Leeftijdsverschil schat...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik het leuk vind. Of dachten jullie dat door de
![]()
. Die stond meer ... laat maar
.
Dat is maar een nummerquote:
Ja tot vervelens aan toe , toen gingen we naar Hellendoorn en Walibi Flevoquote:
Kom op zegquote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie samennaar het ponypark.
Ik wilde maar zeggen dat het geen goede optie voor een date isquote:Op zondag 16 januari 2011 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik het leuk vind. Of dachten jullie dat door de
![]()
. Die stond meer ... laat maar
.
Ik heb mijn vorige post al geedit.
Die is toch afgefikt daar of zit ik nu fout?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Slagharen.
Doe me dan liever de Bonte Wever oid
Klopt, zo denk ik er normaal ook over maar als die nummers te ver uit elkaar liggen is dat niet goedquote:
Hellendoornquote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja tot vervelens aan toe , toen gingen we naar Hellendoorn en Walibi Flevo
Joah, gaan we samen naar de Bonte Wever... Is alleen niet meer zo mooi atmquote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Slagharen.
Doe me dan liever de Bonte Wever oid
Nog nooit geweestquote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef hole1988 het volgende:
efteling heb ik ook wel gezien. mijn hemel
Helaas wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is toch afgefikt daar of zit ik nu fout?
1x geweest in mijn hele leven dat is voor mij ook de andere kant van het landquote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef hole1988 het volgende:
Ik vroeg je ook niet om er heen te gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde maar zeggen dat het geen goede optie voor een date isIk kan ook zo rechtstreeks vanaf de bushalte bij m'n huis zo door naar Slagharen, maar ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om te blijven zitten.
Ga je mee ?quote:
Ik zie de rookwolken nog voor me toen ik vanaf m'n werk in Nejluus'n terug naar huis reedquote:Op zondag 16 januari 2011 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik zie de op straat lopende mensen in badkleding op RTV Oost nog zo voor me.
Daar zit wel iets inquote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, zo denk ik er normaal ook over maar als die nummers te ver uit elkaar liggen is dat niet goed
Zat ik toch goed, kwamen we vaak langs als we naar Ponypark gingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik zie de op straat lopende mensen in badkleding op RTV Oost nog zo voor me.
http://www.kilroynews.net/bestofkilroy/bestof1.htmquote:Op zondag 16 januari 2011 23:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is toch afgefikt daar of zit ik nu fout?
Mwah efteling vind ik niet zo ergquote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef hole1988 het volgende:
Ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef themauster het volgende:
Kennen de noorderlingen nog de Vluchtheuvel in Norg? dat moet nu een spookpark zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |