Dat is waar Jannekje7 is ook single heren en Alors ook denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, hophop, er zijn meer vrouwen in dit topic.
Alors, Oh-oh, Briggy, Miieejj, Jannekje en Pino willen me ook al nietquote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, hophop, er zijn meer vrouwen in dit topic.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Alors, Oh-oh, Briggy, Miieejj, Jannekje en Pino willen me ook al niet
welke conclusies vind je gekquote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jullie trekken allemaal maar gekke conclusies over mij
En Mexicaantje.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is waar Jannekje7 is ook single heren en Alors ook denk ik
wat heeft die vaak mijn bel gered!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef themauster het volgende:
Trouwens heren Tiffany Amber-Thiessenis op RTL5
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Alors, Oh-oh, Briggy, Miieejj, Jannekje en Pino willen me ook al niet
Een hipkikker als haar zou ik niet als vriendin willen hebben ze lijkt mij veel te drukquote:
quote:
Dat kan je er uit rammen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Een hipkikker als haar zou ik niet als vriendin willen hebben ze lijkt mij veel te drukMaar dat is voor iedereen weer anders
Meer kans voor jou jonguh!quote:
ik denk eerder dat Mexicaantje jou in elkaar rost!quote:
Foei, zoiets zeg je nietquote:
Daar is ze te lief voorquote:Op zondag 16 januari 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Mexicaantje jou in elkaar rost!
quote:
Was ook maar een geintjequote:Op zondag 16 januari 2011 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Foei, zoiets zeg je niet. Geen wonder dat je vrijgezel bent
.
Ja dat zeg je nuquote:
17 jaar moet nog veel lerenquote:
Als je me kent weet je dat ik het niet meen.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef themauster het volgende:
[RTL5] [Gerucht] BIG BROTHER KEERT TERUG!
Dit lijkt me trouwens wel weer tof
Cool, daardoor ben ik ooit op Fok gekomenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef themauster het volgende:
[RTL5] [Gerucht] BIG BROTHER KEERT TERUG!
Dit lijkt me trouwens wel weer tof
Daar zullen we het maar op houdenquote:
Ik geloof jequote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je me kent weet je dat ik het niet meen.
Ben niet zulks een gewelddadig persoon.
Ik haat geweld.
Dat kon ik vroeger wel ja maar nu niet meerquote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]JA
. Weer 24 uur per dag streams kijken
.
wat heet zo is heel Fok ontstaanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool, daardoor ben ik ooit op Fok gekomen
Daardoor is fok zelfs goed begonnen in 99quote:Op zondag 16 januari 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool, daardoor ben ik ooit op Fok gekomen
Ontstaan niet, het heeft wel meegeholpen dat fok heel de hype rond de 1e BB meteen goed heeft opgepakt en mede daardoor is geworden tot wat het nu isquote:
Wat voel ik me nu jong.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ontstaan niet, het heeft wel meegeholpen dat fok heel de hype rond de 1e BB meteen goed heeft opgepakt en mede daardoor is geworden tot wat het nu is.
Ik 12 maar mijn vader en ik keken vooral voor Sabinequote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat voel ik me nu jong.
1999, toen was ik zes
Die was leuk om naar te kijken jaquote:Op zondag 16 januari 2011 23:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik 12 maar mijn vader en ik keken vooral voor Sabine
Aai over bolquote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat voel ik me nu jong.
1999, toen was ik zes
Ik heb ze allemaal gevolgd, ook De Busquote:Op zondag 16 januari 2011 23:12 schreef themauster het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik alleen BB1 BB4 en BB5 op Talpa heel erg gevolgd heb.
BB4 was de laatste geloof ik op Yorin. s'middags kon je dan een uurtje live meekijken in het BB huis op tv en daarna had je een smsprogramma met poppetjes die je dan op internet kon creëren zou niet meer weten hoe dat programma heette iets met beach geloof ik
De bus heb ik een stuk minder gevolgd. De BB's wel allemaal, maar sommige wat minder.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gevolgd, ook De Bus
De Bus volgden wij ook en ben ik toen met een paar klasgenoten op de fiets naar toe geweest toen ze in de Eemshaven waren.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gevolgd, ook De Bus
Ze hebben hier wel in de buurt gestaan (Slagharen), maar ben nooit wezen kijken. Vond het leuker om me er voor de tv aan te ergerenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:17 schreef themauster het volgende:
[..]
De Bus volgden wij ook en ben ik toen met een paar klasgenoten op de fiets naar toe geweest toen ze in de Eemshaven waren.
Jij en Pino wonen vlakbij Slagharen?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze hebben hier wel in de buurt gestaan (Slagharen), maar ben nooit wezen kijken. Vond het leuker om me er voor de tv aan te ergeren
Voor mij zo'n 15 km, voor Pino nog 7 km verderquote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij en Pino wonen vlakbij Slagharen?
Soort van ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij en Pino wonen vlakbij Slagharen?
Dan kunnen jullie samenquote:
Dan ben ik dus vaak niet zo ver van jullie af geweestquote:
Zou kunnen, ware het niet dat ik dat een pauperpark vindquote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie samen naar het ponypark.
Alsof Slagharen zo boeiend is. Vroeger te vaak geweest.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie samen naar het ponypark.
Ponypark dus??quote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ben ik dus vaak niet zo ver van jullie af geweest
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou kunnen, ware het niet dat ik dat een pauperpark vind
Ik zeg toch ook niet dat ik het leuk vindquote:Op zondag 16 januari 2011 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof Slagharen zo boeiend is. Vroeger te vaak geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |