quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
Watertourisme... er stonden meerdere auto's en eigenlijk mogen wij de dijk niet vervolgen : "Alleen voor bewoners"
Toch wel spectaculair hoog !
Waár bleef het water van Steer.
Daár bleef het water ... stromend over de zomerdijk:Jeetje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat leuk! de hocker lijkt er wel officieel bij te horen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:49 schreef golfer het volgende:
SunTav zijn alweer een tijdje geleden vertrokken onder nalating van een mooie hocker die toevallig erg goed bij ons bestaande bankstel past.
Wij hebben daarna boodschappen gedaan en een mooi rond houten dienblad gekocht om de hocker nog wat op te pimpen. Het resultaat:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan ga ik mijn laatste levensjaar als dertiger in.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef AnneX het volgende:
dan heb ik zojuist - voor het eerst van mijn leven - laarzen gekocht op inet !
Ik kan geen spoilertjes leEn op de iPad. of wel steer? Hoe doe ik dat? jij weet dat vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Mooie smoes om een wijntje te nemen, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
en dan ga ik mijn laatste levensjaar als dertiger in.
Damn. Gisteren was ik 25.![]()
morgen ben ik 60 en dan zo 71 en dan dood als een pier.
Goed, ik neem een wijntje!
De pont van Wijk b/D ligt (eral) uit.quote:
Spoilers worden meteen geopendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik kan geen spoilertjes leEn op de iPad. of wel steer? Hoe doe ik dat? jij weet dat vast.
Ik word deze zomer dertiger. Net op tijd in het land van de werkenden. Wel met een zooi diploma's en wat werkervaring gelukkigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat wordt nog lastig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:04 schreef AnneX het volgende:
De pont van Wijk b/D ligt (eral) uit.
Ws. die van Culemborg ook zondag/maandag. Vandaag kon je er nog komen en voer-die.
Jammer voor alle leerlingen van deze kant die naar school gaan aan de overkant.
Jaaa, zó hard gaat het ! Neem er een fles op en lolmaken onderweg en veel lachen, tóch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook 25 en nou neem ik ook een wijntje om een préproosttroost op je te doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeul niet vervelendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hele kleine meet
En ik hoop het ook, hij is al lekker vervelend op Facebook
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:02 schreef AnneX het volgende:
dan heb ik zojuist - voor het eerst van mijn leven - laarzen gekocht op inet !
Mooie hoor! goede keusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Dat ziet er alleszins tof uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:49 schreef golfer het volgende:
SunTav zijn alweer een tijdje geleden vertrokken onder nalating van een mooie hocker die toevallig erg goed bij ons bestaande bankstel past.
Wij hebben daarna boodschappen gedaan en een mooi rond houten dienblad gekocht om de hocker nog wat op te pimpen. Het resultaat:
[ afbeelding ]
Niet helemaal een cadeau hoor, we hebben het geruild tegen wat andere zaken. Maar we zijn er wel blij mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke laarzen AnneX!![]()
en dito foto![]()
B&G; die kleur! past preciesgaaf cadeau!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook 25 en nou neem ik ook een wijntje om een préproosttroost op je te doen
Bij mij staat er SPOILER, maar kan ik niets aanklikken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spoilers worden meteen geopend
http://www.nerobianco.nl/(...)eaulaars/187-43-1938
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook 25 en nou neem ik ook een wijntje om een préproosttroost op je te doen
Waardeloos apparaat zo'n I-pad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bij mij staat er SPOILER, maar kan ik niets aanklikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |