Ik ken 't niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef themauster het volgende:
Kennen de noorderlingen nog de Vluchtheuvel in Norg? dat moet nu een spookpark zijn
Gruwlijk, 10 jaar al weerquote:Op zondag 16 januari 2011 23:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.kilroynews.net/bestofkilroy/bestof1.htm
Ben ik nog wel geweest in groep6 of 7quote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef themauster het volgende:
Kennen de noorderlingen nog de Vluchtheuvel in Norg? dat moet nu een spookpark zijn
moet je eens denken dat 9/11 dit jaar ook alweer 10 jaar geleden is. tijd gaat snel zegquote:
Nu je het zegt.. Damn.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef themauster het volgende:
[..]
moet je eens denken dat 9/11 die jaar ook alweer 10 jaar geleden is. tijd gaat snel zeg
klopt helemaal 2x geweest met schoolreisquote:Op zondag 16 januari 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben ik nog wel geweest in groep6 of 7
Was toch zo'n half speelpark half zwembadiets?
Ik dacht dat ik zo'n beetje alles in het noorden wel gehad had aan vermaak, maar niet dusquote:Op zondag 16 januari 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben ik nog wel geweest in groep6 of 7
Was toch zo'n half speelpark half zwembadiets?
Er van houden is een groot woordquote:
Jullie gingen vroeger zeker ook naar Appelscha of dat ook niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zo'n beetje alles in het noorden wel gehad had aan vermaak, maar niet dus
Is niet goed genoegquote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er van houden is een groot woord, maar vind het niet erg erin te zitten
.
Pff, Appelscha ben ik veel geweest met de jeugdwerkgroep hier.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Jullie gingen vroeger zeker ook naar Appelscha of dat ook niet?
Ik zie ze nog instorten alsof het gisteren wasquote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef themauster het volgende:
[..]
moet je eens denken dat 9/11 dit jaar ook alweer 10 jaar geleden is. tijd gaat snel zeg
ik zowat ieder jaar met schoolreisje en ook wel eens in drievliet.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah efteling vind ik niet zo erg, ben er 3x of zo geweest met vrienden
.
Vroegah wel geweest ja, met schoolreisje. Alleen dat is minstens 15 jaar geleden.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef themauster het volgende:
JA IK VIND DIE SUPERVET EN ZOU ER HET LIEFST HEEL DE DAG IN ZITTEN !!!!quote:
Ja net of het nog maar net geleden is gebeurdquote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie ze nog instorten alsof het gisteren was.
.
Middelbare school was (achteraf gezien) sowieso een erg goede periodequote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja net of het nog maar net geleden is gebeurdDamn ook al weer 10 jaar geleden dat ik in de 3e klas zat mijn mooiste middelbare schooljaar
Staan wel een aantal filmpjes op YouTube, helemaal verwilderd..quote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef themauster het volgende:
[..]
klopt helemaal 2x geweest met schoolreis
Ik haat mijn 1e 2 jaar nog steeds, achterlijke leraren, kutklasquote:Op zondag 16 januari 2011 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Middelbare school was (achteraf gezien) sowieso een erg goede periode.
Al een paar jaar dicht, kwam er achter toen ik een tripje aan het plannen was met het neefje en nichtje van mijn vrouw.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staan wel een aantal filmpjes op YouTube, helemaal verwilderd..
Wist trouwens niet eens dat ie gesloten was
Tsja leraren en lessen waren de iets mindere punten, maar de periode opzichquote:Op zondag 16 januari 2011 23:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik haat mijn 1e 2 jaar nog steeds, achterlijke leraren, kutklasMijn jaren op de opleiding Onderwijsassistent waren de beste
De weekenden genoot ik inderdaad vanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja leraren en lessen waren de iets mindere punten, maar de periode opzich, de tussenuren, de weekenden, alles
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |