Dat moet ik nog doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
oh wij hebben net ontbijt achter de kiezen, ik schrok al
Gezond volkje, die japannersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef borisz het volgende:
Die Japanners tochhttp://www.smosh.com/smos(...)s-can-sleep-anywhere
Echt hé, dat is cultuur. In de Japanse metro zie je overal mensen slapen. Komt vast van het harde werkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef borisz het volgende:
Die Japanners tochhttp://www.smosh.com/smos(...)s-can-sleep-anywhere
Relatief?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
@ LieLie, ontzettend manke vergelijking.
Een strategisch geörienteerde afdeling van een bedrijf heeft ook veel minder man dan een strategisch-operationeel geörienteerde afdeling. Hoe dichter je bij de gewone man komt, hoe groter de management / politieke laag.
Daarnaast kun je ook een vergelijk maken met hoe hoog het bedrag is dat er per Europese ambtenaar uitgegeven wordt in vergelijk met een gemeenteambtenaartje.
Dat zeg ik: daarom is het een manke vergelijking. Een toplaag is altijd kleiner dan een onderlaag. Het is een pyramide, géén omgekeerde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Relatief?
Er wordt op europees niveau volgens mij 2% van de begroting uitgegeven aan het draaiend houden van de Unie. Op nationaal niveau zeker een tienvoud, als het niet meer is.
Perfect voor als de suiker op isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Rood = memo
Groen = Stereo
Maandag heb ik OK maar was wel van plan me 's avonds even aan te bieden na het eten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Perfect voor als de suiker op isGa je haar nog helpen Steerke?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
Maandag heb ik OK maar was wel van plan me 's avonds even aan te bieden na het eten.
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Maar ik was wel heel verbaasd dat het verschil zo groot is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zeg ik: daarom is het een manke vergelijking. Een toplaag is altijd kleiner dan een onderlaag. Het is een pyramide, géén omgekeerde.
cadeaupas twv 25euro en kaarten met lieve teksten en can n collega zelf een pen en boekje met luchtfotos van nl.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]jeetje...
Veel succes met verhuizen, MeMo!Had je nog iets speciaals gekregen bij de IKEA omdat het je laatste werkdag was?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
Succes met pakken MeMo, alhoewel, jij hebt toch niet zo vreselijk veel aardse bezittingen?
nou.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
Succes met pakken MeMo, alhoewel, jij hebt toch niet zo vreselijk veel aardse bezittingen?
Leuk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
cadeaupas twv 25euro en kaarten met lieve teksten en can n collega zelf een pen en boekje met luchtfotos van nl.
Minder leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Straks de badkamer maar even poetsen. Denk dat de oorspronkelijke bewoner dat nooit gedaan heeft. En de twee bewoners daarvoor ook niet.
Hamburgersquote:
zeker leuk, en in december hadden we n pas van 100 gekregen met kerst ook 25 dus kan straks even wat stukslaanquote:
Dat wordt bikken dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Straks de badkamer maar even poetsen. Denk dat de oorspronkelijke bewoner dat nooit gedaan heeft. En de twee bewoners daarvoor ook niet.
Goed idee, ik ga alvast spuitenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goede kalkoplossers doen ook wonderen
Iewquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Verschillende verse broodjes van de warme bakkert, beenham, aardbeitjes, meloenstukjes, sapjes en eventueel koffie/theequote:
Lekkel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verschillende verse broodjes van de warme bakkert, beenham, aardbeitjes, meloenstukjes, sapjes en eventueel koffie/thee
Supermarkt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks bluezz wacht vooralsnog op dozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |