Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
OEw wat akelig zeg.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ze krijgt geen bijstand ivm uitkering van haar vriend en ze hebben te hoge huur om te kunnen blijven wonen
dat zuigtquote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ze krijgt geen bijstand ivm uitkering van haar vriend en ze hebben te hoge huur om te kunnen blijven wonen
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is zwaar klote zegquote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
Wat gaat er nu gebeuren?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
oh, dat zal ik even zeggen, dankjequote:Op zondag 16 januari 2011 18:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zuigt![]()
naar de gemeente gaan want mijn onderburen in mijn vorig huis hadden ook zoiets toen ging de gemeente bij betalen icm de soos
Geen idee..nou ja, ze hebben een klein appartementje waar ze kunnen wonen, maar daar past eigenlijk niet eens een bank en een bed en een babyquote:
ja naar de soos of de gemeente bellen, ze doen toch nog wel een wat als het echt nodig is, helemaal als je een kleien hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat zal ik even zeggen, dankje
Oeh bah, wat erg zeg. Kan dan de gemeente er geen vaart achter zetten dat ze ergens aan het werk kunnen. Of werkt dat zo niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee..nou ja, ze hebben een klein appartementje waar ze kunnen wonen, maar daar past eigenlijk niet eens een bank en een bed en een baby
Dat is wel heel kleinquote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee..nou ja, ze hebben een klein appartementje waar ze kunnen wonen, maar daar past eigenlijk niet eens een bank en een bed en een baby
Laat haar even langs de sociaal raadslieden gaan bij mij, is gratis en kunnen ze kijken waar ze recht op heeft! Ik kan je zo een telnmr enzo gevenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, jajaja!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat haar even langs de sociaal raadslieden gaan bij mij, is gratis en kunnen ze kijken waar ze recht op heeft! Ik kan je zo een telnmr enzo geven
Ik PM wel even en echt meteen morgen laten bellen! Zij weten waar ze recht op heeftquote:
Hij is zelfs binnen hier. Mijn koffiekan wás vol...quote:Op zondag 16 januari 2011 18:24 schreef Trevland het volgende:
Is hij oooooooooooooooooooooooooooook daar in de buurt?
quote:
Hey Trev... heb jij die nieuwe mobiele layout gezien?quote:
Nope, nog niet gezien, is die dan zo erg veranderd?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Trev... heb jij die nieuwe mobiele layout gezien?
Mwah viel tegen, heb een paar dvdtjes gekocht en een kettinkje
Nee hoor want het was prachtig mooi weerquote:Op zondag 16 januari 2011 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, nog niet gezien, is die dan zo erg veranderd?
Aha, dat is wel jammer
haiquote:
Fijn dat jij je vermaakt hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor want het was prachtig mooi weeren ik heb me prima vermaakt
Wat betreft die nieuwe mobiele layout ik ga dat even uitvogelen. Ik hoorde dat je het 1 en ander kan instellen
[..]
hai
Ja hoor geen probleemquote:Op zondag 16 januari 2011 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn dat jij je vermaakt hebt
Ik ga zo ook wel eens kijken
De Starbucks maar dus een boel goedquote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleemStarbucks
![]()
![]()
en verder gewoon leuk om hoop mensen te bekijken
Hoezo, korrel voor korrel?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Zow dat was de eetsessie weer hier..... We aten nasi, en dat gaat zachtjes gezegd bij de koters nogal sloom
sowieso eten bij kinderenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Zow dat was de eetsessie weer hier..... We aten nasi, en dat gaat zachtjes gezegd bij de koters nogal sloom
Haiquote:
Koentjequote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Hier niet sloom, maar wel onder luid gezeur meestalquote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
trevquote:
ajaxquote:
lovelyquote:
koenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Dat is zeker een rampquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Nasi is echt zo'n gerecht, net als bami, met nogal wat groente erin en dan gaan ze wat ze niet zo lekker vinden eruit pulken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |