abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91433438
Ja, Son herkenbaar. Ik krijg hem ook niet goed strak. En dan zit ze op een gegeven moment een stuk lager. Ik durf hem ook niet heel heel strak te doen omdat ik bang ben dat het te strak is voor haar. Dat ze niet meer goed kan ademen.

Hahaha wat schattig Troeta!
  zondag 16 januari 2011 @ 21:31:30 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_91433626
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef Troeta het volgende:

[..]

Jij bent scherp! Had ik niet gezien idd..
de meeste onderzoeken over kindervoeding worden gesponsord door de babyvoedingsindustrie.. ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_91433672
ik heb m nu strak genoeg. hij had laatst niet eens gespuugd :o hij zat wel iets lager, maar wel op goede hoogte :)
  zondag 16 januari 2011 @ 21:48:33 #154
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91435062
Strijken met een kind op de rug werkt inderdaad heel goed! Net als badkamer schoonmaken, stofzuigen, vegen, opvouwen en weet ik veel wat ik allemaal doe in huis met mn kind opgeknoopt. Ik word wel handig met een kindje dat niet zoveel slaapt :P
pi_91435180
mijn kind is ziekig..Heeft vandaag bijna 4uur geslapen en vrijdag ook al..vandaag dus best productief geweest :P
pi_91438619
Lekker Sonnetje!
pi_91450162
Leia had om 7 uur voor het laatst gedronken en om 3:45 heb ik haar maar wakker gemaakt, want mijn boobies gingen ontploffen.. Na een kwartier drinken kon ze ook gewoon echt niet meer :') en mijn boobs zijn nu nog steeds gevoelig :X

Wel goed geslapen, tot 7! En volgens mij is ze weer beter, wel nog snotterig...
  maandag 17 januari 2011 @ 09:11:49 #158
259886 pessie
pi_91451130
Fijn dat Leia weer beter is Orea.
pi_91451836
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:08 schreef Orea het volgende:
Leia had om 7 uur voor het laatst gedronken en om 3:45 heb ik haar maar wakker gemaakt, want mijn boobies gingen ontploffen.. Na een kwartier drinken kon ze ook gewoon echt niet meer :') en mijn boobs zijn nu nog steeds gevoelig :X

Wel goed geslapen, tot 7! En volgens mij is ze weer beter, wel nog snotterig...
klinkt een als een betere nacht dan de onze...
Fijn dat ze weer wat opgeknapt is!
pi_91451886
Ze wisselen af he Son?
pi_91451967
Ik geloof t wel idd...
Mja op zich sliep Floris nog niet eens zo slecht (werd 3 keer wakker ofzo)...ik daarentegen :')
Hij had overdag ook maar 3 flessen op, dus wist dat ie nog zou komen s nachts, dus dan lig ik daar ook op te wachten ofzo..stom. Plus dat k de hele tijd naar die babyfoon lig te luisteren of ik niets raar hoor. Hoop dat ie snel beter is iig...
(ik post gewoon dubbel :P)
pi_91452064
Fijn dat Leia weer beter is! Nu hopen dat ze niet een nieuw virus oppikt vandaag!
Sonnetje is Floris ziek? Of gewoon slecht geslapen vannacht?

Ik ben met het verkeerde been uit bed gestapt. En terugstappen ging niet want Amy was wakker. Nu ben ik zo chaggerijnig en waarom weet ik niet. Het is niet de dag voor mijn menstruatie of zo. Ik erger me dood aan onze kat die constant voor mijn voeten loopt en als ik aan het douchen ben de cabine open doet. Nu hangt hij in het snoer van mijn laptop. Ben ik op Amy's kamer dan is hij er ook. Ik kan hem nog beter in een draagdoek doen, heb ik er minder last van. Nou ja eens kijken hoe ik deze dag door kom. Amy ligt alweer op bed dus ik zit nu me te ergeren op de bank over van alles en nog wat. Het is echt heel erg vandaag :X Ik werd onder de douch zelfs kwaad dat ik de shampoo niet goed schuimend kreeg in mijn haar :')

Oh Son, dat ken ik ja dat wachten totdat de baby wakker wordt :Y Ik heb het de ene nacht erger dan de andere nacht. Waardeloos af en toe.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:54:59 #163
259886 pessie
pi_91452143
Sola, als Amy toch in bed ligt zelf ook teruggaan en er een boek bij pakken. Bij mij werkt dat heel goed, meestal heb ik dan binnen 10 minuten mn humeur terug.
pi_91452181
Nou hij had zaterdagavond opeens 39,7. En gisteravond ook beetje koorts (niet zo hoog gelukkig). Hij is echt mega verkouden. Vannacht kwam er heel veel slijm omhoog bij t hoesten, kwam zn neus uit. Slikte t weer in en toen k zn fles wilde geven moest ie t toch uitspugen.
Daardoor slaap ik dus ook niet lekker, ben bang dat er wat gebeurd ofzo terwijl ik slaap (ik word van ieder kuchje zo'n beetje wakker, dus mijn angst snap ik ook niet zo goed).
En iid ene nacht is dat wachten op de fles erger dan de andere nacht, maar nu hij ziek is is t wat erger

(dit alles is ook na te lezen in het grote baby'tjestopic :P *lol*)
pi_91452206
Ik heb tot nu toe helemaal niets te klagen over mijn nachten met V.
Hij slaapt niet door, maar huilt een seconde voor dorst, ik leg hem aan en hij slaapt verder.
Nu zijn zus nog slapend zien te krijgen snachts :+ }:|

Ik vond dat bij X zo heerlijk.. ik sliep wat af samen met haar.
Lekker kroelen in bed. Ik mis dat heel erg met V.
pi_91452242
en sola, herkenbaar je bui :D

ik zit nu op mn werk ook niet heel productief te zijn zeg maar...
pi_91452345
Sola toch! Kat naar buiten pleuren is al stap 1! En verder lekker dingen doen waar je zin in hebt niet meer en niet minder ;)

Leia is op maandag met papa thuis, gelukkig :)

Son naar als ze zo ziek zijn :(
pi_91452531
Hihihhi ik zie het nog zo voor me..Ik had ook een kat die dat deed }:|

Pvoesss gooit de kat op het balkon!
Ha zo dat lucht op even de ruimte in mijn huis *O*
Dingdong de bel ging, daar stond een buurvrouw..
Er staat een heel lief klein katje al een poosje te janken op uw balkon mevrouw..
:@ :@ uhhhh ja uhhhh :@ :@

:+
pi_91452561
Hmz. Leyla heeft behoefte aan inbakeren maar ook duimen. Iemand een idee. Het idee is dus dat er iets strak over haar heen moet liggen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91453188
Hahaha Pvoesss! Dat is echt erg ja. Nog gevraag of zij dat lieve kleine katje wilde hebben? :+

Wij kunnen onze kat niet naar buiten doen want hij ging bij andere mensen naar binnen (door het raam) en maakte daar de gordijnen stuk :o Dus nu slijt hij zijn dagen binnen totdat we gaan verhuizen (over een jaar of 3,4,5 )

Tico, Strak instoppen met 1 armpje boven de deken?

Son vervelend zeg een zieke Floris. Ook dat gehoest en gesnotter. Herkenbaar over dat je bang bent dat er iets gebeurt en je het niet door hebt :Y Gaat het goed met zijn pufjes of heeft hij dat niet meer nodig?
pi_91453752
de pufjes vind ie nog steeds niet leuk :)
tis beetje met geweld m tegen zn mond aanduwen. Geen idee wat ie binnenkrijgt. Vind t zo zielig om te doen :D
nja ga ervanuit dat er iets in zn mond komt, alle beetje helpen.

Blegh, ik ga me steeds beroerder voelen...Krijg koppijn, blijf niezen en snotteren oh en beetje pijn in mn nek/schouders..lekker dan..

Mijn katten komen ook niet buiten, durf ik niet :') Ben te bang dat ze onder een auto lopen ofzo.
Oh en 1 van de 2 vind t niet eens leuk. Die zat afgelopen voorjaar onder een auto (naast onze tuin, hebben een hoekhuis) te mauwen. Ze zijn 3 dagen van slag geweest :')
De andere ging een rondje wijk doen, en R erachteraan lopen (moest van mij, zwanger was niet t handigste moment om t proberen haha)

En Tico, wat sola zegt idd..dat zou ik proberen denk ik
  maandag 17 januari 2011 @ 11:02:04 #172
259886 pessie
pi_91453992
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:09 schreef Pvoesss het volgende:
Hihihhi ik zie het nog zo voor me..Ik had ook een kat die dat deed }:|

Pvoesss gooit de kat op het balkon!
Ha zo dat lucht op even de ruimte in mijn huis *O*
Dingdong de bel ging, daar stond een buurvrouw..
Er staat een heel lief klein katje al een poosje te janken op uw balkon mevrouw..
:@ :@ uhhhh ja uhhhh :@ :@

:+
Ik moest echt lachen toen ik dit las!

Sonnetje wat naar dat Floris zo ziek is! Klinkt trouwens alsof jij erachteraan gaat.

Tico, lakentje over haar heen spannen en goed instoppen onder het matras?

Nathan is zonet gaan slapen in een slaapzakje :o *O* . Het duurde wel iets langer voor hij in slaap was maar het is hem wel gelukt *O* .

Wij hebben geen huisdieren. Manlief vind een paar dieren op deze planeet leuk en die staan allemaal op de boerderij van mn ouders :P . Ikzelf ben dol op dieren, alleen niet in huis.
pi_91455658
Instoppen is dus het probleem, ik kan haar niet stevig instoppen omdat ze niet in een bedje slaapt.. En omdat ze nog zeker 3 keer wakker is in de nacht wil ik haar ook niet graag op Jen haar kamer leggen, ik voorspel dan slapeloze nachten.
  maandag 17 januari 2011 @ 11:51:44 #174
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91455723
Een arm bakeren een optie Ticoo? Ik zit met hetzelfde probleem. 's Nachts moet er gewoon helemaal gebakerd worden anders komt ze niet in slaap. Overdag lukt het wel (steeds vaker) en wil dan op haar vingers soppen O+ en 's nachts dus het liefst ook.... Eén arm bakeren is hier trouwens geen succes.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91455776

Zou dit iets zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')