Auch proficiatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Correctie: hij moet gewoon de blauwe kopen.
Braobaans, kut!quote:
Smakelijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Tot later (misschien) mensen![]()
ooooh!quote:
Woaaaahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
Wij eten lekker chineesjeneesje vandaag
En anders kom ik wel wat brengen hoor, met de rubberbootquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:01 schreef Fha het volgende:
Woaaaah![]()
Ik heb mijn pasta al opMaar er zijn nog kaasdingesse en nibbit sjippies
dus ik overleef het.
Dat ga ik morgen doen nadat ze door wok zijn gehaaldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
Jaa zeetie!quote:
Ga jij ook al wok meeten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen nadat ze door wok zijn gehaald
Woaaahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En anders kom ik wel wat brengen hoor, met de rubberboot
Door wok?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen nadat ze door wok zijn gehaald
Sorry.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, niet zo schelden tegen ST ja, want anders ga je op koffierantsoen volgende maand!
Ja, wok mag eerst eten, en dan neemt trev de restjes.quote:
Ik eet mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
Goed dat je het zegt, even kijken hoe het met de aardappelen gaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kook godverdomme zelf gister en vandaag
Ja, hier zijn ze niet te etenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even kijken hoe het met de aardappelen gaat.
Oooow... Vertel....quote:
WAT ZEG JE NOU ST?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
is het prinsesje alweer in het kasteel?
aanwezigheid is aangetoond ja. Verder niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
oh, dan zal ik meneer taart even vertellen dat hij de bestelling x2 moet doenquote:
We hebben over Alleendje gepraat, en over de bibliotheekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie nog iets leuks gelezen?.
Goed plan. Als de chinees aangeeft dat het voor 1 persoon is, dan eet ik dat ook allemaal opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dan zal ik meneer taart even vertellen dat hij de bestelling x2 moet doen
Wie zegt dat het jou wok isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik niet, die hebben we niet gehaaldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef MPG het volgende:
Oooow... Vertel.....
Vond hij het fijn dat je in de slaapkamer gezogen had?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan. Als de chinees aangeeft dat het voor 10 personen is, dan eet ik dat ook allemaal op![]()
.
hmm.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aanwezigheid is aangetoond ja. Verder niet.
Jullie hebben ht gewoon, zo, in de woonkamer gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, die hebben we niet gehaald
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
Wie zegt dat het jou wok isDat zou ik nooit zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja, je riekt naar prei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |