Ik zou lekker binnen blijven met je zieke lijfquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:46 schreef freecell het volgende:
Hey, ik woon hier vandaag precies een jaar
Zal ik de buren koppen koffie gaan brengen?
Hmmmmmjaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou lekker binnen blijven met je zieke lijf
Ik hoest helemaal niet zelfsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hoest ook vast geen bloed opMaar of het verstandig is om te buurten bij de buren...
zegt Lein die doodziek uit haar bed komt om appeltaart te bakken voor de reparateursquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou lekker binnen blijven met je zieke lijf
Foto's!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Duderella het volgende:
Vanavond al vast uit eten voor mijn verkladden en ik heb er en killer dress voor gekocht gisteren.
Je kent Steer....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
heel heel veel succes MeMo met de verhuizing en alles enzo
ik hoop dat Steer lief voor je is!
Sushi eten met P en mijn vriendjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ga jij vandaag nog wat leuks doen Sarabi?
soort verkapte sushimeet maar dan alleen met P.?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sushi eten met P en mijn vriendje
En verder is het een erg luie dag....zit nog in mijn badjas
roflquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Badkamervloer net schoongespoeld met water... al het water loopt weg door een klein gaatje in de muur/hoek van de badkamer en ik weet niet waarheen_!!!1
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Badkamervloer net schoongespoeld met water... al het water loopt weg door een klein gaatje in de muur/hoek van de badkamer en ik weet niet waarheen_!!!1
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |