Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hoeft niet zo nodigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je ook een Alfa wilde
das een goede volvo VWquote:
oh, vorig jaar nog dusquote:
ik weet nog waar ze zitten ookquote:
ligt aan de blaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
Blaren doorprikken, is dat goed of slecht?
Byequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben (al) de meeste tijd in TAL. Tot later misschien!!
Dag liefies!![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
Kan iemand even nummer aan passen in op
Tweedehandsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Stuart het volgende:
Een Golf GTI is gewoon ruim 40,000 euro
http://www.autotrader.nl/(...)r=1&total=442&pos=10
Bis Laterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben (al) de meeste tijd in TAL. Tot later misschien!!
Dag liefies!![]()
Goffer.quote:
volgens mij moest je ze door en door prikken (dus 2 gaatjes erin) maar nou ga ik google gebruikenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
*bump*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goffer.
Doe ik eens een complimentje....
Ja, vind ik niet normaal gewoon die prijzenquote:
Als iemand anders de OP doet, doe ik de TT welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
Kan iemand even nummer aan passen in op
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ik niet normaal gewoon die prijzen
Op is allang gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als iemand anders de OP doet, doe ik de TT wel.
Ow, was het dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goffer.
Doe ik eens een complimentje....
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
quote:Behandeling van blaren
Alle bovenstaande adviezen ten spijt heb je tijdens het wandelen toch blaren gekregen. Wat nu? Wel of niet doorprikken? Ook hierover zijn de meningen verdeeld.
Als je besluit wél door te prikken: was allereerst je voeten. Neem een schone naald of een blarenprikker en prik in de zijkant van de blaar. Prik daarbij zoveel mogelijk in de looprichting, dan loop je het achtergebleven of navolgende vocht er vanzelf uit. Eventueel kun je de naald vooraf verhitten (in de blauwe vlam, anders krijg je roet). Zorg dat je alleen de bovenhuid doorprikt en niet de onderliggende huid, anders gaat de blaar bloeden.
Druk het vocht met een schone zakdoek of steriel gaasje door het gaatje uit de blaar. Er zijn wandelaars die gelijk het hele vel weghalen. Dit is wel riskant vanwege mogelijke infecties.
Eventueel kun je nog betadine - of jodium, maar dat wordt nog maar weinig verkocht - aanbrengen ter ontsmetting. Sommige EHBO'ers doen er boeghemzalf op. Dat is een brandzalf, maar verzacht ook bij wandelblaren.
Plak de blaar dakpansgewijs af met (liefst brede) leukoplast of sporttape. Geen gewone pleisters gebruiken! Met deze laag zorg je voor een tweede huid en gaat de blaar niet kapot.
In plaats van doorprikken kun je de blaar gewoon met rust laten en afplakken. Bijvoorbeeld met Compeed, ovale pleisters die je over de blaar heen plakt. Eenmaal goed aangebracht kun je er nog dagen of zelfs meer dan een week mee doorlopen, totdat de blaar is verdwenen en er nieuwe huid onder zit.
Let wel: de meningen over Compeed zijn verdeeld. Behalve dat het vrij duur is, blijft het gemakkelijk plakken aan de sokken. Dat laatste is echter te verhelpen met een eenvoudige remedie: breng bovenop de Compeed-pleister nog extra leukoplast of sporttape aan.
Gebruik in geen geval Compeed op opengeprikte blaren. De ellende is niet te overzien als je het er later weer af trekt.
Wie niet tevreden is over Compeed, kan Second Skin of Comfeel eens proberen. Deze zijn veel dunner en blijven minder plakken aan je sokken. Second Skin is met name geschikt bij open blaren. Het principe is hetzelfde: plak 'm bovenop de blaar en laat 'm verder rustig zitten, totdat de blaar genezen is.
Sommige huidartsen schrijven zinkzalf voor. Daardoor droogt de blaar veel sneller in en is het lopen de volgende dag minder pijnlijk.
Als je een blaar voelt aankomen of er al een hebt die nog niet zo groot is, dan kan Moerasspirea soelaas bieden. Kneus een blaadje van dit plantje, smeer het sap op de plek en wacht even tot het is ingetrokken. Niet op open blaren gebruiken. Het sap van de blaadjes zorgt ervoor dat de huid bijna meteen stugger wordt en dus meer kan hebben. Vaak zet de blaar dan niet door of trekt sneller weg. Moerasspirea groeit op drassig braakliggend land en bij moerassige slootkanten. Niet bij veeweilanden; omdat het giftig is voor koeien, wordt het daar vaak weggehaald.
Bij erg slecht zittende wandelschoenen of bij onzorgvuldige behandeling van blaren kunnen bloedblaren ontstaan, die vaak erg pijnlijk kunnen zijn. Een bloedblaar behandel je op dezelfde manier als een gewone blaar. bron
Hmm, maar dat is voor voetblaren. Maar dat is denk ik wel hetzelfde als op de hand. Ik ga ze wel even prikken, want ik kan mijn vinger niet eens strekken zonder dat het gevoelig is.quote:
heb ik verdomme nog een zwak voor je ookquote:
33quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef D. het volgende:
Mijn eerste voiture (nee, niet deze, maar een zelfde model)
[ afbeelding ]
Ja, verdommequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik verdomme nog een zwak voor je ook
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
jezusmina, wat een lelijk ding!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk laat ik even netjes vragen en er niet van uitgaan dat het maar zo gebeurtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is de TT extra service, je hoefde er niet eens om te vragen.
mijn eerste was een RODE 75quote:
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezusmina, wat een lelijk ding!
zo lelijk dat hij eigenlijk best tof is
quote:
let ik even niet op, ben ik mijn voorleeskoffiebabe kwijtquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik verdomme nog een zwak voor je ook
Ik zag er toevallig afgelopen zondag nog eentje rijden. Een witte/geplamuurdequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Alfa 33 is wel een karakterbak ja. Al ben je wel een tikkeltje gek om erin te gaan rijden. Je ziet ze ook nooit meer. De 75 was helemaal een bazenkar
MPG wou toch wel invallenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
let ik even niet op, ben ik mijn voorleeskoffiebabe kwijt
[..]
ik ben gewoon een beetje een slettebakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
let ik even niet op, ben ik mijn voorleeskoffiebabe kwijt
[..]
Bedoel je gebroken wit?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag er toevallig afgelopen zondag nog eentje rijden. Een witte/geplamuurde
die heeft toch geen tietenquote:
is dat allesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben gewoon een beetje een slettebak
Kunnen we hem wel gevenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heeft toch geen tieten
[..]
is dat alles![]()
dus je leest nog wel voor
ja, tuulluk wel!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heeft toch geen tieten
[..]
is dat alles![]()
dus je leest nog wel voor
mijn eerste auto was een witte lada 2107quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste autootje was een rode Toyota Corolla
Zoals op deze foto maar die van mij was niet verlaagd
[ afbeelding ]
Op je 18equote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn eerste auto was een Volvo V40
maar wel de allerliefste slettebak van de hele wereldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben gewoon een beetje een slettebak
mijn eerste auto een blauwe alfa guilietta, tweede een witte 75, derde een champagne kleur 33, vierde een zwarte 155, vijfde een zwarte 164 en nu (tot de volgende alfa) daihatsu (en wrs ruil ik die in voor een BMW die we misschien van onze schoonouders krijgen)quote:
Wij hadden vroeger ook een Corolla thuisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste autootje was een rode Toyota Corolla
Zoals op deze foto maar die van mij was niet verlaagd
[ afbeelding ]
dat ben jij toch al?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
maar wel de allerliefste slettebak van de hele wereld![]()
Oh die zou ik nog wel net kunnen betalen denk ik. Als ik zou willenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn eerste auto was een witte lada 2107
[ afbeelding ]
WB LLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
onze ouders hadden een carinaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook een Corolla thuis
[ afbeelding ]
jij ook hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oplaadbaar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
Mijn eerste auto was een Micra uit '86.
[ afbeelding ]
Geen blauwe overigens, en hij had ook geen stekker aan de voorkant.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
oh? Nee hoor ik haal het niet bij jou
Ook geen 'groene' dus?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
Mijn eerste auto was een Micra uit '86.
[ afbeelding ]
Geen blauwe overigens, en hij had ook geen stekker aan de voorkant.
volgens mij is dat type uitgestorvenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die zou ik nog wel net kunnen betalen denk ik. Als ik zou willen
mijn 2de auto was een beige lada 2107quote:
ik wil een vw t1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dit was mijn eerste auto![]()
[ afbeelding ]
Coolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dit was mijn eerste auto![]()
[ afbeelding ]
Zo eentje met scheve stoel waar je een gratis petje bij krijgt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nu geen eigen auto meer omdat ik die hier niet nodig heb maar zou een Golf 5 of 6 kopen als ik iets moest kopen
quote:
ik had hem verlaagd, getint glas, alarm erin, een stereo die meer waard was dan 25 lada's met volle tank samen, verstalers erop en breedte stralers eronder EN stippingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
En dan wilde ik 'm verlagen, matzwart spuiten, vlammen op de zijkant...
ja weet ikquote:
Ik begrijp je nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo eentje met scheve stoel waar je een gratis petje bij krijgt?.
Dan mocht je er ook niet in rijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik had alleen geen rijbewijs toen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat niet elke lamlul van 18 of 19 een Golf 6 kan betalen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je eens goed opletten hoe de gemiddelde Golfrijder erbij zit in zijn auto.
dat hoort zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik had alleen geen rijbewijs toen
Kun je dat wel zitten noemen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je eens goed opletten hoe de gemiddelde Golfrijder achter het stuur zit.
zijn ook vaak jonge marokkanenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je eens goed opletten hoe de gemiddelde Golfrijder achter het stuur zit.
Dan heb ik dus iets verkeerds gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hoort zo![]()
ik had eerst een auto en later mijn rijbewijs
daarom:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat niet elke lamlul van 18 of 19 een Golf 6 kan betalen hoor
Hier in maastricht toch...quote:
mijn auto was alweer weg voordat ik mijn rijbewijs hadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hoort zo![]()
ik had eerst een auto en later mijn rijbewijs
Gaat niet echt goed daarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
mooie lieve autootjes allemaal.... Laptop = stukjes dus kan niet op iedereeen quoten...
Ga eens werken jijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
willen jullie niet zo snel gaan![]()
ik kan het anders niet bijhouden
Die wil ik als ik rijk benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn auto was alweer weg voordat ik mijn rijbewijs had
We zitten even op de digitale snelweg met onze eerste auto's, dus rijden we 100 of 120... of 80... afhankelijk van de topsnelheidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
willen jullie niet zo snel gaan![]()
ik kan het anders niet bijhouden
Nouja, een beetje welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk hoe een ander verder in zijn/haar auto zit trouwens
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
die ging mee met mijn ex...quote:
zeg dat maar tegen mijn baasquote:
Bij sommige auto's welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zitten even op de digitale snelweg met onze eerste auto's, dus rijden we 100 of 120... of 80... afhankelijk van de topsnelheid.
Ik snap dat commentaar nooit zo goed. Alsof een Golf 6 een sloeberauto is terwijl vergelijkbare auto's zoals Ford/Peugeot allemaal goedkoper en veel minder waardevast zijn.quote:
Doe ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen mijn baas
daar hoef je niet rijk voor te zijnquote:
Ik zou het niet als onbelangrijk af doen hoor... arbotechnisch gezien ligt dat niet handig in zo'n Golf. Voor je het weet heb je rugklachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk hoe een ander verder in zijn/haar auto zit trouwens
klinkt als een goede dealquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die ging mee met mijn ex...
ik hield het huis en de inboedel, hij kreeg de auto
ok,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen mijn baas
ford is anders ook redelijk waardevastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap dat commentaar nooit zo goed. Alsof een Golf 6 een sloeberauto is terwijl vergelijkbare auto's zoals Ford/Peugeot allemaal goedkoper en veel minder waardevast zijn.
Het zijn ook vooral de oude Golfjes die fout zijn. Een nieuwe Golf durf ik zelf ook wel in te rijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap dat commentaar nooit zo goed. Alsof een Golf 6 een sloeberauto is terwijl vergelijkbare auto's zoals Ford/Peugeot allemaal goedkoper en veel minder waardevast zijn.
Nou, nee hoor. VW is toch echt vele malen meer waardevast dan een Fordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ford is anders ook redelijk waardevast
dat is niet mijn baasquote:
Wel, weet je wat het onderhoud kostquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hoef je niet rijk voor te zijn
Zeker bult af en wint meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn Micra kwam met moeite tot 125.
in england misschienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. VW is toch echt vele malen meer waardevast dan een Ford
Dan is het commentaar helemaal debiel want ik heb het alleen over een Golf 5 of 6 gehad en zo oud zijn die toch nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral de oude Golfjes die fout zijn. Een nieuwe Golf durf ik zelf ook wel in te rijden
een rol ducktape meer heb je niet nodigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel, weet je wat het onderhoud kost![]()
gewoon 2 kopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel, weet je wat het onderhoud kost![]()
en purschuimquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
een rol ducktape meer heb je niet nodig
Een Mondeo bijvoorbeeld is helemaal niet waardevast. Een Focus misschien iets meer maar goed, wie ben ikquote:
stuartquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een Mondeo bijvoorbeeld is helemaal niet waardevast. Een Focus misschien iets meer maar goed, wie ben ik
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van wie moest je de zaak ook alweer verbouwen
doei LLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef Ladylike het volgende:
ik ga hier off, op deze pc is het niet te doen, ding doet uren over het laden van een pagina (okay dat is wel erg overdreven)
doei lieverds
Bis Later Llquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef Ladylike het volgende:
ik ga hier off, op deze pc is het niet te doen, ding doet uren over het laden van een pagina (okay dat is wel erg overdreven)
doei lieverds
Schandalig is hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het commentaar helemaal debiel want ik heb het alleen over een Golf 5 of 6 gehad en zo oud zijn die toch niet
dat is waarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een Mondeo bijvoorbeeld is helemaal niet waardevast. Een Focus misschien iets meer maar goed, wie ben ik
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef Ladylike het volgende:
doei lieverds
Ja, die indruk heb ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
hoe groter de auto hoe minder waardevast hij is
Niet altijdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
ik weet zeker dat er altijd uitzonderingen zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
Seeyaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef Ladylike het volgende:
doei lieverds
uitzonderingen bevestigen de regelquote:
Heb ik nog, witte duct tapequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
een rol ducktape meer heb je niet nodig
mercedes, groot en waarde vastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik weet zeker dat er altijd uitzonderingen zijn
Witte duck tapequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik nog, witte duct tapeDus als ik een witte koop dan komt het goed
Alleen helpt dat niet bij motorpech
Aan het eind van de heuvel dan hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
was dat aan het begin of op het laatst?
mijn mercedes was idd waardevastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik weet zeker dat er altijd uitzonderingen zijn
Een S is niet echt heel waardevast te noemenquote:
Ja, mijn vorige Lada was ook witquote:
Wit kan heel mooi zijn. Je ziet het alleen niet meer zo veel met auto'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn vorige Lada was ook wit![]()
en voor hoeveel aan onderhoud kosten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn mercedes was idd waardevast![]()
2 jaar gehad en toen verkocht voor wat ik er voor had betaald
iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een S is niet echt heel waardevast te noemen
Ik heb er nog in gezetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn vorige Lada was ook wit![]()
nog geen 800 euroquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
en voor hoeveel aan onderhoud kosten?
Als je het goede model koopt wordt ie wellicht alleen maar meer waardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en een porsche ook niet
daar zal je nog van staan te kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik nog, witte duct tapeDus als ik een witte koop dan komt het goed
Alleen helpt dat niet bij motorpech
Jaquote:
als je lang genoeg wacht welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het goede model koopt wordt ie wellicht alleen maar meer waard
Daar zeg je wat. Een Cayenne is bijvoorbeeld NIET het goede model voor waardevastheidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het goede model koopt wordt ie wellicht alleen maar meer waard
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar zal je nog van staan te kijken![]()
je kan er waterslangen mee dichten en een v-snaar van maken
Alleen niet te lang stil laten staan hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk mis m'n Lada wel, het was echt een toffe wagen
Hey PGRquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je lang genoeg wacht wel![]()
quote:
Trevquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen niet te lang stil laten staan he
[..]
Hey PGR
mij helemaalquote:
Nee, da's gewoon een VWquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Een Cayenne is bijvoorbeeld NIET het goede model voor waardevastheid
die heb jij nietquote:
Ik zie die post van ST nietquote:
Ik vin jou zo liefquote:
daar wil ik nog niet dood in worden gevondenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Een Cayenne is bijvoorbeeld NIET het goede model voor waardevastheid
Dus totaal toch wel wat meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mij helemaal![]()
2 jaar gereden voor 800 euro![]()
plus de brandstof,belastingen en verzekeringen
en daarom wil ik dus ook geen veyronquote:
Het rijdt wel goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar wil ik nog niet dood in worden gevonden
Ik wil sowieso niet dood in een auto gevonden wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar wil ik nog niet dood in worden gevonden
de andere kosten ben je normaal ook kwijt als je auto rijdtquote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
luitjes, prettig weekend![]()
mijn accu is haast leeg
welk boekje doen we ST?
Geen Furraarie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef pgrferrari het volgende:
ik hoef geen Veyron![]()
Doe mijma een Mini.
Have funquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
mijn accu is haast leeg
welk boekje doen we ST?
Ik kan voor dat geld ook wel wat andere leuke modellen verzinnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mag hem wel doen maar dan staat die snel bij de garage
Daaromquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan voor dat geld ook wel wat andere leuke modellen verzinnen
Ik hou niet van opvallende kleuren bij een autoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom
Nu trouwens wel een Ford bij Top Gear die ik wel wil hebben en ook hou
Ik BEN gewoon lief. Niemand zeggen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vin jou zo lief![]()
op je neus ook een paar
Ik normaal ook niet maar vind het bij deze wel mooi staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hou niet van opvallende kleuren bij een auto
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
mijn accu is haast leeg
welk boekje doen we ST?
Dan liever de oranje versiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet maar vind het bij deze wel mooi staan
Kee, ssstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik BEN gewoon lief. Niemand zeggen hoor
Ik helaas ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Je kon er eentje winnen op de Autorai vorig jaar. Niet gewonnen helaas
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef cablegunmaster het volgende:
oh ja en ik ben zoo weer weg eigenlijk meteen hierna op weg naar groningen maar dit liedje zat in mijn hoofd ik kon het niet laten, ja ik weet het zomaar 1 liedje dumpen op jullie schoot dat je toch gaat negeren. maar het is gewoon een feitje dat ik soms even niet kan negeren. ook al heb ik het gevoel dat ik hiermee zoweinig zeg maar eigenlijk maakt dat niet uit want het liedje en de titel legt zichzelf uit . eeuhm.. damn! wat een gelul eigenlijk wat ik type! maar het is zo dat ik een meiske heb ontmoet, waar ik heel leuk mee kan praten . maar het is echt typisch dit liedje.
Ow, 2 jaar, kan ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik helaas ook nieten dat was al 2 jaar geleden
dit jaar dus weer een nieuwe Autorai
Ken het gevoelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef cablegunmaster het volgende:
oh ja en ik ben zoo weer weg eigenlijk meteen hierna op weg naar groningen maar dit liedje zat in mijn hoofd ik kon het niet laten, ja ik weet het zomaar 1 liedje dumpen op jullie schoot dat je toch gaat negeren. maar het is gewoon een feitje dat ik soms even niet kan negeren. ook al heb ik het gevoel dat ik hiermee zoweinig zeg maar eigenlijk maakt dat niet uit want het liedje en de titel legt zichzelf uit . eeuhm.. damn! wat een gelul eigenlijk wat ik type! maar het is zo dat ik een meiske heb ontmoet, waar ik heel leuk mee kan praten . maar het is echt typisch dit liedje.
Woohooquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Starburst zijn snoepjes. Ik spoel dat weg met Strongbowquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindelijk af van die strongbow troep?
Nou, daar ben ik het dan niet mee eensquote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het dan niet mee eens
WEDERZIJDS verliefd zijn...quote:
Dat OOKquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wil je ook komen?
Dat zal ik dan eens regelen voor je
Heb ik ook niet en gun het je ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WEDERZIJDS verliefd zijn...(niet persoonlijk bedoeld hoor, no worries)
Estherquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit in VoH.
Te genieten van Eshter
Leuk Sympquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Woensdagmiddag een middag fotograferen
Gezocht: Fotograaf voor het goede doel (19 januari)
Cool, zo heb ik ook nog weleens wat gedaan toen ik een DSLR hadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Dat is het nou , ik weet dat zij ook heel erg graag met mij praat en heel erg leuk vind om tijd met mij door te brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
dit vind ik gewoon tofquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool, zo heb ik ook nog weleens wat gedaan toen ik een DSLR had
HELEMAAL mee eens!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben echt fan van haar, vind haar inmiddels beter dan ben
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
en mijn lief heeft voor mij alle one man shows van Toon Hermans voor me gekocht op DVD
its exist, maar dan wordt je uitelkaar getrokkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat iemand nog kan geloven dat dat bestaat![]()
Als jij het niet wil dan hoeft het niet, laat ons toch gewoonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
JA D EHELE WERREDL IS KUT EN ALLE SGAAT ALTIJD STUKquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
its exist, maar dan wordt je uitelkaar getrokken
Hoop doet leven hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA D EHELE WERREDL IS KUT EN ALLE SGAAT ALTIJD STUK![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik laat jullie hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij het niet wil dan hoeft het niet, laat ons toch gewoon
ga buiten spelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
ga je weg?quote:
Ik weet het zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
christus koning wat een originele grap manquote:
grappiger dan die van jou.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
christus koning wat een originele grap man_!
echtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stiekjes bomquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
Hm, volgens mij is er een doos elastiekjes ontploft in mijn bureaulade.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]_!
pitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
elastiekjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
Hm, volgens mij is er een doos elastiekjes ontploft in mijn bureaulade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |