de meeste onderzoeken over kindervoeding worden gesponsord door de babyvoedingsindustrie..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef Troeta het volgende:
[..]
Jij bent scherp! Had ik niet gezien idd..
klinkt een als een betere nacht dan de onze...quote:Op maandag 17 januari 2011 08:08 schreef Orea het volgende:
Leia had om 7 uur voor het laatst gedronken en om 3:45 heb ik haar maar wakker gemaakt, want mijn boobies gingen ontploffen.. Na een kwartier drinken kon ze ook gewoon echt niet meeren mijn boobs zijn nu nog steeds gevoelig
Wel goed geslapen, tot 7! En volgens mij is ze weer beter, wel nog snotterig...
Ik moest echt lachen toen ik dit las!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:09 schreef Pvoesss het volgende:
Hihihhi ik zie het nog zo voor me..Ik had ook een kat die dat deed![]()
Pvoesss gooit de kat op het balkon!
Ha zo dat lucht op even de ruimte in mijn huis![]()
Dingdong de bel ging, daar stond een buurvrouw..
Er staat een heel lief klein katje al een poosje te janken op uw balkon mevrouw..
![]()
uhhhh ja uhhhh
![]()
![]()
Het zijn niet haar armen waar ze last van heeft. Ze wilt perse met een hand aan haar oor frunikken en de andere hand is om te duimen...quote:Op maandag 17 januari 2011 11:51 schreef Saffier het volgende:
Een arm bakeren een optie Ticoo? Ik zit met hetzelfde probleem. 's Nachts moet er gewoon helemaal gebakerd worden anders komt ze niet in slaap. Overdag lukt het wel (steeds vaker) en wil dan op haar vingers soppenen 's nachts dus het liefst ook.... Eén arm bakeren is hier trouwens geen succes.
In dat soort gevallen ga ik altijd met Nathan in het grote bed liggen, dan slaapt ie meestal binnen 2 minuten.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef Solagratia het volgende:
Kan je dan niet net zo goed een hydrofiele luier strak om haar heen wikkelen? Om het uit te proberen? Of is dat te gevaarlijk?
Amy is niet langer dan 10 minuten stil geweest sinds ze op bed ligt. Die slaapt gewoon niet. En beneden maar mopperen omdat ze moe is. Armen onder de deken helpt niet, armen boven de deken helpt niet. Wieg of ledikant maakt geen verschil. Ik ben nu bezig met het negeren, maar ze heeft een behoorlijk uithoudingsvermogen. Ik denk dat ze mijn humeur heeft overgenomen
Ja doe ik ook... Maar bij Leyla was het zaterdag ook niet de oplossing.. Die heb ik toen in de box gelegd met "veel succes" naar M. toe en ik ben terug gegaan naar bed met mn mega hoofdpijn.. Pas na een uur kwam M. vragen of ze nu geen honger kon hebben.. Aangelegd, drinken en slapen.. Ze had dus gewoon nog geen zin toen om te slapen..quote:Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef pessie het volgende:
[..]
In dat soort gevallen ga ik altijd met Nathan in het grote bed liggen, dan slaapt ie meestal binnen 2 minuten.
Groot gelijk dat je dan even overdraagt aan M.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja doe ik ook... Maar bij Leyla was het zaterdag ook niet de oplossing.. Die heb ik toen in de box gelegd met "veel succes" naar M. toe en ik ben terug gegaan naar bed met mn mega hoofdpijn.. Pas na een uur kwam M. vragen of ze nu geen honger kon hebben.. Aangelegd, drinken en slapen.. Ze had dus gewoon nog geen zin toen om te slapen..
Ik denk het niet, komt denk ik net te vroeg zo'n hele dag... Kan wel kijken of hij door de brievenbus past, moet op zich lukken gok ikquote:
Graag!! Dan krijg je m de volgende scholing gewoon terug.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik denk het niet, komt denk ik net te vroeg zo'n hele dag... Kan wel kijken of hij door de brievenbus past, moet op zich lukken gok ik
Ik zal eens zoeken waar ik ze gelaten heb. Pm je dan wel evenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Graag!! Dan krijg je m de volgende scholing gewoon terug.
Oh reken maar dat er mensen zijn die dat gewoon doen. Dat is leuk ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:46 schreef Solagratia het volgende:
Denk je dat je moeder gewoon haar bijvoed als ze de kans krijgt? In het borstvoedingstopic staan nog wat dingen over dat artikel, misschien heb je daar nog iets aan.
Ik zie mijn moeder in staat er wat in te proppen inderdaad. Erg eigenlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:46 schreef Solagratia het volgende:
Denk je dat je moeder gewoon haar bijvoed als ze de kans krijgt? In het borstvoedingstopic staan nog wat dingen over dat artikel, misschien heb je daar nog iets aan.
Misschien wilt ze zelf heel graag een kindje en kan ze moedergevoel een beetje kwijt op Amyquote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Solagratia het volgende:
Ik kan daar echt niet bij dat je dat doet
Ja! ze deed alsof het haar baby was. Volgens mij verwacht ze ook stiekem dat ze als ze hier is flessen mag geven en weet ik veel wat. Of dan pakt ze gelijk de kinderwagen als je gaat wandelen of gaat haar luier verschonen. Dat wil ik gewoon zelf doen.
Begin positief, dan de boodschap die je wilt overbrengen en ook weer positief afsluiten. Net zoals een slecht nieuws gesprek.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef Solagratia het volgende:
Nee, ik ben nog moed aan het verzamelen voor die confrontatie. Het is eigenlijk heel raar tussen ons sinds de zwangerschap. Echt jammer. Kan ook niet goed de vinger op leggen wat er dan is.
hihi,geweldig!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn moeder heeft N (toen Ilse een week was) bij de commode weggeduwd. Oma kon de luier ook wel verschonen. We waren teveel overdonderd om te reageren. Was nog wel geinig, ze kreeg daarna enorme spuitpoep, die aan alle kanten de luier uitliep. Ik on het niet laten om er een opmerking over te maken. Dat oma het toch niet zo goed meer kon.
Hoe ging het vannacht Claudia? Heeft een verpleegkundige het fingerfeeden van je over kunnen nemen? Waar kolf je eigenlijk, in je eigen bed of ook in dat kamertje?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn borsten moeten nog vollopen, maar ik verwacht dat dat niet lang meer zal duren. Ze heeft alle goede reflexen en de lust om te drinken neemt toe naarmate ze meer binnenkrijgt. Ze krijgt nu dus wel een heel klein beetje bijvoeding, maar dat stelt niet veel voor. Ik heb zelf het idee dat de voeding nu de doorslag gaat maken, dus ik stop daar alle energie in opdat ze snel naar huis mag. Vannacht elke 3 uur nakolven en fingerfeeden zal wel zwaar worden, dus ik hoop dat een een behulpzame verpleegkundige voor Lena zorg heeft.
maar ze zijn daar zo grootquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:42 schreef Ticootje het volgende:
Son, ga eens ff naar je eigen topic ja!
Sneakt binnen zonder baby (Claudia's schuld, die hier update).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef Hik het volgende:
Nee, het was wel echt baby-zwemmen, met een badjuf enzo en heul veul stellen met kleine kindjes. Het is een beetje een oud zwembad hier in Utrecht, maar ze doen het wel leuk allemaal. Ik heb daar ook zwangerzwemmen gedaan, ook al zo heerlijk!
Bwha, ik ken genoeg gezinnen met een oppas, 8 euro is bizar. Ja overdag voor twee kinderen zorgen, dat kost 8 euro. Maar 's avonds voor een baby zorgen die slaapt. Chips, cola en max 5 euro per uur. En dat is dan al dik betaald, 4 euro is ook al prima.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef Hik het volgende:
Nee, het was wel echt baby-zwemmen, met een badjuf enzo en heul veul stellen met kleine kindjes. Het is een beetje een oud zwembad hier in Utrecht, maar ze doen het wel leuk allemaal. Ik heb daar ook zwangerzwemmen gedaan, ook al zo heerlijk!
Gefeliciteerd met je examen! Waar was het voor?
Over dat oppassen trouwens: wij hebben vorige week voor het eerst een betaalde oppas gehad. We hebben een heel studentenhuis vol meisjes naast ons huis, dus die had ik al tijdens mijn zwangerschap geregeld. Dat gaat ook allemaal goed, want het zijn heel verantwoordelijke meiden, Neve slaapt 's avonds over het algemeen prima en wij zijn niet heel ver weg. Nu hebben we nog één probleempje: we hadden nog niet overlegd over het geld... vragen die meiden 8 (!) euro per uur!Dan kost even een drankje in de stad doen dus zo 30 euro... Dat kunnen we niet al te vaak doen dan...
![]()
Volgende keer nog maar eens even overleggen. Vind het een beetje absurd dat ze 8 euro krijgen voor chips eten en The Voice kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |