zit wel iets inquote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, zo denk ik er normaal ook over maar als die nummers te ver uit elkaar liggen is dat niet goed
Zat ik toch goed, kwamen we vaak langs als we naar Ponypark gingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik zie de op straat lopende mensen in badkleding op RTV Oost nog zo voor me.
http://www.kilroynews.net/bestofkilroy/bestof1.htmquote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is toch afgefikt daar of zit ik nu fout?
Mwah efteling vind ik niet zo ergquote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef hole1988 het volgende:
Ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef themauster het volgende:
Kennen de noorderlingen nog de Vluchtheuvel in Norg? dat moet nu een spookpark zijn
Ik ken 't niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef themauster het volgende:
Kennen de noorderlingen nog de Vluchtheuvel in Norg? dat moet nu een spookpark zijn
Gruwlijk, 10 jaar al weerquote:Op zondag 16 januari 2011 23:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.kilroynews.net/bestofkilroy/bestof1.htm
Ben ik nog wel geweest in groep6 of 7quote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef themauster het volgende:
moet je eens denken dat 9/11 dit jaar ook alweer 10 jaar geleden is. tijd gaat snel zegquote:
Nu je het zegt.. Damn.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef themauster het volgende:
[..]
moet je eens denken dat 9/11 die jaar ook alweer 10 jaar geleden is. tijd gaat snel zeg
klopt helemaal 2x geweest met schoolreisquote:Op zondag 16 januari 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben ik nog wel geweest in groep6 of 7
Was toch zo'n half speelpark half zwembadiets?
Ik dacht dat ik zo'n beetje alles in het noorden wel gehad had aan vermaak, maar niet dusquote:Op zondag 16 januari 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben ik nog wel geweest in groep6 of 7
Was toch zo'n half speelpark half zwembadiets?
Er van houden is een groot woordquote:
Jullie gingen vroeger zeker ook naar Appelscha of dat ook niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zo'n beetje alles in het noorden wel gehad had aan vermaak, maar niet dus
Is niet goed genoegquote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er van houden is een groot woord, maar vind het niet erg erin te zitten
.
Pff, Appelscha ben ik veel geweest met de jeugdwerkgroep hier.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Jullie gingen vroeger zeker ook naar Appelscha of dat ook niet?
Ik zie ze nog instorten alsof het gisteren wasquote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef themauster het volgende:
[..]
moet je eens denken dat 9/11 dit jaar ook alweer 10 jaar geleden is. tijd gaat snel zeg
ik zowat ieder jaar met schoolreisje en ook wel eens in drievliet.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah efteling vind ik niet zo erg, ben er 3x of zo geweest met vrienden
.
Vroegah wel geweest ja, met schoolreisje. Alleen dat is minstens 15 jaar geleden.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef themauster het volgende:
JA IK VIND DIE SUPERVET EN ZOU ER HET LIEFST HEEL DE DAG IN ZITTEN !!!!quote:
Ja net of het nog maar net geleden is gebeurdquote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie ze nog instorten alsof het gisteren was.
.
Middelbare school was (achteraf gezien) sowieso een erg goede periodequote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja net of het nog maar net geleden is gebeurdDamn ook al weer 10 jaar geleden dat ik in de 3e klas zat mijn mooiste middelbare schooljaar
Staan wel een aantal filmpjes op YouTube, helemaal verwilderd..quote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef themauster het volgende:
[..]
klopt helemaal 2x geweest met schoolreis
Ik haat mijn 1e 2 jaar nog steeds, achterlijke leraren, kutklasquote:Op zondag 16 januari 2011 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Middelbare school was (achteraf gezien) sowieso een erg goede periode.
Al een paar jaar dicht, kwam er achter toen ik een tripje aan het plannen was met het neefje en nichtje van mijn vrouw.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staan wel een aantal filmpjes op YouTube, helemaal verwilderd..
Wist trouwens niet eens dat ie gesloten was
Tsja leraren en lessen waren de iets mindere punten, maar de periode opzichquote:Op zondag 16 januari 2011 23:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik haat mijn 1e 2 jaar nog steeds, achterlijke leraren, kutklasMijn jaren op de opleiding Onderwijsassistent waren de beste
De weekenden genoot ik inderdaad vanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja leraren en lessen waren de iets mindere punten, maar de periode opzich, de tussenuren, de weekenden, alles
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |