Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat was in zoveel topics dat je het bijna niet kan missenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
Ik ben echt boos trouwens dat ze uit de webwinkel zijn en ik weet niet meer in welke topics ik ze had gepost
In ehm....alle?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
Ik ben echt boos trouwens dat ze uit de webwinkel zijn en ik weet niet meer in welke topics ik ze had gepost
Kan het niet meer vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was in zoveel topics dat je het bijna niet kan missen
Help die jongen ff danquote:
quote:
Blijkbaar had ik het meer moeten postenquote:
Nee dat is het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik het meer moeten posten
Ik denk dat je hem te vaak gepost heb jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik het meer moeten posten
wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
tsamme is dat gezeur over dat regenpak nou eens klaar of wat
Ik probeer aardig te doen tegen je Flash maar maar maar maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
tsamme is dat gezeur over dat regenpak nou eens klaar of wat
Die rode is het mooistquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef Stuart het volgende:
Gevonden in topic 2440
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan pm je diegene maar voor mijn partquote:
Het eerste topic dat ik willekeurig opende: [KSC #2.444] Waar de gourmetstellen of tafel staanquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[KSC #2.546] Waar sommigen het weekend in gaan!
Ben inmiddels zo gewend aan jullie dubbelzinnigheden dat ik ze lees als je er niet staan
Daarom vond ik het ook al zo gek dat hij het niet terug vondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het eerste topic dat ik willekeurig opende: [KSC #2.444] Waar de gourmetstellen of tafel staan.
Zullen wij gewoon kroelen in een hoekje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
Nou.
Het is duidelijk, mijn mening wordt hier niet gerespecteerd.
Ik ga al
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
Nou.
Ik ga al
Hij was eigenlijk gewoon te lui om zelf terug te zoekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook al zo gek dat hij het niet terug vond
Koop gewoon die rooie man hou verder je lipquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeer aardig te doen tegen je Flash maar maar maar maar![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
Nou.
Ik ga al
Prrrquote:
lip?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop gewoon die rooie man hou verder je lip![]()
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk gewoon te lui om zelf terug te zoeken.
Die is nu ook uitverkocht. En daarom begint ie weer te mekkerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
Nou.
Ik ga al
Ze zijn uitverkochtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Correctie: hij moet gewoon de blauwe kopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer joh, als je het zo vervelend vind maar het is al gebeurd dus het heeft geen zin om nu kwaad te blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan pm je diegene maar voor mijn part
Ja. Dat is net zoiets als "KOPPEDICHTMAFFEquote:
Echt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:58 schreef Stuart het volgende:
What
Ik waardeer jouw mening meer dan die van wie dan ook![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Auch proficiatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Correctie: hij moet gewoon de blauwe kopen.
Braobaans, kut!quote:
Smakelijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Tot later (misschien) mensen![]()
ooooh!quote:
Woaaaahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
Wij eten lekker chineesjeneesje vandaag
En anders kom ik wel wat brengen hoor, met de rubberbootquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:01 schreef Fha het volgende:
Woaaaah![]()
Ik heb mijn pasta al opMaar er zijn nog kaasdingesse en nibbit sjippies
dus ik overleef het.
Dat ga ik morgen doen nadat ze door wok zijn gehaaldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
Jaa zeetie!quote:
Ga jij ook al wok meeten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen nadat ze door wok zijn gehaald
Woaaahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En anders kom ik wel wat brengen hoor, met de rubberboot
Door wok?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen nadat ze door wok zijn gehaald
Sorry.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, niet zo schelden tegen ST ja, want anders ga je op koffierantsoen volgende maand!
Ja, wok mag eerst eten, en dan neemt trev de restjes.quote:
Ik eet mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
Goed dat je het zegt, even kijken hoe het met de aardappelen gaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kook godverdomme zelf gister en vandaag
Ja, hier zijn ze niet te etenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even kijken hoe het met de aardappelen gaat.
Oooow... Vertel....quote:
WAT ZEG JE NOU ST?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
is het prinsesje alweer in het kasteel?
aanwezigheid is aangetoond ja. Verder niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
oh, dan zal ik meneer taart even vertellen dat hij de bestelling x2 moet doenquote:
We hebben over Alleendje gepraat, en over de bibliotheekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie nog iets leuks gelezen?.
Goed plan. Als de chinees aangeeft dat het voor 1 persoon is, dan eet ik dat ook allemaal opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dan zal ik meneer taart even vertellen dat hij de bestelling x2 moet doen
Wie zegt dat het jou wok isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik niet, die hebben we niet gehaaldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef MPG het volgende:
Oooow... Vertel.....
Vond hij het fijn dat je in de slaapkamer gezogen had?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan. Als de chinees aangeeft dat het voor 10 personen is, dan eet ik dat ook allemaal op![]()
.
hmm.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aanwezigheid is aangetoond ja. Verder niet.
Jullie hebben ht gewoon, zo, in de woonkamer gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, die hebben we niet gehaald
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
Wie zegt dat het jou wok isDat zou ik nooit zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja, je riekt naar prei.quote:
O god ben jij er zo een die alleen in bed wil?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jullie hebben ht gewoon, zo, in de woonkamer gedaan![]()
?
Ja, en ook nog aan de eettafelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jullie hebben ht gewoon, zo, in de woonkamer gedaan![]()
?
Samen met Marijke?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ook nog aan de eettafel
Preciesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jij zou er nog een w tussen plakken.
Nee, die was er toen nog nietquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ook nog aan de eettafel
Mijn probleeeeeeeeeeeem is dat je die prei zelf niet ruikt...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het leek er net wel op
[..]
* Trevland ruikt niks
Ik snap niet je probleem
Daar zijn we begonnen zelfsquote:
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
O god ben jij er zo een die alleen in bed wil?
Je deed zo geschrokkenquote:
Welnee, dat is theaterquote:
MPG?! KOM!! WE GAAN ETEN!!quote:
* MPG sprint naar de eettafelquote:
Zucht.. nog 16 jaar ofzo toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef suikertaartje het volgende:
Whahahaaaa...
Thijs: papa! met een chineesje! en kloeploek!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef suikertaartje het volgende:
Whahahaaaa...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef suikertaartje het volgende:
Whahahaaaa...
Neeheeej. Dan mag ik hem trakteren op chineesquote:
Dat mag je vast al eerder... Alleen dan blijft het daar ook bijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Neeheeej. Dan mag ik hem trakteren op chinees![]()
TOt die tijd mag je mij trakteren hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Neeheeej. Dan mag ik hem trakteren op chinees![]()
Daarom.. nog ongeveer 16 jaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag je vast al eerder... Alleen dan blijft het daar ook bij...
Zit niet eens een fatsoenlijke in DVquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TOt die tijd mag je mij trakteren hoor
Zuster Enfermerelquote:
Haaaaaaaaaai LooovelyLadyquote:
Scheelt wel een hoop centjesquote:
hoi en doeiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef MPG het volgende:
Ik moet jullie alweer gaan verlaten lieverds...
Tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef MPG het volgende:
Tot morgen![]()
Doei vreetzakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef MPG het volgende:
Tot morgen![]()
Ja dag he, ouwe laadklepquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef MPG het volgende:
Tot morgen![]()
Hij wil gewoon met je soenuhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He Fles, jij deed toch niet aan zwaaien![]()
Hoe gaat het met je pijntjes?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij wil gewoon met je dobbelstenen gooien
Koffie. Naar Venlo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 rijd morgen van den haag naar Mechelen ( naast maastricht)
moet er nog iets op die route vervoert worden voor iemand??
vanavond erst nog even volleyballen..
houdoe kutquote:
Nee maar alleen maar met alle vrouwen hier staan bekken dat valt op hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He Fles, jij deed toch niet aan zwaaien![]()
Hoe gaat het met je pijntjes?
quote:
Uhh.. Durf het bijna niet te vragen.. Maar wat is er dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar alleen maar met alle vrouwen hier staan bekken dat valt op he
Nou ik ben dus om 10:50 weer mn bed in gedoken en er om 14:00 weer uitgekomen en sindsdien gaat het redelijk, maar nog altijd stukken slechter dan een maand geleden bijvoorbeeld.
meh wat raar. soort van terug val? of heb je iets gedaan wat niet mochtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar alleen maar met alle vrouwen hier staan bekken dat valt op he
Nou ik ben dus om 10:50 weer mn bed in gedoken en er om 14:00 weer uitgekomen en sindsdien gaat het redelijk, maar nog altijd stukken slechter dan een maand geleden bijvoorbeeld.
hij is vorige jaar in een bus onderuit gegaan en heeft zijn rugwervels kapot en nou is ie Ironmanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh.. Durf het bijna niet te vragen.. Maar wat is er dan?
Oh dat weet jij nog niet natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh.. Durf het bijna niet te vragen.. Maar wat is er dan?
Ironmanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet jij nog niet natuurlijk![]()
Dit is er![]()
[ afbeelding ]
Dank!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is vorige jaar in een bus onderuit gegaan en heeft zijn rugwervels kapot en nou is ie Ironman
oh hell die had ik ook nog niet gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is er![]()
[ afbeelding ]
Ah, een vastgezette rugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is er![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is er![]()
[ afbeelding ]
Flessie heeft een ei in zijn rugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is er![]()
[ afbeelding ]
Ja kijk maarquote:
En ik maar denken dat ik bijzonder wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, een vastgezette rugHeeft mn pa ook
..Om andere redenenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik bijzonder was
Oh nou, bij deze dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh hell die had ik ook nog niet gezien
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
moeders aan de telefoontot over een uur
Wat GF al zegt he, gevallen in de busquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
SCHRIK!!
Dat ziet er indrukwekkend uit..
Wat is er gebeurd??
Bedoel je het als afkorting??quote:
De pinnen vormen de letters E Iquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel je het als afkorting??
Want zie niks... Behalve rond het midden van de rechtse "metaalstaaf"...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel je het als afkorting??
Want zie niks... Behalve rond het midden van de rechtse "metaalstaaf"...
Dat moet je dan wel op een heeel ongelukkige manier gedaan hebben.. Enige verdere uitweiding gewenst dus.. Wat was er stuk? 3 wervels?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat GF al zegt he, gevallen in de bus
Nee hoorquote:
Mann gegen bus. Mann verloorquote:
rammsteinquote:
Ik mag dat van jouquote:
Ninja editquote:
quote:
Wat is dat? (heb de term wel eens horen vallen, maar weet er het fijne niet van)quote:
als je eigen post heel snel editquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat? (heb de term wel eens horen vallen, maar weet er het fijne niet van)
Thanks voor de uitleg!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je eigen post heel snel edit
Ik zei dus eerst ook "subtielquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg!!![]()
Had de verkeerde smiley, en zag dat.. Wees blij, die andere was echt minder
Whehehehehequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg!!![]()
Had de verkeerde smiley, en zag dat.. Wees blij, die andere was echt minder
Zag het, hij is gequote door mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zei dus eerst ook "subtiel![]()
"
Maar jij had hem toen alweer ge-edit dus toen moest ik mijnusse ook doen
ik kijk zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie kijkt (luistert in mijn geval), straks ook naat tvoh??
En zijn de afvallers nu weer (officieel) pas morgen bekend??
Dan komt het jouw kant opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Het komt hier echt met bakken uit de lucht, de straat staat half blank en ik woon niet eens in Limburg
Van jou wist ik het ook eigenlijk wel.. Gezellig!quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik mag dat van jou![]()
![]()
Omdat ik een kaartje sturen deed
![]()
quote:
quote:
fluffy ja kloptquote:
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kijk Stu eens origineel zijn![]()
[TAL SC #1015] It's raining cats and dogs!
Doel op de TT dus
missed youquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:56 schreef PeZu het volgende:
fluffy ja klopt![]()
hoesie hier met een ieder?
Niks, vond het gewoon grappig..quote:
Okayquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks, vond het gewoon grappig..![]()
ooh dat is leifquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
missed you
maar met mam aan de foon dus dat duurt weer uren
Jij ook hoiquote:
Wattus??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Een wijf die boos is om TBAB dat verdwijnt
pezuquote:
Nu nog ff de uitlegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou op met afkortingen, niet veel begrijpers hier
peZu, long time no seequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
[..]
fluffy ja klopt![]()
hoesie hier met een ieder?
huh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
symquote:
Dejavuquote:
i knowquote:
hoi schatquote:
stuart babyquote:
Dquote:
Pezuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
i know![]()
ik was er even helemaal weg van
[..]
hoi schat
quote:
quote:
met je kale bats aan de snatsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga me maar eens scheren![]()
over een half uurtje gaan we open
Nee. Het is HET wijf. Dus het is "Een wijf DAT boos is".quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
haha ok danquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het is HET wijf. Dus het is "Een wijf DAT boos is".
Muck Muck, wil je een slacentrifuge die je binnen kunt gebruiken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef Muck het volgende:
Zo, kippie ligt in de oven, aardappels liggen af te koelen, zodat ik ze zo kan bakken en de sla ligt ut te lekken
Straks een pannetje uiensoep koken voor morgen tussen de middag
Klopt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het is HET wijf. Dus het is "Een wijf DAT boos is".
Hoiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck Muck, wil je een slacentrifuge die je binnen kunt gebruiken?![]()
Haiquote:
Hey Marijkequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mammiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte, alleen houd ik mn mond
Wat is cassis Voetbal, en waar gaat International over?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga rond 20:20 weg, Lekker beneden met chips en cassis Voetbal International kijken
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga me maar eens scheren![]()
over een half uurtje gaan we open
marijkequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan wordt je bangquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij de TV draait door had een man een klappertjespistool gebruikt, Omdat kinderen met sneeuwballen gooiden, Toen zei hij: Ik heb hier ook nog een Gemuilkorfde Golden Retriever
Hey Trevquote:
He poezelmevrouwquote:
ben ik wel eensquote:
Hoi Gfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
die kun je toch altijd binnen gebruiken
Op zich wel, lekker weekendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey TrevAlles goed?
[..]
He poezelmevrouw![]()
Kom eens lekker bij me op de schootquote:
Van zo'n hond kan ik niet eens bang worden, zelfs niet zonder een muilkorfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet over nagedacht, Lag onder mijn stoel van het lachen
Sterkte (ook en vooral voor je mams)!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben ik wel eens![]()
ja moeders moet geopereerd wordenniet zo'n leuk belletje dus maar goed...
ik ga haar zoveel mogelijk helpen waar ik kan
even lekker bankhangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |