Kont brandt, blaren zitten, Jerommeke zegtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze al jaren dubbele lasten hebben en roepen dat ze er iets aan moeten doen, vervolgens niets doen ondanks uitkeringen en baby en zelfs een andere woning afwijzen en nu het dan mis gaat daarover in paniek rakenPlus nog meer maar dat zet ik hier niet neer
Erg geliefd bij de homo's en jonge meisjes.quote:
je vergeet MPGquote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles, Wok en MZ naar Tsjernobyl![]()
Wanneer? 2012?
Jullie negeren mijquote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer? 2012?
hahahahaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg geliefd bij de homo's en jonge meisjes.
En wat nou als ik ook mee wil?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer? 2012?
dan zoek je het ook opquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze al jaren dubbele lasten hebben en roepen dat ze er iets aan moeten doen, vervolgens niets doen ondanks uitkeringen en baby en zelfs een andere woning afwijzen en nu het dan mis gaat daarover in paniek rakenPlus nog meer maar dat zet ik hier niet neer
Nee, dat is geen grap, dat is gewoon zoquote:
gelukkig nietquote:
klopt, ik weet hetquote:Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is geen grap, dat is gewoon zo
dat is altijd klotequote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar ze is ook mijn hele lieve zus met een enorm lief kindje, dus het blijft klote
Dat blijft het zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar ze is ook mijn hele lieve zus met een enorm lief kindje, dus het blijft klote
idd zwaar klote kan ik me goed voorstellen, weet hoe het is om familie te hebben die zwaar financieel in de shit zitquote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd zwaar klote kan ik me goed voorstellen, weet hoe het is om familie te hebben die zwaar financieel in de shit zit
verstandigquote:Op zondag 16 januari 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
en..nou ja, meer dingen dus, maar goed.
niet voor hier
Ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer? 2012?
en MPG ook meenemen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |