quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Nasi is echt zo'n gerecht, net als bami, met nogal wat groente erin en dan gaan ze wat ze niet zo lekker vinden eruit pulken
Kinderen houden eenmaal niet van groenten, Ouders welquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Nasi is echt zo'n gerecht, net als bami, met nogal wat groente erin en dan gaan ze wat ze niet zo lekker vinden eruit pulken
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Ze moesten het zeker met stokjes eten?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Zow dat was de eetsessie weer hier..... We aten nasi, en dat gaat zachtjes gezegd bij de koters nogal sloom
Dat doet mijn man ookquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
Dat is dus zeker niet het gevalquote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kinderen houden eenmaal niet van groenten, Ouders wel
Mijn oudste kind eet alles, mijn jongste zeurt bij allesquote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kinderen houden eenmaal niet van groenten, Ouders wel
Dat is bij mij precies andersom..:Dquote:Op zondag 16 januari 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn oudste kind eet alles, mijn jongste zeurt bij alles
Aww, dat is altijd zo zieligquote:Op zondag 16 januari 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is bij mij precies andersom..:D
Alleen op het moment niet want de jongste is weer ziekmorgen naar de dokter
nee, dinsdag weer.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi toek, Lekker geklust vandaag?
Mja sinds de kerst al 3 keer ziek geweestquote:
Dat is nu wel heel vaak jaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja sinds de kerst al 3 keer ziek geweestik vind het ietwat veel ... en dan dat nare hoesten erbij... en koorts... Het bevalt me voor geen meter
En dat heb ik niet gauw
Dat is wel veel jaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja sinds de kerst al 3 keer ziek geweestik vind het ietwat veel ... en dan dat nare hoesten erbij... en koorts... Het bevalt me voor geen meter
En dat heb ik niet gauw
Als ze iets minder lekker vinden duurt ieder hapje z-o--l-a-n-gquote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze moesten het zeker met stokjes eten?
die van mij lust niksquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat lusten jullie kinderen het meest niet?
De mijne eet nietquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben sowieso niet echt van het naar de dokter gaan, ze zeggen vaak, kijk het maar aan, ze mogen 3 dagen koorts hebben etc. geef maar een zetpil...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja
Anders gewoon zeggen dat je een doorverwijzing wilt, en goed laten nakijken
pfoe de oudste vind sperciebonen ECHT niet lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Oudste lust geen spruiten, jongste lust alleen patat en pannenkoekenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze lusten vrijwel alles, alleen inderdaad nasi en bami gaat wat minder, en groente als prei moeten ze nietquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe oud zijn je kinderen?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste lust geen spruiten, jongste lust alleen patat en pannenkoeken
Ja is ook veel, ik loop ook niet snel maar als ik er een naar gevoel bij heb, ga ik op zeker.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt van het naar de dokter gaan, ze zeggen vaak, kijk het maar aan, ze mogen 3 dagen koorts hebben etc. geef maar een zetpil...
Maar ik vind nu met dat koorts erbij voor een 3e keer wel veel in zo'n korte tijd dus ik zie het wel wat ze zeggen.
[..]
pfoe de oudste vind sperciebonen ECHT niet lekker
de jongste die vreet gewoon alles met de pot mee... tot aan mexicaanse wraps toe
6 en 9, allebei jongensquote:
Ow 2 is zo'n leuke leeftijdquote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof, die van mij zijn 2 en 6 (ook jongens)
Mijne zijn 6 en (bijna) 8, ook jongens dusquote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof, die van mij zijn 2 en 6 (ook jongens)
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow 2 is zo'n leuke leeftijd
Die van 9 is aan het pre-puberen en die van 6 doet hem mooi na, dus hier meestal sfeer![]()
Mijn neef lustte eerst niet groentes, toen ging hij vitaminepillen slikken,, Nu eet hij gewoon Rode kool etcquote:Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste lust geen spruiten, jongste lust alleen patat en pannenkoeken
Wist ikquote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijne zijn 6 en (bijna) 8, ook jongens dus
Herkenbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
geweldig
Ja hier is het ook 'kopieer je grote broer'Het kan heel goed gaan samen... maar ook totaal niet. en dat in 5 minuten tijd
Ik geef ze ook vitaminepillenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn neef lustte eerst niet groentes, toen ging hij vitaminepillen slikken,, Nu eet hij gewoon Rode kool etc
Die van mij krijgen ook spongebobvitaminesquote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn neef lustte eerst niet groentes, toen ging hij vitaminepillen slikken,, Nu eet hij gewoon Rode kool etc
Ja heb ik ook gegeven, helpt wel goed vond ik, maar ik heb over schoolprestaties niet te klagenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij krijgen ook spongebobvitaminesen de oudste krijgt er nog visolie bij...voor de concentratie
Ja maar jij hebt meiden.... dus dat is het verschilquote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef wel.o.k het volgende:
leuk om te zien dat mijn kinderen volkomen normaal zijn
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:58 schreef wel.o.k het volgende:
leuk om te zien dat mijn kinderen volkomen normaal zijn
Het is wennen... vooralsnog wil ik de oude mobiele layout wel terugquote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
De nieuwe mobiel layout ziet er zeker tof uit
Whehehehe die zijn ergerquote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt meiden.... dus dat is het verschil
Van mij hoeft het nietquote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wennen... vooralsnog wil ik de oude mobiele layout wel terug.
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehehe die zijn erger
Dat zijn kattekoppen
mee eens maar dat komt omdat er nog genoeg aan schortquote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wennen... vooralsnog wil ik de oude mobiele layout wel terug.
nou idd felle tantesquote:Op zondag 16 januari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehehe die zijn erger
Dat zijn kattekoppen
Visoliequote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij krijgen ook spongebobvitaminesen de oudste krijgt er nog visolie bij...voor de concentratie
Fruit eten ze hier ook heeeeeeeeeel graag
Wat is daar mis mee?quote:
misschien is hij in de war met levertraan?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[ afbeelding ]
vroeger kreeg je een lepel levertraan in je mik gedouwd
Ik mis een legenda van al die icoontjes achter de topicsquote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mee eens maar dat komt omdat er nog genoeg aan schort
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien is hij in de war met levertraan?
GMTA![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |