PWNDquote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef MPG het volgende:
Gatverdamme. Heb je koffie van de starfucks (ja ik weet), zit er gvd koffiedraos onderin![]()
.
Jij moet eens in Polen of Tsjechië koffie gaan drinkenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef MPG het volgende:
Gatverdamme. Heb je koffie van de starfucks (ja ik weet), zit er gvd koffiedraos onderin![]()
.
En wat zit daar dan in?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet eens in Polen of Tsjechië koffie gaan drinken
Of bij mij op het werkquote:Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet eens in Polen of Tsjechië koffie gaan drinken
Uhhuh, ik ookquote:
quote:
ik ben nog zowel in oost- als west-berlijn geweestquote:
En dan kan je weer begin feb je huis schoonmakenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
Zo, de afwas is weggewerkt... nu even stofzuigen.
dat heb ik hier meequote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh, ik ookNa de eerste keer ben ik verslingerd geraakt
Ook op Postdammerplatz, dan sta je daar, stukken van de Muur enzo, en foto's hoe het was, en nu is het zooo anders, nog geen 20 jaar later.
Zooo bizar.
Ik ben nooit verder dan munchen gekomen in duitslandquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nog zowel in oost- als west-berlijn geweest
Ja, maar ook zaterdag alweer hoor... dat is een wekelijks terugkerend ritueel.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan kan je weer begin feb je huis schoonmaken
Ja, het is zo surreëel daar... En zo vol van historiequote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh, ik ookNa de eerste keer ben ik verslingerd geraakt
Ook op Postdammerplatz, dan sta je daar, stukken van de Muur enzo, en foto's hoe het was, en nu is het zooo anders, nog geen 20 jaar later.
Zooo bizar.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nog zowel in oost- als west-berlijn geweest
Ik wil naar Chernobyl!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik hier mee
http://www.kiddofspeed.com/chernobyl-revisited/chapter5.html
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil naar Chernobyl!Ga je mee?
Vervelend hequote:Op zondag 16 januari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ook zaterdag alweer hoor... dat is een wekelijks terugkerend ritueel.
voor deze keer danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |