Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ahh, zodoende.quote:
Sommige mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb ik nouw een faaltje gecreëerd in te TT?
of denk ik verkeerd...
meervoud mag ook toch?quote:
Ja, als er niets achter staat wel ja; denk ik. Dus sommige mensen of sommigenquote:
ah, ik, nietig wezen dat ik ben, ben jullie niet meer waardigquote:
Lekker zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef sararaats het volgende:
de beken in Wuustwezel staan redelijk hoog, gelukkig woon ik op een verdieping
Mijn kennis van de Nederlandse taal is het laagst mogelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ah, ik, nietig wezen dat ik ben, ben jullie niet meer waardig
Mijn niveau is derhalve gezakt tot de bodem van een oneindig diepe put der onwaardigheid.
Verschrikkelijk
moeders hebben gewoon bepaalde krachten waardoor ze zulksoortige dingen kunnen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon blaren op mijn hand omdat ik een flesje niet open kreeg. Geef ik het flesje aan mijn moeders vriend, heeft die hem zo open. Ik heb echt geen kracht.
Moeders vriend he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moeders hebben gewoon bepaalde krachten waardoor ze zulksoortige dingen kunnen...
de vriend van haar moederquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moeders hebben gewoon bepaalde krachten waardoor ze zulksoortige dingen kunnen...
Lezen is een vak... MOEDERS VRIENDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lezen is een vak... MOEDERS VRIEND
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lezen is een vak... MOEDERS VRIEND
Bedanktquote:
lovelyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet koffie en thee neer....
moet je niet zoveel snoepenquote:
Ja, misschien komt het wel door die zak Hariboquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je niet zoveel snoepen
dik kans opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien komt het wel door die zak Haribo
Haribo in Londen of zit je in NL?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien komt het wel door die zak Haribo
quote:
smakelijk ajaxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga lekker Kippenborstfilet met sperzieboontjes eten, Doei kinderen
Lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet koffie en thee neer....
Je kan niet met flesjes omgaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon blaren op mijn hand omdat ik een flesje niet open kreeg. Geef ik het flesje aan mijn moeders vriend, heeft die hem zo open. Ik heb echt geen kracht.
Doei kinderen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga lekker Kippenborstfilet met sperzieboontjes eten, Doei kinderen
Ja he? was ik wel aan toe en ik dacht laat ik eens niet zo egoistisch doenquote:
die is lekker dubbelzinnigquote:
ja, jij...ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik prefereer toch andere tummy's Sugar![]()
speel ze lovelyquote:
Suikerbeeeebquote:
quote:
Speel zequote:
whehehehe binnen pretje >.<quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:00 schreef MaleDuck het volgende:
WEEKEND!
dus tijd om naar huis te gaan!
Yayquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:00 schreef MaleDuck het volgende:
WEEKEND!
zie je welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:03 schreef Stuart het volgende:
Zo, het lijkt wel alsof hier hele zwembaden worden leeg gegooid. Wat een regen
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie je wel
we hadden een ark moeten bouwen
Heerlijkquote:
Schattepatatjequote:
fijn weekend duckquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:00 schreef MaleDuck het volgende:
WEEKEND!
dat maakt ook een herrie danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:13 schreef Stuart het volgende:
Ik wil niet naar buiten want het regent cats en dogs
Oh my..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:13 schreef Stuart het volgende:
Ik wil niet naar buiten want het regent cats en dogs
Ja, en ook gevaarlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat maakt ook een herrie dan
Sterker nog, volgens mij is "sommigen"gewoon goedquote:
draaideurpoesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij is "sommigen"gewoon goed![]()
(sorry voor de late reactie)
Sommige mensen denken blaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij is "sommigen"gewoon goed![]()
(sorry voor de late reactie)
zondagquote:
Marijkjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal
Zuurkoolschotel staat in de oven en vriendin is onderweg
marijkequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal
Hoi Marijke,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal
Hoezoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm ik haal de 6 uur niet denk ik vandaag
je moet overwerkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm ik haal de 6 uur niet denk ik vandaag
had even niet zijemoticon gelezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
dan zit ik al in de auto schat ik in
quote:
Hai lieverdsquote:
Aagjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Marijke,
Zuurkoolschotel
Je mag me gerust aagje noemen
Eetzequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hai lieverds
[..]
Aagje
En nu weg, want vriendin is er
laters marijkequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hai lieverds
[..]
Aagje
En nu weg, want vriendin is er
Barquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 has fried brains!
tijd om naar huis te gaan, alleen is het wachten op de resultaten van simulatie van collegA
dan zullen we hopen dat hij snel klaar is met zijn simulatiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 has fried brains!
tijd om naar huis te gaan, alleen is het wachten op de resultaten van simulatie van collegA
Waarom ben je dan niet gegaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef Stuart het volgende:
Ik had eigenlijk wel naar een paar winkels gewild vandaag
Regenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet gegaan?
Hoe is het met de koorts van het kindje?
realiseer me opeens dat we Nijntje hier niet meer zien (RN)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
Nijntje, lief klein konijntje,
Nijntje, een pienter konijntje,
Nijntje, knuffelkonijntje,
Nijntje...tot gauw!
Nee, jammer wel eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
realiseer me opeens dat we Nijntje hier niet meer zien (RN)
door een post van mij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
realiseer me opeens dat we Nijntje hier niet meer zien (RN)
Laatst niet, en toen was je ook al jarigquote:
Dat was dan een tussendoor verjaardagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laatst niet, en toen was je ook al jarig
Gefeliciteerd hoor!quote:
Jij mag niet op mijn luchtkussen partijtje komen als je zo doorgaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je hooguit maandig![]()
You woman
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor!
*mwa*mwa*mwa*
In Februari dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef Stuart het volgende:
Over 4 weken kom ik een weekend naar Nederland
Rij voorzichtigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:44 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens rijden
Laterssssss allemaals
Daaaaaaaaaaaaaaaaagsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:44 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens rijden
Laterssssss allemaals
laters koenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:44 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens rijden
Laterssssss allemaals
Nee joh, op je deelverjaardag moet je delenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:46 schreef Stuart het volgende:
Goed, nu het dus mijn deelverjaardag is verwacht ik kadootjes
Ik deel mijn luchtkussen welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, op je deelverjaardag moet je delen
Zo verquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:46 schreef Koen66 het volgende:
heb wel zin om naar huis te gaan
maar niet om 80km te rijden
toch maar doen![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:46 schreef Koen66 het volgende:
heb wel zin om naar huis te gaan
maar niet om 80km te rijden
toch maar doen![]()
yep, zoetermeer-almere, 80 heen, 80 terug, soms meerquote:
Flinke rit dus. Succes man!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, zoetermeer-almere, 80 heen, 80 terug, soms meer
is wel altijd goed om de kop leeg te maken,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
muziekje aan en gaan, lekker toch
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag niet op mijn luchtkussen partijtje komen als je zo doorgaat
Dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
11 Februari ,
1990 - Nelson Mandela wordt na 27 jaar gevangenschap vrijgelaten.
Ging het bij mij maar zo simpel..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is wel altijd goed om de kop leeg te maken,
lekker rustig
geen collega's
geen vrouw
Okay sorry je mag toch op het luchtkussenquote:
Mijn Hotmail account is ouderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen bestaat Engelse Wikipedia 10 jaar
Hoeft ook niet hoor. Zo bedoel ik het helemaal nietquote:
Heel erg gezonde gedachte hoor. NIks mis mee.quote:
bossiequote:
laters suikertjequote:
Ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:53 schreef Fha het volgende:
Wie wil er met mij in een rubberbootje?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tering ben ik blij dat ik daar niet woonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:53 schreef Fha het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schipper mag ik overvaren, Ja of nee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:53 schreef Fha het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een telefoon gemaakt perhapsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
unscharfe piccaas
6,40 in Dv is wel een probleem trouwens, de Wellekade is maar 6,30
Het pondje gaat nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schipper mag ik overvaren, Ja of nee?
Zeikerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
unscharfe piccaas
6,40 in Dv is wel een probleem trouwens, de Wellekade is maar 6,30
Gezelligquote:
Dat is dan weer iets té nat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering ben ik blij dat ik daar niet woon
En een regenpakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef Stuart het volgende:
Daar heb je een reden om je wellies te dragen![]()
Schipper mag ik weer terugvaren, Ja of nee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Het pondje gaat nogDus ja
[..]
Zeikerd
[..]
Gezellig
[..]
Dat is dan weer iets té nat?
had je maar eerder moeten bestellenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Stuart het volgende:
GVD nu is ook het rode pak uit de webwinkel verdwenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, moet je wel een NL adres hebben enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je maar eerder moeten bestellen![]()
Ik koop een snertkleur voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet je wel een NL adres hebben enzo
Ik ben WOEST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Our records indicate you may be entitled to £3750 for the accident you had.
To claim free reply CLAIM to this message
Doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, wat een vreemd text bericht krijg ik net:
[..]
Ik baal echt heeeeeeeeeeeeeel ergquote:
Er ligt gewoon ergens een veel mooier regenpak op je te wachtenquote:
Ik kom bij jou etenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef Muck het volgende:
Zo, kippie ligt in de oven, aardappels liggen af te koelen, zodat ik ze zo kan bakken en de sla ligt ut te lekken
Straks een pannetje uiensoep koken voor morgen tussen de middag
Geloof er NIETS vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er ligt gewoon ergens een veel mooier regenpak op je te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een hint dat je niet mieterig moet zijn en gewoon zonder regenpak door het leven moetquote:
Nee, omdat je nu boos bent.quote:
Als dat zou kunnenquote:
Lekker lekker lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef Muck het volgende:
Zo, kippie ligt in de oven, aardappels liggen af te koelen, zodat ik ze zo kan bakken en de sla ligt ut te lekken
Straks een pannetje uiensoep koken voor morgen tussen de middag
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn zusje luistert m-kidsWat is dat? en hoe jong is je zusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Talk to the hand ladyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is een hint dat je niet mieterig moet zijn en gewoon zonder regenpak door het leven moet![]()
Boos en upsetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, omdat je nu boos bent.
Maar dat gaat wel weer over.
En dan zal je weten dat ik gelijk heb
Ik dacht dat je ging zeggen: pics van je zusjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is dat? en hoe jong is je zusje?
Ik duw je in de IJssel hoorquote:
7 jaar is ze en ik ben 16 jaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is dat? en hoe jong is je zusje?
En ga je dan op hem hierheen varen?quote:
Uhuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
En ga je dan op hem hierheen varen?
Dat is nog maar de vraagquote:
Weet je hoe ver ik dan moet duwenquote:
Ik wilde eerst zeker weten of ze onder de 10 wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen: pics van je zusje
Okee, dan is het toch wel logisch dat ze daarnaar luistert, maar kan wel voorstellen dat jij je daaraan stoort.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7 jaar is ze en ik ben 16 jaar.
M-Kids is een kinderjongerenmuziekgroep
Er rijdt hier geen tram en verder ook gewoon nee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem de tram en doe STU onder een hondenriem
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag
Gelukkig ben jij er nog![]()
![]()
Ik accepteer geen neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Er rijdt hier geen tram en verder ook gewoon nee?![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeker weten of ze onder de 10 was
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeker weten of ze onder de 10 was
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik accepteer geen nee
Jij bent 16, je hebt geen keusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Luister ventjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem de tram en doe STU onder een hondenriem
Thanksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Klinkt allemaal zo lekker
Joahquote:
Morgen nog werkenquote:
Preciesquote:
blijkbaar nietquote:
Nee, er moet zondag genoeg drinkwater op te pompen zijn om in mijn koffiebehoefte te voorzienquote:
Nee, iedereen moet aan een regenpak. Daarom zijn ze ook uiterverfuckingkochtquote:
Er is inmiddels voldoende drinkwater om jou zondag en in februari van 10 keer je koffiebehoefte te voorzienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, er moet zondag genoeg drinkwater op te pompen zijn om in mijn koffiebehoefte te voorzien.
Schieten de engeltjes op met plassen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet aan een regenpak. Daarom zijn ze ook uiterverfuckingkocht
Je had ook gewoon dit moeten posten:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik post verdorie een regenjas (van een regenpak), een vet mooie ook nog, en reactie van Stu ho maar
Die misrekening had ik vanmorgen ook gemaaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen ik vanochtend naar school fietste met die pokkewind, zag ik sommigen met een regenbroek fietsen terwijl het niet regende
Hoe onbeschoftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik post verdorie een regenjas (van een regenpak), een vet mooie ook nog, en reactie van Stu ho maar
Soquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen ik vanochtend naar school fietste met die pokkewind, zag ik sommigen met een regenbroek fietsen terwijl het niet regende
Geen idee of die mooi isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
De foto is een beetje vreemd genomen eigenlijkquote:
quote:
OEPS!! Net vergetenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OEPS!! Net vergeten, dus nu maar 3:
![]()
![]()
rubberquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:39 schreef MPG het volgende:
't is dat ik niks mot hebben van die rubberen dingen, maar om te zien issie wel mooi.
Zier er uit als een prima pakquote:
Ja. Ondingenquote:
Hi Stuquote:
Je bedoelt 'lekke'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, zelfs die krengen die "ademen"
Die zijn van de site gehaaldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hi Stu![]()
![]()
Post eens een plaatje van dat pak dat jij wou hebben dan (als die van ST te saai is): ben écht benieuwd nu
Of ik ze nu draag of niet, nat wordt ik tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt 'lekke'![]()
? Dat is helemaal erg. En onding, en doet niet wat het moet doen
.
Volgens mij had MPG het in zijn laatse post over een ander "rubber"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, zelfs die krengen die "ademen"
Dat soort rubber heeft niets met mij te makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij had MPG het in zijn laatse post over een ander "rubber"(oorzaak: ST)
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij had MPG het in zijn laatse post over een ander "rubber"(oorzaak: ST)
Dat kan ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat soort rubber heeft niets met mij te maken![]()
Je vergeet wat.. Hier:quote:
Vertel eens wat ik misquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat soort rubber heeft niets met mij te maken![]()
Dan lijk ik schijnheiligquote:
quote:
Maar dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh, dat bedoelde ik ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |