Dat moet ik nog doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
oh wij hebben net ontbijt achter de kiezen, ik schrok al
Gezond volkje, die japannersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef borisz het volgende:
Die Japanners tochhttp://www.smosh.com/smos(...)s-can-sleep-anywhere
Echt hé, dat is cultuur. In de Japanse metro zie je overal mensen slapen. Komt vast van het harde werkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef borisz het volgende:
Die Japanners tochhttp://www.smosh.com/smos(...)s-can-sleep-anywhere
Relatief?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
@ LieLie, ontzettend manke vergelijking.
Een strategisch geörienteerde afdeling van een bedrijf heeft ook veel minder man dan een strategisch-operationeel geörienteerde afdeling. Hoe dichter je bij de gewone man komt, hoe groter de management / politieke laag.
Daarnaast kun je ook een vergelijk maken met hoe hoog het bedrag is dat er per Europese ambtenaar uitgegeven wordt in vergelijk met een gemeenteambtenaartje.
Dat zeg ik: daarom is het een manke vergelijking. Een toplaag is altijd kleiner dan een onderlaag. Het is een pyramide, géén omgekeerde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Relatief?
Er wordt op europees niveau volgens mij 2% van de begroting uitgegeven aan het draaiend houden van de Unie. Op nationaal niveau zeker een tienvoud, als het niet meer is.
Perfect voor als de suiker op isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Rood = memo
Groen = Stereo
Maandag heb ik OK maar was wel van plan me 's avonds even aan te bieden na het eten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Perfect voor als de suiker op isGa je haar nog helpen Steerke?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
Maandag heb ik OK maar was wel van plan me 's avonds even aan te bieden na het eten.
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Maar ik was wel heel verbaasd dat het verschil zo groot is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zeg ik: daarom is het een manke vergelijking. Een toplaag is altijd kleiner dan een onderlaag. Het is een pyramide, géén omgekeerde.
cadeaupas twv 25euro en kaarten met lieve teksten en can n collega zelf een pen en boekje met luchtfotos van nl.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]jeetje...
Veel succes met verhuizen, MeMo!Had je nog iets speciaals gekregen bij de IKEA omdat het je laatste werkdag was?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
Succes met pakken MeMo, alhoewel, jij hebt toch niet zo vreselijk veel aardse bezittingen?
nou.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
Succes met pakken MeMo, alhoewel, jij hebt toch niet zo vreselijk veel aardse bezittingen?
Leuk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
cadeaupas twv 25euro en kaarten met lieve teksten en can n collega zelf een pen en boekje met luchtfotos van nl.
Minder leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Straks de badkamer maar even poetsen. Denk dat de oorspronkelijke bewoner dat nooit gedaan heeft. En de twee bewoners daarvoor ook niet.
Hamburgersquote:
zeker leuk, en in december hadden we n pas van 100 gekregen met kerst ook 25 dus kan straks even wat stukslaanquote:
Dat wordt bikken dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Straks de badkamer maar even poetsen. Denk dat de oorspronkelijke bewoner dat nooit gedaan heeft. En de twee bewoners daarvoor ook niet.
Goed idee, ik ga alvast spuitenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goede kalkoplossers doen ook wonderen
Iewquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Verschillende verse broodjes van de warme bakkert, beenham, aardbeitjes, meloenstukjes, sapjes en eventueel koffie/theequote:
Lekkel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verschillende verse broodjes van de warme bakkert, beenham, aardbeitjes, meloenstukjes, sapjes en eventueel koffie/thee
Supermarkt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks bluezz wacht vooralsnog op dozen
Ratatouillequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet even iets met veel groente eigenlijk
Doe ze de groetjesquote:
hoiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe ze de groetjesEn eet smakelijk.
http://google.fok.nl/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
dit heb ik dus nog nooit gedaan dus weet niet hoe ik het moet doen. ik zoek bepaalde topics over lasagne want wil dat morgen graag koken. waar kan ik zoeken hier?
waar is dat knopje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
Via het zoek knopje bovenaan.
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum
jaa ik zie em! dankjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In de zwarte balk. Er staat met grote letters "Zoeken" op. Naast "Dev" en "Abonnementen".
juist. vraag of ze nog een bed voor je hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
ieieieiwiwiwiwieieieieieiw
einde dienstmededeling
Wazzup?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
ieieieiwiwiwiwieieieieieiw
einde dienstmededeling
Ah, haar in het putje of erger?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is de badkamer aan het poetsen
Jep, dinsdag heb ik ook OK dus dan ben ik om 7:30 weer weg. Jij mag wel uitslapen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
steer staat je logeeraanbod nog? denk dat t wellicht toch niet heel slim is in de verfdampen te gaan pitten maandag
En dan is het of van jezelf of van je mannenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef freecell het volgende:
Dank je, ik ging bijna over m'n nek
Dat vind ik normaal al goor
superthanks alvastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, dinsdag heb ik ook OK dus dan ben ik om 7:30 weer weg. Jij mag wel uitslapen.
Heb hier bank, lakens/slaapzak en kussen, dus je hoeft verder niks mee te nemen. En als je geluk hebt ook een relatief schone badkamer.
TMI bahquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
serieus, het paard van sinterklaas kwam hier achter de buizen vandaan en het was niet wit.
Het is vast vertrokken als jij er bentquote:
Ik doe het nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan is het of van jezelf of van je mannen
Doen joh! Het is altijd leuk met die tweequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:18 schreef freecell het volgende:
ik doe het nietécht niet
Dat is echt het werk van TARA...
Ik twijfel of ik vanavond wegga of niet... Had een vriendinnen-film avondje met twee hele oude vriendinnen staan...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
serieus, het paard van sinterklaas kwam hier achter de buizen vandaan en het was niet wit.
nja ik vind logeren altijd suf, voel mezelf dan teveel en in de weg, maar goed als ik realistisch nadenk is het gewoon niet slim om in de verfdampen te gaan slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is vast vertrokken als jij er bent
Ja! Maar ziekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen joh! Het is altijd leuk met die twee
Jij blijft mooi in de ene helft van mijn studio en ik in de andere.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja ik vind logeren altijd suf, voel mezelf dan teveel en in de weg, maar goed als ik realistisch nadenk is het gewoon niet slim om in de verfdampen te gaan slapen
ik neem niet zoveel ruimte in hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij blijft mooi in de ene helft van mijn studio en ik in de andere.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net ff gelegen op de bank, pas er *precies* in dus Memo heeft nog ruimte over
Goed, terug paarden temmen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik neem niet zoveel ruimte in hoor
ik bevestigde alleen wat jij zeiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.stayokay.com/index.php?pageID=3207&hostelID=356047
Gezelliequote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
Heb net ff gelegen op de bank, pas er *precies* in dus Memo heeft nog ruimte over
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bevestigde alleen wat jij zei
Dat magquote:
Ik zou lekker binnen blijven met je zieke lijfquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:46 schreef freecell het volgende:
Hey, ik woon hier vandaag precies een jaar
Zal ik de buren koppen koffie gaan brengen?
Hmmmmmjaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou lekker binnen blijven met je zieke lijf
Ik hoest helemaal niet zelfsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hoest ook vast geen bloed opMaar of het verstandig is om te buurten bij de buren...
zegt Lein die doodziek uit haar bed komt om appeltaart te bakken voor de reparateursquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou lekker binnen blijven met je zieke lijf
Foto's!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Duderella het volgende:
Vanavond al vast uit eten voor mijn verkladden en ik heb er en killer dress voor gekocht gisteren.
Je kent Steer....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
heel heel veel succes MeMo met de verhuizing en alles enzo
ik hoop dat Steer lief voor je is!
Sushi eten met P en mijn vriendjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ga jij vandaag nog wat leuks doen Sarabi?
soort verkapte sushimeet maar dan alleen met P.?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sushi eten met P en mijn vriendje
En verder is het een erg luie dag....zit nog in mijn badjas
roflquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Badkamervloer net schoongespoeld met water... al het water loopt weg door een klein gaatje in de muur/hoek van de badkamer en ik weet niet waarheen_!!!1
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Badkamervloer net schoongespoeld met water... al het water loopt weg door een klein gaatje in de muur/hoek van de badkamer en ik weet niet waarheen_!!!1
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hele kleine meetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soort verkapte sushimeet maar dan alleen met P.?
heel veel plezier. Ik hoop dat P. een beetje lief voor je ishehe
Water loopt naar boven in Maastricht?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Droog. Zal ik mijn bovenburen ook even checken?
Alles op z'n kop daarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
Water loopt naar boven in Maastricht?
ach andere dagen had je te weinig toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb volgens de eetmeter nu al te veel vet gehad vandaag
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ach andere dagen had je te weinig toch?
laat em maar, des te aardiger hij wordt in t restaurantquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hele kleine meet
En ik hoop het ook, hij is al lekker vervelend op Facebook
goede vettenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaEn ik had nu alleen 1 avocado op voor op brood
verkladden = verjaardag? Zou wel vaag zijn.
Verjaardag is wel logisch, zie ik in mijn agendaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
verkladden = verjaardag? Zou wel vaag zijn.
Lijkt me een gezond ideequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goede vettenmijn eetmeter staat nog op 0, denk dat ik gewoon om 16u ontbijt,middag- en avondeten ineen neem.
Dan is het niet zo erg, toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja , die moet nog even aan het nieuwe voorwerp wennen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef AnneX het volgende:
Toevallig g ! en het maakt het af.
Poes is ook wat verbaasd ?
Wacht maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja , die moet nog even aan het nieuwe voorwerp wennen.
Gelukkig heeft ze (nog) niet in de gaten dat ze er ook op zou kunnen liggen.
Oud worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:
Dude, wat had het verkladden eigenlijk moeten zijn?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
Watertourisme... er stonden meerdere auto's en eigenlijk mogen wij de dijk niet vervolgen : "Alleen voor bewoners"
Toch wel spectaculair hoog !
Waár bleef het water van Steer.
Daár bleef het water ... stromend over de zomerdijk:Jeetje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat leuk! de hocker lijkt er wel officieel bij te horen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:49 schreef golfer het volgende:
SunTav zijn alweer een tijdje geleden vertrokken onder nalating van een mooie hocker die toevallig erg goed bij ons bestaande bankstel past.
Wij hebben daarna boodschappen gedaan en een mooi rond houten dienblad gekocht om de hocker nog wat op te pimpen. Het resultaat:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan ga ik mijn laatste levensjaar als dertiger in.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef AnneX het volgende:
dan heb ik zojuist - voor het eerst van mijn leven - laarzen gekocht op inet !
Ik kan geen spoilertjes leEn op de iPad. of wel steer? Hoe doe ik dat? jij weet dat vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Mooie smoes om een wijntje te nemen, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
en dan ga ik mijn laatste levensjaar als dertiger in.
Damn. Gisteren was ik 25.![]()
morgen ben ik 60 en dan zo 71 en dan dood als een pier.
Goed, ik neem een wijntje!
De pont van Wijk b/D ligt (eral) uit.quote:
Spoilers worden meteen geopendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik kan geen spoilertjes leEn op de iPad. of wel steer? Hoe doe ik dat? jij weet dat vast.
Ik word deze zomer dertiger. Net op tijd in het land van de werkenden. Wel met een zooi diploma's en wat werkervaring gelukkigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat wordt nog lastig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:04 schreef AnneX het volgende:
De pont van Wijk b/D ligt (eral) uit.
Ws. die van Culemborg ook zondag/maandag. Vandaag kon je er nog komen en voer-die.
Jammer voor alle leerlingen van deze kant die naar school gaan aan de overkant.
Jaaa, zó hard gaat het ! Neem er een fles op en lolmaken onderweg en veel lachen, tóch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook 25 en nou neem ik ook een wijntje om een préproosttroost op je te doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeul niet vervelendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hele kleine meet
En ik hoop het ook, hij is al lekker vervelend op Facebook
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef AnneX het volgende:
dan heb ik zojuist - voor het eerst van mijn leven - laarzen gekocht op inet !
Mooie hoor! goede keusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Dat ziet er alleszins tof uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:49 schreef golfer het volgende:
SunTav zijn alweer een tijdje geleden vertrokken onder nalating van een mooie hocker die toevallig erg goed bij ons bestaande bankstel past.
Wij hebben daarna boodschappen gedaan en een mooi rond houten dienblad gekocht om de hocker nog wat op te pimpen. Het resultaat:
[ afbeelding ]
Niet helemaal een cadeau hoor, we hebben het geruild tegen wat andere zaken. Maar we zijn er wel blij mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke laarzen AnneX!![]()
en dito foto![]()
B&G; die kleur! past preciesgaaf cadeau!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook 25 en nou neem ik ook een wijntje om een préproosttroost op je te doen
Bij mij staat er SPOILER, maar kan ik niets aanklikken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spoilers worden meteen geopend
http://www.nerobianco.nl/(...)eaulaars/187-43-1938
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook 25 en nou neem ik ook een wijntje om een préproosttroost op je te doen
Waardeloos apparaat zo'n I-pad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bij mij staat er SPOILER, maar kan ik niets aanklikken.
nee ik was pas in de middag uit bed en zou rond 16u moeten eten voor optreden van 19.30u tot 23.30u heb zo'n ah maaltijdsalade en als ik al iets zou eten zou ik die bak niet meer opkrijgen, vandaar.. hijs lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Ben je niet zo lekker dat je nu niet gaat eten, FFT?
Ik had het er net al over met Ramonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeul niet vervelend![]()
Maar je moet nog wel ff boven komen kijken hoorEr hangt nu een panoramafoto van 2 meter boven de bank
Mja, maar wel 'anders' 25 dan waar ik persoonlijk zulke goede herinneringen aan heb.quote:
Zo ver ben je heul niet gezonken ome golfert.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Waardeloos apparaat zo'n I-pad.Gooi maar weer weg.
kom ik wel even in de afval bakken rapen
En ik nog lang nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
en ik ben vandaag nog steeds 25
Mja, vorig jaar was ook niet mijn beste jaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mja, maar wel 'anders' 25 dan waar ik persoonlijk zulke goede herinneringen aan heb.
Morsig oud mannetje johquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef Duderella het volgende:
Zo ver ben je heul niet gezonken ome golfert.
Je kreeg een kindje tochquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:52 schreef freecell het volgende:
Mja, vorig jaar was ook niet mijn beste jaar
Ja, dat was leukquote:
Hij is gewoon niet snugger genoeg om te zien dat hij het zelf heeft veroorzaakt door de rekeningen niet te betalen. En nu komen die rekeningen op mijn bordje en heeft hij geen internet meer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:03 schreef Bluezz het volgende:
He jesses Isa, en dan ook nog alles per sms afhandelen
Hij zou bllij moeten zijn met je hulp van destijds.
Ik had net mijn vader aan de telefoon om mijn broer's e-mail adres te vragen, want ik wilde hem een e-mail sturen. Mijn zeer snuggere vader: maar hoe leest hij dan die e-mail als hij geen internet meer heeft?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:23 schreef Duderella het volgende:
Jemig Isa... wat vinden je ouders er eigenlijk van? Kunnen die hem niet aan het verstand peuteren hoe het zit?
haha hier gebeurt het spontaniously hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Weekend = cammen met oma![]()
![]()
Mijn ouders kijken er ook de hele week naar uit
Zouden kinderen dat nou vanaf het begin helemaal normaal vinden? Oma in dat kastje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Even een opkikkertje : Het cammen met Babi J. wordt steeds leuker, als wij hem roepen zit ie echt gericht te kijken en geluiden te maken![]()
/oma in the dark
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had net mijn vader aan de telefoon om mijn broer's e-mail adres te vragen, want ik wilde hem een e-mail sturen. Mijn zeer snuggere vader: maar hoe leest hij dan die e-mail als hij geen internet meer heeft?
Maar goed, broer komt daar morgen koffie drinken en pa zou hem wel zeggen zijn e-mail te lezen en zijn zusje te betalen.
Ik moest ook lachen hoor kaassiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef kaasplankje het volgende:
Sorry Isa ik vind t echt klote voor je maar dit is wel heel grappig
Ja ik heb ze vanaf het begin/piepkleine babyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef freecell het volgende:
Kinderen hóren ook met hun handjes te eten!
Leuk screenshot zo!
Ik voelde me heel domquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
¿Como esta usted?![]()
muy bien, gracias.![]()
Zo, les 2 ook weer gehad.
Duos ceveja por favor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
Como esta usted?![]()
muy bien, gracias.![]()
Zo, les 2 ook weer gehad.
Harry Naccos grande lullos tres cervejas!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Duos ceveja por favor!
Toch?
Dacht ik.
No hablo Castellanoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Buenos dias, señor!
Habla Castellano?
No entiendo 'servessa'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef borisz het volgende:
[..]
No hablo Castellano
una servessa por favor
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Harry Naccos grande lullos tres cervejas!
Kaasplank kookt hooi en dia's.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:44 schreef kaasplankje het volgende:
Plancho con Queso cocinar hoy en dia
de me sólo
Jammerosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
No hablo Castellano Steer.
Sé algunas palabras españolas
Ben benieuwd.quote:
Pimsleur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, yo tambien, un poco.
Soy un guapa, si, no senorita
Tengo les livres, tienes?
Die is leukquote:
O, dat geloof ik wel! Die smaken ook echt goedquote:
En de halalfrikandel zonder varkensvlees/vet als 2e. Die ga ik eens uitproberen, denk ik, want ze hadden het er over dat ie erg pittig gekruid was en dat vind ik nou juist lekker.quote:
Mora is wel goed spul jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat geloof ik wel! Die smaken ook echt goed
Mekkafoods?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:25 schreef golfer het volgende:
[..]
En de halalfrikandel zonder varkensvlees/vet als 2e. Die ga ik eens uitproberen, denk ik, want ze hadden het er over dat ie erg pittig gekruid was en dat vind ik nou juist lekker.
Veel AH's hebben Mekkafoods dingen in de vriezer. Lahmacun, pide.quote:
Het ging toch slecht met de horeca?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:49 schreef Duderella het volgende:
Alle restaurants waren proppievol, dus we gaan morgen uit eten. De mister staat nu pasta te koken.![]()
Wat eten jullie vanavond?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef Anthraxx het volgende:
Klinkt goed DE![]()
.
Hier heb ik een doperwten soufflé gemaakt, met een coleslaw en stukjes gemarineerde varkenslappen. Veel verschillende groentes door bij elkaar dus.
zeggen ze ja, maar hier en ook in Noord brabant waar we geregeld komen, zitten restaurants ook gewoon vol hoor en overdag in het weekend voor de lunch ook, dus t lijkt mee te vallen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ging toch slecht met de horeca?
klinkt lekker. Verder nog plannen dit weekend?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef AnneX het volgende:
De gerookte makreel salade was een toevalstreffer.
Toevallig lag er nog een rest bleekselderij stengels ( met dunschiller en fijnsnijden - plus yogonaise plus scheut sinasappel(sap) : bleek lekkerder dan blote makreel.
quote:En Isa : nog bedankt voor je link van de Eetmeter.
Even wennen en het werkt erg prettig.
Toch maar eens gaan checken wat ik naar binnen stouw.
En dat is meer dan ik dacht.
morgen wrs?quote:Wanneer begin je aan de kast klus, DE?
bruine golf?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef Vork het volgende:
Niks hier, want eh het loopt zegmaar de spuigaten uit.
Blijft Rubbereend je ook helpen, maandag overdag?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ikea geweest, praxis geweest,m behang soort van gefixt, productieve dag zo
rubbereend helpt me donderdag met verhuizen, maandag en dinsdag ga ik alleen heen om te vervenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Blijft Rubbereend je ook helpen, maandag overdag?
Whoei, luxe cadeau Z80! Heb je er gelijk nieuwe lenzen bij gekocht?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef z80 het volgende:
![]()
![]()
stuiter
![]()
![]()
![]()
net thuis. mezelf een canon 50D kado gedaan.
pizza in de oven, cam aan de lader en straks terug lezen als het niet te veel is.
Omdat ik me afvroeg of je in je eendje de wasmachine naar boven ging tillenquote:
quote:Dating Maastricht
Ontmoet de ware in jouw stad! Kom ook chatten en daten...
Maastricht.stedendating.nl
Goed voor jou ! wil wel meestuiteren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef z80 het volgende:
![]()
![]()
stuiter
![]()
![]()
![]()
net thuis. mezelf een canon 50D kado gedaan.
pizza in de oven, cam aan de lader en straks terug lezen als het niet te veel is.
das donderdag dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik me afvroeg of je in je eendje de wasmachine naar boven ging tillen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
la vida es lida quando el amor lo anima quando el amor lo brinda.
zoiets - zei hij - ooit - tegen mij - Carlos - 1975 - Spanje.Die Carlos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar geen blijvertje?Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Ook niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die Carlos!![]()
Maar geen blijvertje?
Wat zou er van hem geworden zijn! Je moet Memories maar eens aanschrijven!quote:
Als ik bier en voedsel kan bestellen ben ik al blij hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef AnneX het volgende:
En ik dacht Steer even wat romantisch spaans mee te geven voor in Barca.
Hij is zo lekker bezig de laatste tijd.
Het staat vast niet op de cd. spaans voor beginners.
Iets met liefde voor een bordje brinta lees ik er inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
la vida es lida quando el amor lo anima quando el amor lo brinda.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat zou er van hem geworden zijn! Je moet Memories maar eens aanschrijven!
een sigma 24-70 F2.8 heb ik al.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Whoei, luxe cadeau Z80! Heb je er gelijk nieuwe lenzen bij gekocht?
De geheime zoetige pastasaus van Arty, met in elk geval gemarineerde blokjes biohamlap. Lekker hoor!quote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb rijst en vis gegetenmet een roerbakje en oestersaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |