Ik denk het niet, komt denk ik net te vroeg zo'n hele dag... Kan wel kijken of hij door de brievenbus past, moet op zich lukken gok ikquote:
Graag!! Dan krijg je m de volgende scholing gewoon terug.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik denk het niet, komt denk ik net te vroeg zo'n hele dag... Kan wel kijken of hij door de brievenbus past, moet op zich lukken gok ik
Ik zal eens zoeken waar ik ze gelaten heb. Pm je dan wel evenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Graag!! Dan krijg je m de volgende scholing gewoon terug.
Oh reken maar dat er mensen zijn die dat gewoon doen. Dat is leuk ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:46 schreef Solagratia het volgende:
Denk je dat je moeder gewoon haar bijvoed als ze de kans krijgt? In het borstvoedingstopic staan nog wat dingen over dat artikel, misschien heb je daar nog iets aan.
Ik zie mijn moeder in staat er wat in te proppen inderdaad. Erg eigenlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:46 schreef Solagratia het volgende:
Denk je dat je moeder gewoon haar bijvoed als ze de kans krijgt? In het borstvoedingstopic staan nog wat dingen over dat artikel, misschien heb je daar nog iets aan.
Misschien wilt ze zelf heel graag een kindje en kan ze moedergevoel een beetje kwijt op Amyquote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Solagratia het volgende:
Ik kan daar echt niet bij dat je dat doet
Ja! ze deed alsof het haar baby was. Volgens mij verwacht ze ook stiekem dat ze als ze hier is flessen mag geven en weet ik veel wat. Of dan pakt ze gelijk de kinderwagen als je gaat wandelen of gaat haar luier verschonen. Dat wil ik gewoon zelf doen.
Begin positief, dan de boodschap die je wilt overbrengen en ook weer positief afsluiten. Net zoals een slecht nieuws gesprek.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef Solagratia het volgende:
Nee, ik ben nog moed aan het verzamelen voor die confrontatie. Het is eigenlijk heel raar tussen ons sinds de zwangerschap. Echt jammer. Kan ook niet goed de vinger op leggen wat er dan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |