Hè bah, BB... vind je het niet naar om dat nu te horen, wat er allemaal mis kon gaan?
Ik was blij dat al dat gedoe rond overdrachten van vk aan gyns pas aan het licht kwam toen ik geweest was eigenlijk... vond het zo al spannend genoeg.
Thanks allemaal voor het delen van mijn verontwaardiging. We hebben het nu betaald, vooral omdat mijn lief niet kan onderhandelen

(we hebben ook altijd ruzie over hoeveel tip hij de taxichauffeur geeft

), maar die meiden hebben echt een beetje hun eigen glazen ingegooid nu. Ik vond 6 euro prima, maar na alle verhalen om me heen begin ik zelfs dat te heroverwegen nu. Oh well...
Over het babyzwemmen: het verschilt inderdaad nogal per zwembad: er is hier een zwembad waarbij je vanaf 8 weken kan en waar ik nu ga is het vanaf 13 weken. Een half jaar lijkt mij heel laat eigenlijk... volgens mij is het idee toch ook dat je nog een beetje gebruik maakt van de natuurlijke reflexen die het kindje nog heeft van voor de geboorte. Zijn die dan niet al weg?! (ik heb geen idee hoor, ik roep ook maar wat).
Vanmiddag ga ik Neve weer lekker ophalen op het kdv.
Het is altijd even gedoe, maar zo leuk als ze dan eenmaal in de drager zit en we samen naar huis lopen... zit ze met van die grote ogen om zich heen te kijken.
Toen ik vorige week belde wilde de andere leidster me trouwens even "waarschuwen". Blijkt dat ze op dinsdag en woensdag een man hebben die de "late" shift doet (die er is als je haalt dus). Ze hadden toch wat ouders gehad die daarvan waren geschrokken... Zo sneu, echt een schat van een jongen die ook alleen maar z'n werk doet en dan krijg je dat!
Ik ga vannacht eens kijken of ze wil doorslapen. Op dit moment zetten we de wekker, omdat we in zo'n lekker schema zitten, maar we moeten haar steeds echt wakker maken.
Wel is het een beetje rommelen nu, want volgens mij daalt mijn bv productie echt op het moment. Ze krijgt overdag drie (kleine) flesjes en 's ochtends, 's avonds en 's nachts nog de borst (4x), maar we moeten steeds vaker bijvoeren...
Vind het al jammer dat de bv stopt, maar vind het ook zo'n mooie stok achter de deur voor mijn werk en de oppassers: "Nee, sorry... die voedingen om 7 uur en 19 uur moet ik toch écht zelf doen". Ik denk er zelfs over om het nog maar even niet te vertellen. Stom hè?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.