abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91455821
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:51 schreef Saffier het volgende:
Een arm bakeren een optie Ticoo? Ik zit met hetzelfde probleem. 's Nachts moet er gewoon helemaal gebakerd worden anders komt ze niet in slaap. Overdag lukt het wel (steeds vaker) en wil dan op haar vingers soppen O+ en 's nachts dus het liefst ook.... Eén arm bakeren is hier trouwens geen succes.
Het zijn niet haar armen waar ze last van heeft. Ze wilt perse met een hand aan haar oor frunikken en de andere hand is om te duimen...

De armen moeten dus vrij zijn maar ze moet iets stevigs om haar heen hebben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91455873
Kan je dan niet net zo goed een hydrofiele luier strak om haar heen wikkelen? Om het uit te proberen? Of is dat te gevaarlijk?

Amy is niet langer dan 10 minuten stil geweest sinds ze op bed ligt. Die slaapt gewoon niet. En beneden maar mopperen omdat ze moe is. Armen onder de deken helpt niet, armen boven de deken helpt niet. Wieg of ledikant maakt geen verschil. Ik ben nu bezig met het negeren, maar ze heeft een behoorlijk uithoudingsvermogen. Ik denk dat ze mijn humeur heeft overgenomen :+
  maandag 17 januari 2011 @ 11:56:33 #178
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91455921
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:55 schreef Solagratia het volgende:
Kan je dan niet net zo goed een hydrofiele luier strak om haar heen wikkelen? Om het uit te proberen? Of is dat te gevaarlijk?

Amy is niet langer dan 10 minuten stil geweest sinds ze op bed ligt. Die slaapt gewoon niet. En beneden maar mopperen omdat ze moe is. Armen onder de deken helpt niet, armen boven de deken helpt niet. Wieg of ledikant maakt geen verschil. Ik ben nu bezig met het negeren, maar ze heeft een behoorlijk uithoudingsvermogen. Ik denk dat ze mijn humeur heeft overgenomen :+
In dat soort gevallen ga ik altijd met Nathan in het grote bed liggen, dan slaapt ie meestal binnen 2 minuten.
pi_91456050
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef pessie het volgende:

[..]

In dat soort gevallen ga ik altijd met Nathan in het grote bed liggen, dan slaapt ie meestal binnen 2 minuten.
Ja doe ik ook... Maar bij Leyla was het zaterdag ook niet de oplossing.. Die heb ik toen in de box gelegd met "veel succes" naar M. toe en ik ben terug gegaan naar bed met mn mega hoofdpijn.. Pas na een uur kwam M. vragen of ze nu geen honger kon hebben.. Aangelegd, drinken en slapen.. Ze had dus gewoon nog geen zin toen om te slapen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91456613
Ik heb haar in het wipstoeltje gezet met wat speeltjes en ze zit heerlijk te spelen. Was dan zeker toch niet moe of zo :? Ze houdt me voor het lapje :( :P
Hahaha ze zit hele verhalen te houden nu O+ met haar hand in haar mond (niet praten met je mond vol!)
  maandag 17 januari 2011 @ 12:17:23 #181
259886 pessie
pi_91456695
Sola, hoe oud is Amy nu? Nathan begon op een gegeven moment ook met 2 a 4 keer per dag een half uur tot 3 kwartier slapen. Doet ie nog steeds trouwens. Sommige kindjes zijn slaapkoppen en andere juist het tegenovergestelde. Als ze normaal gesproken vrolijk is dan is alles in principe prima.
pi_91456906
Ze is nu 5 maanden en 1 week. Ze was zostraks echt moe, maar heeft niet langer dan tien minuten geslapen steeds. Zo lang ze maar blij is, vind ik het prima hoor. Maar meestal is het dan 's middags drama als ze 's ochtend niet goed slaapt, dus ik ben benieuwd.

Dat geluid van die kaakjes over de poten van sophie de giraffe, haha. Ze vindt dat speeltje zo leuk. Begint te lachen als je hem laat zien.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:27:53 #183
259886 pessie
pi_91457091
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja doe ik ook... Maar bij Leyla was het zaterdag ook niet de oplossing.. Die heb ik toen in de box gelegd met "veel succes" naar M. toe en ik ben terug gegaan naar bed met mn mega hoofdpijn.. Pas na een uur kwam M. vragen of ze nu geen honger kon hebben.. Aangelegd, drinken en slapen.. Ze had dus gewoon nog geen zin toen om te slapen..
Groot gelijk dat je dan even overdraagt aan M.
pi_91467217
hoeveel moet een baby van 3 mnd eigenlijk minimaal drinken? Ilse slaapt ineens een stuk langer (een uur of 10) en ze drinkt haar flessen slecht. Ze laat elke voeding minstens 50 cc staan (ze krijt dan 200 cc) Ik gaf haar om de 4 uur, vandaag maar even om de 3, anders kom ik op 4 flessen uit. Lijkt me een beetje weinig.. Ook geeft ze ineens weer meer terug. Soms een fikse golf. donderdag naar het cb, maar ik maak me nu best wel zorgen eigenlijk..
*poef* nu is het weg
pi_91467703
Laatst hadden we even zitten googlen ivm de koorts bij Floris en toen zag ik ergens dat t minimaal 50 gram per kg lichaamsgewicht moet zijn. Maar kan t nu niet vinden, dus weet ook niet of k t goed heb onthouden eigenlijk :?

ik zou gewoon iets van 500cc aanhouden als hoeveelheid die je erin wil hebben zeg maar...
pi_91467985
Als ze de minder dan de helft drinkt van wat ze normaal drinkt dan is het niet goed volgens mij.
Volgens mij drinkt ze nu nog wel genoeg hoor. Helemaal als je dan die 5e fles ook geeft.
pi_91468124
Oeff ik ben net terug van een bezoekje aan mijn oma met isabelle. Ze had vanochtend al geslapen van 09.45 tot 12.45 dus ik dacht dat ze wel uitgerust zou zijn. Zogauw we er waren begon ze al met gapen. Na 3 kwartier gingen we weg. En bij haar in de autostoel doen gaat ze 7 van de 10x meestal huilen. Ze vindt het verschrikkelijk om "vastgezet" te worden. Dit keer dus ook. Maar normaliter houdt ze op met huilen zogauw ik rij. Nu dus niet, ze ging compleet over de rooie :{ Dus na 5 minuten rijden, waarin ze steeds meer over de rooie ging, gestopt bij het tankstation. Haar uit het stoeltje gehaald en minstens een kwartier geprobeerd haar te troosten. Maar het wou gewoon niet! Ze bleef maar huilen, ze werd knalrood en de tranen biggelden over haar wangetjes. Uiteindelijk heb ik haar er maar weer ingedaan en weer gaan rijden. Na 2 minuten was ze stil, helemaal uitgeput waarschijnlijk. Men hej 8)7
pi_91468207
Ach Isabelle, wat een verdriet! Jij was zeker ook wel uitgeput daarna?
pi_91468418
Ja, ik merk toch wel dat ik enigzins gespannen ervan word. Vind het erg naar om haar niet te kunnen troosten en niet te weten wat te doen. Maargoed, zogauw we thuis kwamen heb ik haar in dr bedje gestopt en ze ligt nu lekker te slapen.
pi_91468622
Ja, logisch hoor dat je er gespannen van wordt als ze niet te troosten valt. Het brengt heel veel stress met zich mee. Volgens mij maakt je lichaam ook adrenaline aan als je je baby hoort krijsen. Dat merk ik zelf wel, dan heb ik direct een snel kloppend hart.

Ik merk dat Amy heel rustig wordt van de maxicosi. Ze vindt het heerlijk om erin opgefrommeld te zitten met de riempjes vast. Als ze mopperig en je stopt haar daarin, dan wordt ze heerlijk relax. Is er ook nog een alternatief hiervoor? Want wil het ook niet elke keer doen.
Ik dacht direct aan de draagdoek, maar dan kan ik niet zitten, of gaan jullie er wel gewoon mee zitten?

[ Bericht 43% gewijzigd door Solagratia op 17-01-2011 16:34:54 ]
pi_91469126
Goh wat makkelijk, echt het tegenovergestelde van isabelle haha. Ik kan trouwens wel zitten als ik de draagdoek om heb. Wel een beetje naar achteren geleund, maar het wil wel hoor:)
pi_91469282
Gewoon zitten met de draagdoek :Y
maar Floris vind dat niets haha

WIj hebben zo'n schommelstoel, omdat Floris altijd rustig werd/wordt van t schommelen :D

Maar tis ook frustrerend als ze zo blijven huilen Noa!
Ik ben erachter dat ie rustig wordt als k ga zingen :') Dus ik zet de muziek wat harder en ga meezingen haha. (arm kind) of ik zing de hele tijd op een klein stationnetje, afgewisseld met in de maneschijn..vind ie ook leuk..en meer liedjes ken ik niet
  maandag 17 januari 2011 @ 16:42:35 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91469363
Claudia, ook hier gefeliciteerd met de geboorte van Lena, en welkom *O*

Beterschap voor alle zieke krummeltjes :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_91470097
ja hoor zitten kan met een doek :Y :D
pi_91470351
Snelle update. We mochten vandaag nog niet naar huis en morgen waarschijnlijk ook niet. Lena lijkt helemaal in orde, maar toch laten metingen nog saturatiedips zien. De ductus lijkt nu wel gesloten, alleen wordt ze morgen toch nog op haar geelheid geprikt.

We zijn vandaag heel druk geweest met het op de rit krijgen van de voeding. Ze was best veel afgevallen en ik kolf nu na en geef extra's bij met fingerfeeding. Dit is toch allemaal net iets makkelijker als je niet elke keer een afdeling over hoeft en het kost dus veel tijd en energie. Het is maar goed dat ik alweer meteen op de been was.

In de tussentijd is papa vooral bezig met Ivan en praktische dingen, dus die heeft amper de tijd gehad om even rustig met zijn kersverse dochter te zitten en knuffelen. Ik word er best verdrietig van dat onze kraamweek nu zo moet verlopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91470605
Bah wat naar zeg Claudia!
Gaat t allemaal zo voorspoedig met jou, heb je toch nog zo'n vervelende kraamweek. Hopelijk mag ze overmorgen toch echt mee naar huis!
  maandag 17 januari 2011 @ 17:17:07 #197
259886 pessie
pi_91471150
Och Claudia, ik hoop dat je snel naar huis mag en dan nog een paar daagjes kunt genieten van een kraamhulp.

Ook hier een kind dat houdt van liedjes zingen. Als ik geen puff meer heb doet youtube het ook uitstekend.
pi_91471289
Claudia :* zo had je het je inderdaad niet voorgesteld. Ik hoop dat jullie snel naar huis toe mogen.
pi_91471534
Pessie, Floris wil dan echt mijn stem horen (dat is t ook, niet mijn gebrek aan zangkunsten). Maar in de auto is zingen wat makkelijker dan praten ;)
  maandag 17 januari 2011 @ 17:25:16 #200
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91471593
Clau wat naar dat net niet zo loopt als je zo graag zou willen. Ik blijf stug doorduimen voor een spoedig vertrek uit het ziekenhuis! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')