Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
OEw wat akelig zeg.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ze krijgt geen bijstand ivm uitkering van haar vriend en ze hebben te hoge huur om te kunnen blijven wonen
dat zuigtquote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ze krijgt geen bijstand ivm uitkering van haar vriend en ze hebben te hoge huur om te kunnen blijven wonen
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is zwaar klote zegquote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
Wat gaat er nu gebeuren?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
oh, dat zal ik even zeggen, dankjequote:Op zondag 16 januari 2011 18:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zuigt![]()
naar de gemeente gaan want mijn onderburen in mijn vorig huis hadden ook zoiets toen ging de gemeente bij betalen icm de soos
Geen idee..nou ja, ze hebben een klein appartementje waar ze kunnen wonen, maar daar past eigenlijk niet eens een bank en een bed en een babyquote:
ja naar de soos of de gemeente bellen, ze doen toch nog wel een wat als het echt nodig is, helemaal als je een kleien hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat zal ik even zeggen, dankje
Oeh bah, wat erg zeg. Kan dan de gemeente er geen vaart achter zetten dat ze ergens aan het werk kunnen. Of werkt dat zo niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee..nou ja, ze hebben een klein appartementje waar ze kunnen wonen, maar daar past eigenlijk niet eens een bank en een bed en een baby
Dat is wel heel kleinquote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee..nou ja, ze hebben een klein appartementje waar ze kunnen wonen, maar daar past eigenlijk niet eens een bank en een bed en een baby
Laat haar even langs de sociaal raadslieden gaan bij mij, is gratis en kunnen ze kijken waar ze recht op heeft! Ik kan je zo een telnmr enzo gevenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, jajaja!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat haar even langs de sociaal raadslieden gaan bij mij, is gratis en kunnen ze kijken waar ze recht op heeft! Ik kan je zo een telnmr enzo geven
Ik PM wel even en echt meteen morgen laten bellen! Zij weten waar ze recht op heeftquote:
Hij is zelfs binnen hier. Mijn koffiekan wás vol...quote:Op zondag 16 januari 2011 18:24 schreef Trevland het volgende:
Is hij oooooooooooooooooooooooooooook daar in de buurt?
quote:
Hey Trev... heb jij die nieuwe mobiele layout gezien?quote:
Nope, nog niet gezien, is die dan zo erg veranderd?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Trev... heb jij die nieuwe mobiele layout gezien?
Mwah viel tegen, heb een paar dvdtjes gekocht en een kettinkje
Nee hoor want het was prachtig mooi weerquote:Op zondag 16 januari 2011 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, nog niet gezien, is die dan zo erg veranderd?
Aha, dat is wel jammer
haiquote:
Fijn dat jij je vermaakt hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor want het was prachtig mooi weeren ik heb me prima vermaakt
Wat betreft die nieuwe mobiele layout ik ga dat even uitvogelen. Ik hoorde dat je het 1 en ander kan instellen
[..]
hai
Ja hoor geen probleemquote:Op zondag 16 januari 2011 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn dat jij je vermaakt hebt
Ik ga zo ook wel eens kijken
De Starbucks maar dus een boel goedquote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleemStarbucks
![]()
![]()
en verder gewoon leuk om hoop mensen te bekijken
Hoezo, korrel voor korrel?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Zow dat was de eetsessie weer hier..... We aten nasi, en dat gaat zachtjes gezegd bij de koters nogal sloom
sowieso eten bij kinderenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Zow dat was de eetsessie weer hier..... We aten nasi, en dat gaat zachtjes gezegd bij de koters nogal sloom
Haiquote:
Koentjequote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Hier niet sloom, maar wel onder luid gezeur meestalquote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
trevquote:
ajaxquote:
lovelyquote:
koenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Dat is zeker een rampquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Nasi is echt zo'n gerecht, net als bami, met nogal wat groente erin en dan gaan ze wat ze niet zo lekker vinden eruit pulken
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Nasi is echt zo'n gerecht, net als bami, met nogal wat groente erin en dan gaan ze wat ze niet zo lekker vinden eruit pulken
Kinderen houden eenmaal niet van groenten, Ouders welquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Ze moesten het zeker met stokjes eten?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Dat doet mijn man ookquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Dat is dus zeker niet het gevalquote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kinderen houden eenmaal niet van groenten, Ouders wel
Mijn oudste kind eet alles, mijn jongste zeurt bij allesquote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kinderen houden eenmaal niet van groenten, Ouders wel
Dat is bij mij precies andersom..:Dquote:Op zondag 16 januari 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn oudste kind eet alles, mijn jongste zeurt bij alles
Aww, dat is altijd zo zieligquote:Op zondag 16 januari 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is bij mij precies andersom..:D
Alleen op het moment niet want de jongste is weer ziekmorgen naar de dokter
nee, dinsdag weer.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi toek, Lekker geklust vandaag?
Mja sinds de kerst al 3 keer ziek geweestquote:
Dat is nu wel heel vaak jaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja sinds de kerst al 3 keer ziek geweestik vind het ietwat veel ... en dan dat nare hoesten erbij... en koorts... Het bevalt me voor geen meter
En dat heb ik niet gauw
Dat is wel veel jaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja sinds de kerst al 3 keer ziek geweestik vind het ietwat veel ... en dan dat nare hoesten erbij... en koorts... Het bevalt me voor geen meter
En dat heb ik niet gauw
Als ze iets minder lekker vinden duurt ieder hapje z-o--l-a-n-gquote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze moesten het zeker met stokjes eten?
die van mij lust niksquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat lusten jullie kinderen het meest niet?
De mijne eet nietquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben sowieso niet echt van het naar de dokter gaan, ze zeggen vaak, kijk het maar aan, ze mogen 3 dagen koorts hebben etc. geef maar een zetpil...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja
Anders gewoon zeggen dat je een doorverwijzing wilt, en goed laten nakijken
pfoe de oudste vind sperciebonen ECHT niet lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Oudste lust geen spruiten, jongste lust alleen patat en pannenkoekenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze lusten vrijwel alles, alleen inderdaad nasi en bami gaat wat minder, en groente als prei moeten ze nietquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe oud zijn je kinderen?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste lust geen spruiten, jongste lust alleen patat en pannenkoeken
Ja is ook veel, ik loop ook niet snel maar als ik er een naar gevoel bij heb, ga ik op zeker.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt van het naar de dokter gaan, ze zeggen vaak, kijk het maar aan, ze mogen 3 dagen koorts hebben etc. geef maar een zetpil...
Maar ik vind nu met dat koorts erbij voor een 3e keer wel veel in zo'n korte tijd dus ik zie het wel wat ze zeggen.
[..]
pfoe de oudste vind sperciebonen ECHT niet lekker
de jongste die vreet gewoon alles met de pot mee... tot aan mexicaanse wraps toe
6 en 9, allebei jongensquote:
Ow 2 is zo'n leuke leeftijdquote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof, die van mij zijn 2 en 6 (ook jongens)
Mijne zijn 6 en (bijna) 8, ook jongens dusquote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof, die van mij zijn 2 en 6 (ook jongens)
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow 2 is zo'n leuke leeftijd
Die van 9 is aan het pre-puberen en die van 6 doet hem mooi na, dus hier meestal sfeer![]()
Mijn neef lustte eerst niet groentes, toen ging hij vitaminepillen slikken,, Nu eet hij gewoon Rode kool etcquote:Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste lust geen spruiten, jongste lust alleen patat en pannenkoeken
Wist ikquote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijne zijn 6 en (bijna) 8, ook jongens dus
Herkenbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
geweldig
Ja hier is het ook 'kopieer je grote broer'Het kan heel goed gaan samen... maar ook totaal niet. en dat in 5 minuten tijd
Ik geef ze ook vitaminepillenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn neef lustte eerst niet groentes, toen ging hij vitaminepillen slikken,, Nu eet hij gewoon Rode kool etc
Die van mij krijgen ook spongebobvitaminesquote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn neef lustte eerst niet groentes, toen ging hij vitaminepillen slikken,, Nu eet hij gewoon Rode kool etc
Ja heb ik ook gegeven, helpt wel goed vond ik, maar ik heb over schoolprestaties niet te klagenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij krijgen ook spongebobvitaminesen de oudste krijgt er nog visolie bij...voor de concentratie
Ja maar jij hebt meiden.... dus dat is het verschilquote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef wel.o.k het volgende:
leuk om te zien dat mijn kinderen volkomen normaal zijn
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef wel.o.k het volgende:
leuk om te zien dat mijn kinderen volkomen normaal zijn
Het is wennen... vooralsnog wil ik de oude mobiele layout wel terugquote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
De nieuwe mobiel layout ziet er zeker tof uit
Whehehehe die zijn ergerquote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt meiden.... dus dat is het verschil
Van mij hoeft het nietquote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wennen... vooralsnog wil ik de oude mobiele layout wel terug.
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehehe die zijn erger
Dat zijn kattekoppen
mee eens maar dat komt omdat er nog genoeg aan schortquote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wennen... vooralsnog wil ik de oude mobiele layout wel terug.
nou idd felle tantesquote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehehe die zijn erger
Dat zijn kattekoppen
Visoliequote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij krijgen ook spongebobvitaminesen de oudste krijgt er nog visolie bij...voor de concentratie
Fruit eten ze hier ook heeeeeeeeeel graag
Wat is daar mis mee?quote:
misschien is hij in de war met levertraan?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[ afbeelding ]
vroeger kreeg je een lepel levertraan in je mik gedouwd
Ik mis een legenda van al die icoontjes achter de topicsquote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mee eens maar dat komt omdat er nog genoeg aan schort
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien is hij in de war met levertraan?
GMTA![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[ afbeelding ]
vroeger kreeg je een lepel levertraan in je mik gedouwd
GMTAquote:Op zondag 16 januari 2011 20:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien is hij in de war met levertraan?
GMTA![]()
fubarquote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo ik ben ook weer in leven...
wel es waar even brak ...
Alles went wel, ik vind het wel handiger dat je nu wat meer opties hebt en dat je alle smilies kan open klappenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis een legenda van al die icoontjes achter de topics.
colegaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
fubarquote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Hey Fubarquote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
We zullen wel moeten wennen, he... alleen jammer dat het oranje weg is, dat was toch wel mooiquote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alles went wel, ik vind het wel handiger dat je nu wat meer opties hebt en dat je alle smilies kan open klappen
Oeh die is wel mooi zegquote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh ik heb een nieuwe wallpaper![]()
treinentopic #288| Waar 90% van het topic foto's van Durk zullen zijn
Deventer![]()
mooie plaat flesquote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Deventer![]()
Die ziet er goed uitquote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Deventer![]()
Ja dat oranje had zeker wat, dat is wel jammer jaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zullen wel moeten wennen, he... alleen jammer dat het oranje weg is, dat was toch wel mooi.
Maar een legenda blijft handig.
ja je wordt gemist hoorquote:
Enfermerelzussiequote:Op zondag 16 januari 2011 20:12 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Pff ja idd, weekend weer bijna voorbij
Maar woensdag gaan manlief en ik een daaggie naar Berlijn, jeuj!Alleen maar om 1 tentoonstelling te zien, magoed
Toch een dagje eruit
Hey Enfequote:Op zondag 16 januari 2011 20:12 schreef Enfermera het volgende:
Avond
Pff ja idd, weekend weer bijna voorbij
Maar woensdag gaan manlief en ik een daaggie naar Berlijn, jeuj!Alleen maar om 1 tentoonstelling te zien, magoed
Toch een dagje eruit
erm nog even brak als 4 uur geledenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja je wordt gemist hoor
Hoe is het?
[..]
Enfermerelzussie
Wat heerlijk naar Berlijnkom je wel even verslag uitbrengen? En naar wat voor tentoonstelling ga je?
Hey meis!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja je wordt gemist hoor
Hoe is het?
[..]
Enfermerelzussie
Wat heerlijk naar Berlijnkom je wel even verslag uitbrengen? En naar wat voor tentoonstelling ga je?
Trevquote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Alvast veel plezier woensdag
Ja hoor, alleen een beetje verkouden nog, as usalquote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey meis!![]()
Leuk heWe zijn er vorig jaar in het voorjaar al eens geweest, wat een geweldige stad is dat zeg
Jaaaa zeker!
Tentoonstelling over Hitler in het geschiedenismuseum van Berlijn, is er nog maar tot begin feb dus vandaar![]()
[..]
TrevBen je alweer helemaal beter?
Thanks
Ik ben er nog nooit geweest dus ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey meis!![]()
Leuk heWe zijn er vorig jaar in het voorjaar al eens geweest, wat een geweldige stad is dat zeg
Jaaaa zeker!
Tentoonstelling over Hitler in het geschiedenismuseum van Berlijn, is er nog maar tot begin feb dus vandaar![]()
[..]
Thanks
zusterquote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey meis!![]()
Jaaaa zeker!
[..]
Thanks
ja, jij gaat voor een bordjequote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wait a minute. Je gaat even naar Berlijn op en neer voor een tentoonstelling over Hitler?Hmmkay
Nou niet voor EENTJE hoorquote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 16 januari 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet voor EENTJE hoorMaar ik heb er geen moeite mee om dat soort afstanden af te leggen voor relatief weinig reden
Ik dacht dat ik de enige was
Nee.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Meneer Fles, is er al iets bekend over die uitzending van Man bijt hond?
Ah mooiquote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een beetje verkouden nog, as usal
Yupquote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wait a minute. Je gaat even naar Berlijn op en neer voor een tentoonstelling over Hitler?Hmmkay
Ik voor die tijd ook niet, maar het is echt een hele aparte stad. Normaal in Nederland heb je gewoon 1 stadscentra in een grote stad, daar heb je er echt heul veel. Denk je ergens in een centrum te zijn, ben je er zo weer uit, en een paar honderd meter verderop weer een volgend 'centrum'. En natuurlijk de geschiedenis van de stad, Alexanderplatz, unter den linden enzo....quote:Op zondag 16 januari 2011 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest dus ik zou het eerlijk gezegd niet wetenMaar als je het toen al tof vind logisch dat je er dan nog een keer naar terug wilt
Uhhuhquote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zuster![]()
interessante tentoonstelling (positief bedoeld)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]/careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga even BZV kijken![]()
Boer zoekt vrouwquote:
Boer zoekt Vrouw. Ik denk iets uit het hartenjagen of zoquote:
boer is troef, klaverjassenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boer zoekt Vrouw. Ik denk iets uit het hartenjagen of zo
Hai Trevquote:
Wokjequote:
Merelquote:
Volgend jaar Boer zoekt Neger op tv. Had niemand verwachtquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar Boer zoekt Neger op tv. Had niemand verwacht
[..]
[..]
Misschien had je mij uit moeten nodigenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
Typisch... normaal koop ik minimaal bier als ik mijn verjaardag vier, en is de voorraad zo op... heb ik nu een heel krat gekocht, heeft er echt niemand bier gedronken.
Er is dus nog een heel krat voor februari dusquote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien had je mij uit moeten nodigen
wat een ramp... nu moet je het zelf opdrinken.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
Typisch... normaal koop ik minimaal bier als ik mijn verjaardag vier, en is de voorraad zo op... heb ik nu een heel krat gekocht, heeft er echt niemand bier gedronken.
o ja, spelletjes, nog eens zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is dus nog een heel krat voor februari dus.
Ja, en waar moet ik dan slapen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is dus nog een heel krat voor februari dus.
Er is een verschil tussen moeten en doen... dat laatste gebeurt nietquote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat een ramp... nu moet je het zelf opdrinken.
Mart en een kratje kan rustig 5 jaar duren hoor. Of 10.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat een ramp... nu moet je het zelf opdrinken.
Nee, kaartspel. Rikken.quote:
net zo een bier drinker als mij dusquote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mart en een kratje kan rustig 5 jaar duren hoor. Of 10.
Jaaaa, weerquote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Trev
[..]
Wokje![]()
[..]
Merel![]()
Wat las ik, ga je naar Berlijn
![]()
net zo iets als stiftenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ken ik niet... wel jammer, was wel een leuke geweest voor een nog te maken topic.
Ik houd van Berlijnquote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaa, weer![]()
Heb er zo'n zin in, al is het maar even!
![]()
Hier nog zo eentjequote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net zo een bier drinker als mij dus
PWNDquote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef MPG het volgende:
Gatverdamme. Heb je koffie van de starfucks (ja ik weet), zit er gvd koffiedraos onderin![]()
.
Jij moet eens in Polen of Tsjechië koffie gaan drinkenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef MPG het volgende:
Gatverdamme. Heb je koffie van de starfucks (ja ik weet), zit er gvd koffiedraos onderin![]()
.
En wat zit daar dan in?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet eens in Polen of Tsjechië koffie gaan drinken
Of bij mij op het werkquote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet eens in Polen of Tsjechië koffie gaan drinken
Uhhuh, ik ookquote:
quote:
ik ben nog zowel in oost- als west-berlijn geweestquote:
En dan kan je weer begin feb je huis schoonmakenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
Zo, de afwas is weggewerkt... nu even stofzuigen.
dat heb ik hier meequote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh, ik ookNa de eerste keer ben ik verslingerd geraakt
Ook op Postdammerplatz, dan sta je daar, stukken van de Muur enzo, en foto's hoe het was, en nu is het zooo anders, nog geen 20 jaar later.
Zooo bizar.
Ik ben nooit verder dan munchen gekomen in duitslandquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nog zowel in oost- als west-berlijn geweest
Ja, maar ook zaterdag alweer hoor... dat is een wekelijks terugkerend ritueel.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan kan je weer begin feb je huis schoonmaken
Ja, het is zo surreëel daar... En zo vol van historiequote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh, ik ookNa de eerste keer ben ik verslingerd geraakt
Ook op Postdammerplatz, dan sta je daar, stukken van de Muur enzo, en foto's hoe het was, en nu is het zooo anders, nog geen 20 jaar later.
Zooo bizar.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nog zowel in oost- als west-berlijn geweest
Ik wil naar Chernobyl!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik hier mee
http://www.kiddofspeed.com/chernobyl-revisited/chapter5.html
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil naar Chernobyl!Ga je mee?
Vervelend hequote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ook zaterdag alweer hoor... dat is een wekelijks terugkerend ritueel.
voor deze keer danquote:
hij heeft nog over land gelopen waar nu de chinese muur staatquote:
Niet zonder mijquote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil naar Chernobyl!Ga je mee?
Op de mijne ookquote:Op zondag 16 januari 2011 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja
![]()
dat staat op mijn verlanglijstje
quote:
Woah, geil hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij heeft nog over land gelopen waar nu de chinese muur staat
Jij wil ookquote:
Ohja, das idd ook heul interessantquote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik hier mee
http://www.kiddofspeed.com/chernobyl-revisited/chapter5.html
Idd jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het is zo surreëel daar... En zo vol van historie
[..]
Mag ik je aanraken?![]()
ik heb nog op dino's gejaagdquote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij heeft nog over land gelopen waar nu de chinese muur staat
Ik wil ook naar tsjernobylquote:Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op de mijne ookDat lijkt me zo onbeschrijfelijk gaaf!
![]()
Maar niemand wil meeBehalve jij dan
[..]
trusten enferquote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, das idd ook heul interessant![]()
[..]
Idd ja![]()
![]()
Ik ga slapen mensen, trusten![]()
Trusten Enfequote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, das idd ook heul interessant![]()
[..]
Idd ja![]()
![]()
Ik ga slapen mensen, trusten![]()
Ik heb nog met knuppels verschillende grotten uitgewoontquote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog op dino's gejaagd
Die moet nu in een appartementje met 1 slaapkamer gaan wonen met haar vriend en hun zoontje, gok ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi
Wat gebeurt er nu met je zus?
de eerste 2 ben ik nog niet geweest de rest welquote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef Toekito het volgende:
Ik wil naar Milaan, Barcelona, Liverpool, Glasgow en Wenen puur om voetbaltechnische redenen maar bijv. met Marijke mee om historische redenen.
En om autosportredenen naar Imola
nadat ik ze had gemaaktquote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb nog met knuppels verschillende grotten uitgewoont
Nee dan gaan we gewoon met de EN naar Warschau en daarvandaan door naar Kyiv. Kan wel in 2 zetjes lijkt me vanuit Utrecht. 3 vanuit Zwolle.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, geil hoor![]()
[..]
Jij wil ookDan gaan we met de trein
Gaan we dan ook met de syberie expres?
![]()
Barcelona en Londen zijn mijnquote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de eerste 2 ben ik nog niet geweest de rest wel
suikertjequote:
Alleen als dat net zo leuk is als je huidigequote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die moet nu in een appartementje met 1 slaapkamer gaan wonen met haar vriend en hun zoontje, gok ik.
Goffer, ik heb heul geen leuk hoofd.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als dat net zo leuk is als je huidige
Suikerbeeeebquote:
london ben ik al geweest barcelona moet ik nog steeds eens gaan kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barcelona en Londen zijn mijnsteden
jaquote:
Welquote:Op zondag 16 januari 2011 21:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goffer, ik heb heul geen leuk hoofd.
Een CR hoofdquote:Op zondag 16 januari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als dat net zo leuk is als je huidige
Ik denk al, ik reageer maar even nietquote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
en haar eigen schuld, maar toch
Eerst naar de Raadsliedenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die moet nu in een appartementje met 1 slaapkamer gaan wonen met haar vriend en hun zoontje, gok ik.
Zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
Woah! Ik wil dat!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan gaan we gewoon met de EN naar Warschau en daarvandaan door naar Kyiv. Kan wel in 2 zetjes lijkt me vanuit Utrecht. 3 vanuit Zwolle.
Hoezo haar eigen schuld?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
Hoezo eigen schuld?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
sgoed, waarom nietquote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah! Ik wil dat!Als ik een baan heb, zullen we dan?
Jij ookquote:Op zondag 16 januari 2011 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga slapen, Allemaal een fijne nacht
Trustenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
slaap ze ajaxquote:Op zondag 16 januari 2011 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
dobroe denquote:Op zondag 16 januari 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sgoed, waarom niet![]()
Leer je wel even het Cyrillische alfabet dan? En wat Russisch of Oekraïens kan ook van pas komen. Dat niet alles op mij neer komt, snap je![]()
Omdat ze al jaren dubbele lasten hebben en roepen dat ze er iets aan moeten doen, vervolgens niets doen ondanks uitkeringen en baby en zelfs een andere woning afwijzen en nu het dan mis gaat daarover in paniek rakenquote:
Is het alweer kinderbedtijd?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ha Koenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:WDMhYBl13vy_2M:http://www.nonziescraps.c(...)2.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Keequote:Op zondag 16 januari 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sgoed, waarom niet![]()
Leer je wel even het Cyrillische alfabet dan? En wat Russisch of Oekraïens kan ook van pas komen. Dat niet alles op mij neer komt, snap je![]()
Aha, ja dat is wel een beetje domquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze al jaren dubbele lasten hebben en roepen dat ze er iets aan moeten doen, vervolgens niets doen ondanks uitkeringen en baby en zelfs een andere woning afwijzen en nu het dan mis gaat daarover in paniek rakenPlus nog meer maar dat zet ik hier niet neer
Hey Koenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:WDMhYBl13vy_2M:http://www.nonziescraps.c(...)2.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Koenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef Koen66 het volgende:
koenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef Koen66 het volgende:
koenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef Koen66 het volgende:
was het dat dan niet ?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles, Wok en MZ naar Tsjernobyl![]()
Wanneer? 2112?
klinkt een beetje als laksheidquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze al jaren dubbele lasten hebben en roepen dat ze er iets aan moeten doen, vervolgens niets doen ondanks uitkeringen en baby en zelfs een andere woning afwijzen en nu het dan mis gaat daarover in paniek rakenPlus nog meer maar dat zet ik hier niet neer
Kont brandt, blaren zitten, Jerommeke zegtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Erg geliefd bij de homo's en jonge meisjes.quote:
je vergeet MPGquote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer? 2012?
Jullie negeren mijquote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer? 2012?
hahahahaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg geliefd bij de homo's en jonge meisjes.
En wat nou als ik ook mee wil?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer? 2012?
dan zoek je het ook opquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is geen grap, dat is gewoon zoquote:
gelukkig nietquote:
klopt, ik weet hetquote:Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is geen grap, dat is gewoon zo
dat is altijd klotequote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar ze is ook mijn hele lieve zus met een enorm lief kindje, dus het blijft klote
Dat blijft het zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar ze is ook mijn hele lieve zus met een enorm lief kindje, dus het blijft klote
idd zwaar klote kan ik me goed voorstellen, weet hoe het is om familie te hebben die zwaar financieel in de shit zitquote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd zwaar klote kan ik me goed voorstellen, weet hoe het is om familie te hebben die zwaar financieel in de shit zit
verstandigquote:Op zondag 16 januari 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
en..nou ja, meer dingen dus, maar goed.
niet voor hier
Ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer? 2012?
en MPG ook meenemen hequote:
altijd kutquote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |