Hele kleine meetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soort verkapte sushimeet maar dan alleen met P.?
heel veel plezier. Ik hoop dat P. een beetje lief voor je ishehe
Water loopt naar boven in Maastricht?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Droog. Zal ik mijn bovenburen ook even checken?
Alles op z'n kop daarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
Water loopt naar boven in Maastricht?
ach andere dagen had je te weinig toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb volgens de eetmeter nu al te veel vet gehad vandaag
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ach andere dagen had je te weinig toch?
laat em maar, des te aardiger hij wordt in t restaurantquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hele kleine meet
En ik hoop het ook, hij is al lekker vervelend op Facebook
goede vettenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaEn ik had nu alleen 1 avocado op voor op brood
verkladden = verjaardag? Zou wel vaag zijn.
Verjaardag is wel logisch, zie ik in mijn agendaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
verkladden = verjaardag? Zou wel vaag zijn.
Lijkt me een gezond ideequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goede vettenmijn eetmeter staat nog op 0, denk dat ik gewoon om 16u ontbijt,middag- en avondeten ineen neem.
Dan is het niet zo erg, toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja , die moet nog even aan het nieuwe voorwerp wennen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:52 schreef AnneX het volgende:
Toevallig g ! en het maakt het af.
Poes is ook wat verbaasd ?
Wacht maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja , die moet nog even aan het nieuwe voorwerp wennen.
Gelukkig heeft ze (nog) niet in de gaten dat ze er ook op zou kunnen liggen.
Oud worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:
Dude, wat had het verkladden eigenlijk moeten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |