en daarom TT-waardigquote:
quote:
Maak even een mental image van een vrouw die van skaten en surfen houdt. Alhoewel, ze hebben geen van allen opgehangen, ik moet ook maar eens beginnen met skaten en surfenquote:
je moet gewoon doen waar je zin in hebt. ik vind je zo ook al leuk hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maak even een mental image van een vrouw die van skaten en surfen houdt. Alhoewel, ze hebben geen van allen opgehangen, ik moet ook maar eens beginnen met skaten en surfen
Da's dan 1. Zij had 3 kerels aan de lijnquote:Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet gewoon doen waar je zin in hebt. ik vind je zo ook al leuk hoorv oor mij hoef je niet te skaten en surfen
wat moet je met 3 kerels als ik de ware ben?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's dan 1. Zij had 3 kerels aan de lijn
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSquote:
mij mag je ook wel bellenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's dan 1. Zij had 3 kerels aan de lijn
Omdat luxeprobleemquote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
wat moet je met 3 kerels als ik de ware ben?
Ej Rock !quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat moet je met 3 kerels als ik de ware ben?
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS
hihi, je zei pielenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef CindieY het volgende:
Neeeeee, nu zie ik Paul Rabbering pielen met een condoom
'navond!quote:
hai haiquote:
omdat ik het sneu vind dat niemand reageert wil ik even zeggen dat ik er helaas geen weet. zoek je iets speciaals?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef miieejj het volgende:
weet iemand een website met muziek wallpapers ?
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik het sneu vind dat niemand reageert wil ik even zeggen dat ik er helaas geen weet. zoek je iets speciaals?
Gewoon googlen toch... Elk plaatje voldoet wel als wallpaper.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik het sneu vind dat niemand reageert wil ik even zeggen dat ik er helaas geen weet. zoek je iets speciaals?
beetje googelen en dan vind je vast wel het 1 en anderquote:Op zondag 16 januari 2011 21:09 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
nee ik zoek niks speciaals..
ik kijk zelf wel verder
http://pcm-tv.com/news/wp-content/uploads/2010/09/Graffiti6.jpgquote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje googelen en dan vind je vast wel het 1 en ander
Mooi nummer, jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
mooi nummer dit! Wonderful life van Hurts.
en ik vraag me af waarom Briggy niet even zwaait, ze is volgens last.fm aan t luisteren
hurts .. ja. die maken goeie muziekquote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
en ik vraag me af waarom Briggy niet even zwaait, ze is volgens last.fm aan t luisteren
oh no! it's pino!quote:
hier de clips (2 versies idd)quote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
Dewie?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh no! it's pino!
hello pino, je negerinnegrootmoeder was net nog op de straalpaal!
gezelligquote:
Gerda Havertong!quote:
Nouja, last van, last van.. 't Valt op dat veel mensen BZV kijkenquote:
dat is wel heel preutsquote:
ik ga zo ff de uitzendinggemist kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, last van, last van.. 't Valt op dat veel mensen BZV kijken
mosselquote:
idd niet te vretenquote:
in een vorm van een tepelquote:
probeert ze idd, met haar kleren aan.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
ki dacht eerst dat het zo'n candystring was. lijkt me zo smerig om dan die zoete snoepjes met zo'n poepsmaak op te ten
mijn pa ook, maar die moet er al 04:45 eruitquote:
die liggen een broertje of zusje voor Anthony te fabriceren!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die liggen een broertje of zusje voor Anthony te fabriceren!
zijn moeder ligt met een candystring en een snoopynachthemd aan en papa komt a la Tarzan van de kast slingeren en valt bijna met lamp en al boven op mama!quote:
wat een niveauquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die liggen een broertje of zusje voor Anthony te fabriceren!
hoi!quote:
dat dusquote:
yup. samen met Cher deden ze een legendarische versie va n I got you babe. uitgebracht in 1994quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef alors het volgende:
Maaar kwamen Beavis en Butthead voorbij op de radio???
Ja, dat nummer met Cher, I got you babe.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef alors het volgende:
Maaar kwamen Beavis en Butthead voorbij op de radio???
ik momenteel niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er zijn mensen die dat hun hele leven afvragen
jaja Pino! hij wil je!quote:
ik heb al hints zat gegeven.quote:
Het is hier toch geen spelprogrammaquote:
tis alleen de vraag of Pino ze oppikt...quote:
Wat heeft mijn opmerking over dit nummer er mee te maken?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo. Duidelijk genoeg denk ik.
Niks.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft mijn opmerking over dit nummer er mee te maken?
die is te groot voor mequote:Op zondag 16 januari 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis alleen de vraag of Pino ze oppikt...
hole zegt dat jij een enorme piemel hebt!quote:
ooh die is zooooooooo vet hequote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. samen met Cher deden ze een legendarische versie va n I got you babe. uitgebracht in 1994
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |