quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar Boer zoekt Neger op tv. Had niemand verwacht
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar Boer zoekt Neger op tv. Had niemand verwacht
Misschien had je mij uit moeten nodigenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
Typisch... normaal koop ik minimaal bier als ik mijn verjaardag vier, en is de voorraad zo op... heb ik nu een heel krat gekocht, heeft er echt niemand bier gedronken.
Er is dus nog een heel krat voor februari dusquote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien had je mij uit moeten nodigen
wat een ramp... nu moet je het zelf opdrinken.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
Typisch... normaal koop ik minimaal bier als ik mijn verjaardag vier, en is de voorraad zo op... heb ik nu een heel krat gekocht, heeft er echt niemand bier gedronken.
o ja, spelletjes, nog eens zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is dus nog een heel krat voor februari dus.
Ja, en waar moet ik dan slapen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is dus nog een heel krat voor februari dus.
Er is een verschil tussen moeten en doen... dat laatste gebeurt nietquote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat een ramp... nu moet je het zelf opdrinken.
Mart en een kratje kan rustig 5 jaar duren hoor. Of 10.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat een ramp... nu moet je het zelf opdrinken.
Nee, kaartspel. Rikken.quote:
net zo een bier drinker als mij dusquote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mart en een kratje kan rustig 5 jaar duren hoor. Of 10.
Jaaaa, weerquote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Trev
[..]
Wokje![]()
[..]
Merel![]()
Wat las ik, ga je naar Berlijn
![]()
net zo iets als stiftenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ken ik niet... wel jammer, was wel een leuke geweest voor een nog te maken topic.
Ik houd van Berlijnquote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaa, weer![]()
Heb er zo'n zin in, al is het maar even!
![]()
Hier nog zo eentjequote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net zo een bier drinker als mij dus
PWNDquote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef MPG het volgende:
Gatverdamme. Heb je koffie van de starfucks (ja ik weet), zit er gvd koffiedraos onderin![]()
.
Jij moet eens in Polen of Tsjechië koffie gaan drinkenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef MPG het volgende:
Gatverdamme. Heb je koffie van de starfucks (ja ik weet), zit er gvd koffiedraos onderin![]()
.
En wat zit daar dan in?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet eens in Polen of Tsjechië koffie gaan drinken
Of bij mij op het werkquote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet eens in Polen of Tsjechië koffie gaan drinken
Uhhuh, ik ookquote:
quote:
ik ben nog zowel in oost- als west-berlijn geweestquote:
En dan kan je weer begin feb je huis schoonmakenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
Zo, de afwas is weggewerkt... nu even stofzuigen.
dat heb ik hier meequote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh, ik ookNa de eerste keer ben ik verslingerd geraakt
Ook op Postdammerplatz, dan sta je daar, stukken van de Muur enzo, en foto's hoe het was, en nu is het zooo anders, nog geen 20 jaar later.
Zooo bizar.
Ik ben nooit verder dan munchen gekomen in duitslandquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nog zowel in oost- als west-berlijn geweest
Ja, maar ook zaterdag alweer hoor... dat is een wekelijks terugkerend ritueel.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan kan je weer begin feb je huis schoonmaken
Ja, het is zo surreëel daar... En zo vol van historiequote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh, ik ookNa de eerste keer ben ik verslingerd geraakt
Ook op Postdammerplatz, dan sta je daar, stukken van de Muur enzo, en foto's hoe het was, en nu is het zooo anders, nog geen 20 jaar later.
Zooo bizar.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nog zowel in oost- als west-berlijn geweest
Ik wil naar Chernobyl!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik hier mee
http://www.kiddofspeed.com/chernobyl-revisited/chapter5.html
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil naar Chernobyl!Ga je mee?
Vervelend hequote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ook zaterdag alweer hoor... dat is een wekelijks terugkerend ritueel.
voor deze keer danquote:
hij heeft nog over land gelopen waar nu de chinese muur staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |