ik vooral om te lachenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
boer zoekt vrouw? ik kijk het niet eens
Kappen met 3FM, NU WIDM KIJKEN JIJ.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef CindieY het volgende:
Ik geef 3FM nog een kans tot half11, ik moet WIDM ook nog altijd terugzien.
Ja baas!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kappen met 3FM, NU WIDM KIJKEN JIJ.
Ik ook niet. Wel eens een aflevering gezien, maar de week erop vergat ik het weer te kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
boer zoekt vrouw? ik kijk het niet eens
ik zag ook een aantal berichtjes over boek zoekt vrouw .. maar meestal op de toon van deze smiley -->quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vooral om te lachenen Berber is leuk. maar die gaat er vanavond uit meende ik te lezen op Twitter
Ik heb alleen tijdens SR niet gekeken, dat ging net ff voor.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel eens een aflevering gezien, maar de week erop vergat ik het weer te kijken
ik heb er geen zin in om zoiets te kijken.. vooral die yvonne jaspersquote:Op zondag 16 januari 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel eens een aflevering gezien, maar de week erop vergat ik het weer te kijken
held!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflid=12008888
Lola Kite = baas, megahit graagquote:Op zondag 16 januari 2011 22:06 schreef CindieY het volgende:
Lola Kite, wat een leuk en energiek nummer is dit!
Veel plezierquote:
quote:
duurt altijd lang voor het ook op UG staat.quote:
ciao!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef rudymackay het volgende:
Ai, m'n ritme omdraaien: komende week doe ik de ochtendshow op Radio 6. Luistert allen dus!! :-) www.radio6.nl
Hoe krijg je eigenlijk dat Twitterplaatje erbijquote:
Stoer, morgen dus maar Radio6 luisteren.quote:
iets met greasemonkey geloof ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk dat Twitterplaatje erbij?
goh hoe vaak heb ik deze vraag wel niet gehad.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe krijg je eigenlijk dat Twitterplaatje erbij?
Oke thanks. Maar Firefox... Ik gebruik Chromequote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
goh hoe vaak heb ik deze vraag wel niet gehad.
Ik gebruik een tooltje (greasemonkey) waarmee ik extra functies kan toevoegen. In dit geval een functie waarmee ik een tweet ophaal en deze omvorm tot een quote in fok.
http://www.mychromeaddons(...)semonkey-for-chrome/quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke thanks. Maar Firefox... Ik gebruik Chrome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |